Bekijk volle/desktop versie : Studie studiefinancering helppppp!!



27-01-2008, 21:56

Citaat door missmocrooujdia:
Wie o Wie kan mij helpen..

het gaat over het volgende:

Ik ben gestopt met een mbo opleiding.. en heb me uitgeschreven van school maar nu heb ik sinds oktober geen les geld betaald en nu krijg ik brieven van hen dat ik alles moet betalen.. ook al ben ik gestopt, ik begrijp dat wel want ik heb ook les gevolgd enzo! maar is het niet mogelijk om een gedeelte er van terug van te betalen en liever helemaal niks.. of als het niet zo zou kunnen zijn of ik een bezwaarschrift kan schrijven en wie zou mij daar mee willen helpen..

BEdankt alvast.. groetjesss
.

27-01-2008, 22:50



Citaat door missmocrooujdia:
Wie o Wie kan mij helpen..

het gaat over het volgende:

Ik ben gestopt met een mbo opleiding.. en heb me uitgeschreven van school maar nu heb ik sinds oktober geen les geld betaald en nu krijg ik brieven van hen dat ik alles moet betalen.. ook al ben ik gestopt, ik begrijp dat wel want ik heb ook les gevolgd enzo! maar is het niet mogelijk om een gedeelte er van terug van te betalen en liever helemaal niks.. of als het niet zo zou kunnen zijn of ik een bezwaarschrift kan schrijven en wie zou mij daar mee willen helpen..

BEdankt alvast.. groetjesss


Had je je ook bij de IB uitgeschreven waardoor je geen stufi meer ontving en je OV had ingeleverd? Zo ja, dan kan je dat als bewijs gebruiken, dan hoef je volgens mij maar een deel te betalen. Moet je even langs gaan en regelen.

28-01-2008, 00:44
als je stopt met een opleiding en je hebt gebruik van Studief en ov gemaakt. dan moet je het allemaal tot op de cent terug betalen..
( je moet een diploma halen binnen 10 jaar ofzeu )

28-01-2008, 22:40
Als je vòòr 1 oktober gestopt bent met de opleiding, dan hoef je geen lesgeld te betalen en anders dan ben je verplicht het gehele bedrag te betalen meid. want daar teken je ook voor in het contract wat je van school krijgt.