Bekijk volle/desktop versie : hand gevraagd en nu?



27-01-2008, 16:27
een jongen heeft mijn hand gevraagd en mijn vader en ooms vinden het goed. Natuurlijk heb ik hem gestuurd die man, maar mijn vader heeft gezegd dat hij met mij zou overleggen. (logisch) en het was een goede familie etc. Maar hoe gaat het nu verder? Hoelang na de 1e keer moeten ze terug komen? en wat gebeurt er de tweede keer? de 1e keer wilde mijn paps niet over sadak praten, maar gewoon gezellig kennis maken en gegeten?

dames hoe gaat het verder?




mijn vriend wil zeker terug komen, maar wil weten hoe jullie het zouden aanpakken?

27-01-2008, 16:36


Nooit meegemaakt



Up !!

27-01-2008, 16:49
heb het nog niet meegemaakt maar hoop dat je er uit zult komen inshallah

27-01-2008, 16:54
De tweede keer is meestal het eten van de kant van de man.
De man brengt de dag dr voor alle benodigdheden mee, voor die bewuste avond. Ieder doet het eigenlijk op zn eigen manier, de een nodigt de hele familie uit de ander houdt het gewoon bescheiden.
Ook wordt er op deze bewuste avond een ring meegebracht.

Dit is tenminste hoe ik het heb meegemaakt.
Hoop dat ik je hiermee een klein beetje op weg heb geholpen.
PS, meestal wordt op deze avond over de bruidsschat en datum van bruiloft enz. gepraat.

groetjes

27-01-2008, 20:41



Citaat door ZinaLove:
De tweede keer is meestal het eten van de kant van de man.
De man brengt de dag dr voor alle benodigdheden mee, voor die bewuste avond. Ieder doet het eigenlijk op zn eigen manier, de een nodigt de hele familie uit de ander houdt het gewoon bescheiden.
Ook wordt er op deze bewuste avond een ring meegebracht.

Dit is tenminste hoe ik het heb meegemaakt.
Hoop dat ik je hiermee een klein beetje op weg heb geholpen.
PS, meestal wordt op deze avond over de bruidsschat en datum van bruiloft enz. gepraat.

groetjes


klopt ja zo had ik het ook in gedachten ja....