Bekijk volle/desktop versie : Help me please



23-11-2003, 19:09
Wie wilt dit voor me beantwoorden met argumenten erbij please

Enquete

1. Heeft u het nieuws een beetje gevolgd omtrent het ronselen van Jihad strijders?

2. Gelooft u dat er in Nederland wordt geronseld?

3. Als er in Nederland zou worden geronseld zou u dan voor een zware straf zijn?

4. Denkt u dat Al qaeda het terreurennetwerk van Bin Laden banden heeft in Nederland?

5. Er werd ook gesugereerd dat mensen vanuit Nederland Al qaeda en andere terroristische
groeperingen steunden d.m.v gelddonaties, denkt u dat ook?

6. Vindt u dat de mensen die er van verdacht werden te ronselen een lage straf hebben gehad?

7. Denkt u dat er moslimextremisten zijn in Nederland?

8. Zo ja, denkt u dat dat er veel zullen zijn?

9. Denkt u dat het oprukkende moslimextremisme de haat tussen oost en west alleen maar zal verergeren?

10. Vindt u de Islam een geweldadige godsdienst?

11. Of vindt u dat het verkeerd geinterpreteerd wordt?

23-11-2003, 19:28


slapen jullie nog ofzo

23-11-2003, 20:33
ok vielen dank

23-11-2003, 20:57
1. ja, en nederland stelt zich aan op dat vlak!!

2. Neen er wordt niet geronseld, mensen kijken naar het nieuws, zien onrechtvaardigheden en willen uit eigen wil zich scharen bij mensen die het hevig willen aanpakken. Ze voelen zich geroepen om in actie te komen, wat ik enigszins begrijp. Zie het als een reactie op de wereldweide wanpolitiek ageren tegen de moslims. Dus ze ronselen zichzelf.

3. Men zou het eerst moeten kunnen bewijzen. En wie gaat de criteria bepalen om zo iemand aan te houden? Een a la Budster mens hierboven of zo?? Tell me


4. Tuurlijk, Al Qaieda is zodaig georganiseerd dat het overal banden heeft denk ik. Waarom zou Nederland daarvan gevrijwaard zijn?



5. Tuurlijk zou het kunnen. Hier bevinden zich zeker en vast mensen die de AlQaieda als redding zien tegen de wandaden die tegen de moslims over de hele wereld worden begaan. Dussseeuuuhhh...


6.Tot nu toe is er niets bewezen, die mensen werden slechts verdacht dus een straf kon moeilijk worden opgelegd! Je blijft immers onschuldig verklaard tot je schuld bewezen is! dusseeuuhh...


7. Ja, net zoals er overal en in elk godsdiens extremisten zijn!

8. Neen dat is altijd een minieme minderheid. Het wordt alleen opgeblazen. Een mens die al een baard draagt is volgens Meneer Budster al een extremist.


9. Ja, denk ik wel.



10. Dit is een belachelijke vraag! Meer dan een miljard mensen is aanhanger van deze godsdienst, dus is meer dan een miljard van de mensheid geweldadig. Zit daar enig logica in??



11. Tuurlijk, door onwetendheid en vooroordelen blijft men bij de verkeerde interpretatie!

23-11-2003, 21:04


thanks mensen ga zo door ik moet er nog 40 hebben

23-11-2003, 21:28
Voor school, onderzoeksrapport

23-11-2003, 21:50
ik ook ik heb er nu 14 maar moet er 50 hebben

23-11-2003, 22:12
ja ik zal het op een paar andere forums posten inderdaad maar mn buren slapen al dus lijkt me geen goed idee

ja ik vind t ook minder dat er weinig belangstelling voor is

23-11-2003, 23:21
mensen help me aub

24-11-2003, 00:41
1. Een beetje ja.

2. Hangt totaal af van de definitie van 'ronselen'. Operationaliseer dat eerst maar eens

3. Zie 2.

4. Al Qaida heeft in Nederland wel sympathisanten denk ik.

5. Leek me niet onwaarschijnlijk, maar na het zien van het nieuws en het volgen van VVD kamerlid Wilders' haatcampagne tegen alles wat met Islam te maken heeft geloof ik dit steeds minder. De Nederlandse regering pakt alle liefdadigheidsinstellingen op Islamitische leest keihard en naar mijn mening totaal ongepast aan. En associeert die instellingen ook nog eens met Al Qaida, waarvoor TOTAAL GEEN bewijzen bestaan. Ongefundeerde aantijgingen, onderdeel van een Hetze.

6. Kan ik geen uitspraak over doen.

7. Ja

8. Moeilijk te zeggen. Ken er persoonlijk geen.

9. Alles wat ervaren wordt als extremisme kan haat aanwakkeren. Ja dus.

10. Nee.

11. Ja, zij die stellen dat de Islam een gewelddadige godsdienst is interpreteren hem verkeerd.