Bekijk volle/desktop versie : m,n vader die zei haal wat vis voor mij!



27-01-2008, 21:03
Ik was namelijk weer zoals altijd in de supermarkt, en ik zag daar 2 marokkaanse meisjes, de 1 heet khadija en de ander heet minoesh. Opeens zei khadija wat zullen we gaan eten vanavond, minoesh zei doe maar gewoon vis dat is tenminste halal, ja inderdaad nou khadija die zei tegen minoesh kijk wat staat hierop, minoesh zei whiskas, khadija zei nee kijk naar de ingridienten. oh ok ik lees kabeljauw, zalm en verse groente. oh jamie jamie dat wordt smullen ik dacht laat maar , mohiem telefoon ging weer af en ik kreeg m,n vader aan de lijn , ik zei pa luister voordat je weer gaat schelden, ik heb te veel klachten gehoort over je taalgebruik, en aangezien ik een goede betrouwbare persoon ben bij marokko.nl wil ik niet een slechte naam krijgen bij marokk.nl m,n vader had zoiets van hu ok waar ben je, ik zei nogmaals in de supermarkt, m,n vader die zei haal iets lekkers van vis of so, ik zei nou men heeft zalm. m,n vader zei nee iets wat lekkerder is, ik zei makreel, nee joh iets anders dus ik zei pa serieus ik heb iets lekkers gevonden. m,n vader zei wat deze is zo lekker man, echt waar pa als je het opeet dan zeg jij wat is ie lekker man, sterker nog je zegt dubbel dubbel lekker dus ik zei het is sushi lah ie nel tasilatboek el haloef el kelb el hamar el geniz jij en je vrienden van marokko.nl moge van mij allemaal de pot op stelletje oelewapers, he heb jij geen manieren geleerd om te gaan zeggen dat ik een marokkaanse man die een sousie is lekker ga vinden tfoe aleik

ik zei sushi japanse vis met rijst, maar m,n vader dacht aan een sousie (marokkaan uit het zuiden)

27-01-2008, 21:06


Wajajahahahaha

27-01-2008, 22:22

Citaat door _studente_:
Jij bent gek!


27-01-2008, 22:57

Citaat door SzWeEtJeGiRl:
Wajajahahahaha


27-01-2008, 23:00


is een goeie ik lig dubbel