Bekijk volle/desktop versie : M I J N ' V E R H A A L!



Pagina's : [1] 2

27-01-2008, 14:32
[ Nou, het zit zo. Ik heb al een hele, hele, hele lange tijd contact met een jongen. Maar hij vind mij zó erg leuk! En ik vind hem ook leuk.
Maarja, ik had gisteravond ruzie met hem. Om weetikveelwat. En toen zei hij tegen mij 'kanker xxxx'. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik deed mijn hand op mijn mond, en vroeg hem wat hij nou zei. Toen wilde hij het niet herhalen. Heb ik hem duidelijk gemaakt, dat hij mij nooit maar dan ook nooit meer moet bellen, want wat hij zei kan echt niet!
Later belde hij mij, toen heb ik hem uitgescholden. Hij zei het gewoon nog een keer! Toen zei ik tegen hem dat hij dat nodig moet zeggen met zo een zus.

Ik wil hem niet kwijt, maar het is gewoon zó erg! Moet ik hem nou een kans geven of wat? ]

27-01-2008, 14:38


Echt kinderachtig, maarja!

27-01-2008, 14:39

Citaat door TEREZAA_:
[ Nou, het zit zo. Ik heb al een hele, hele, hele lange tijd contact met een jongen. Maar hij vind mij zó erg leuk! En ik vind hem ook leuk.
Maarja, ik had gisteravond ruzie met hem. Om weetikveelwat. En toen zei hij tegen mij 'kanker xxxx'. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik deed mijn hand op mijn mond, en vroeg hem wat hij nou zei. Toen wilde hij het niet herhalen. Heb ik hem duidelijk gemaakt, dat hij mij nooit maar dan ook nooit meer moet bellen, want wat hij zei kan echt niet!
Later belde hij mij, toen heb ik hem uitgescholden. Hij zei het gewoon nog een keer! Toen zei ik tegen hem dat hij dat nodig moet zeggen met zo een zus.

Ik wil hem niet kwijt, maar het is gewoon zó erg! Moet ik hem nou een kans geven of wat? ]



Dan moet je jezelff bepaalde vragen stellen. ALS je hem die ene kans geeft. Hij wordt weer boos en scheld je weer uit voor een kanker Ho, zou je dat weerr mee willen maken?
denk het niet, t doet pijn als iemand je uitscheldt voor een kanker nogwat en je kent diegene je hele leven lang..

miss uitpraten?

27-01-2008, 14:40
wat een kinder relatie, kut xxxx kanker xxxx, slet, bitch,

27-01-2008, 14:42



Citaat door xxsweetyxx:
Dan moet je jezelff bepaalde vragen stellen. ALS je hem die ene kans geeft. Hij wordt weer boos en scheld je weer uit voor een kanker Ho, zou je dat weerr mee willen maken?
denk het niet, t doet pijn als iemand je uitscheldt voor een kanker nogwat en je kent diegene je hele leven lang..

miss uitpraten?


Jaa, ik weet niet. Want hij is echt totaaaal niet zo. Hij is de laatste van wie ik het verwacht! Hij heeft normaal zoveel respect voor meisjes. Ik begrijp het niet. Hij zegt dat het door mij komt, omdat ik hem gek maak?

27-01-2008, 14:42

Citaat door challOet:
wat een kinder relatie, kut xxxx kanker xxxx, slet, bitch,


Ik begrijp het niet. Hij is de laatste van wie ik het normaal verwacht. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik vind hem juist zo leuk, omdat hij altijd zoveel respect heeft voor meisjes. Ik begrijp het niet!

27-01-2008, 14:45

Citaat door TEREZAA_:
Jaa, ik weet niet. Want hij is echt totaaaal niet zo. Hij is de laatste van wie ik het verwacht! Hij heeft normaal zoveel respect voor meisjes. Ik begrijp het niet. Hij zegt dat het door mij komt, omdat ik hem gek maak?




Wat doe je verkeerd dan? Ik neem aan..nikss..
misschien zit hy met ietss..en kan hij het alleen uiten in..boosheid?
Ik denk..dat praten miss helpt?

27-01-2008, 14:45
Sorry hoor.. iemand die je h.oer noemt? Sorry hoor.. dat je daar nog over twijfelt..



27-01-2008, 14:48

Citaat door xxsweetyxx:
Wat doe je verkeerd dan? Ik neem aan..nikss..
misschien zit hy met ietss..en kan hij het alleen uiten in..boosheid?
Ik denk..dat praten miss helpt?


Ik doe helemaal niets verkeerds. Hij wil het nu uitpraten enzo, maar ik ben zo geschrokken. Het komt zo hard aan!

27-01-2008, 14:48

Citaat door Stilletjes_:
Sorry hoor.. iemand die je h.oer noemt? Sorry hoor.. dat je daar nog over twijfelt..




Volgens mij heb je gelijk!

27-01-2008, 14:49

Citaat door Oujdia_Rac:
hoe oud zijn jullie 12 en 13? echte kinder acties zijn dit


Ik weet het. Maar het is niet anders.

27-01-2008, 16:20
Ben je moe?

27-01-2008, 16:22


volgens mij is er echt iets mis met jou, :S dat je je zo laat behandelen en de 2de keer nog opneemt?? werk aan je eigenwaarde en zelfrespect en laat liefde links liggen.

27-01-2008, 16:24
Dankje voor je advies!

27-01-2008, 16:29

Citaat door TEREZAA_:
Dankje voor je advies!

ik bedoel het niet lullig er zijn verschillende vormen van liefde vriendschappelijke liefde, haat-liefde ware liefde noem maar op, volgens mij hebben jullie een haat-liefde, maar het zit jou blijkbaar dwars dus is dit niet wat jij wilt. denk goed na wat jij verwacht van je partner en de manier hoe je behandelt wil worden. liefde is een keuze in myn ogen, dus je kan er heel wat aan veranderen succes xx

Pagina's : [1] 2