Bekijk volle/desktop versie : Ook bij Ghana lijkt de sfeer niet optimaal



27-01-2008, 14:19
Ook bij Ghana lijkt de sfeer niet optimaal. Broertjes Baffour en Asamoah wilden opstappen nadat één van hen werd bekritiseerd in lokale radioprogramma’s.

De broertjes Baffour en Asamoah Gyan waren zo goed als vertrokken. Trainers en teamleden haalden hun op het laatste moment over om te blijven.
Asamoah werd bekritiseerd over het feit dat hij te veel kansen zou missen. De spits van Udinese kreeg steun van zijn oudere broer Baffour.

Waar officials de vraag ontwijken lijken de spelers het toch te bevestigen.
“We zaten in de lobby toen we onze twee vrienden zagen vertrekken. Toen we hun er mee confronteerden vertelden zij hoe Asamoah Gyan en zelfs zijn vader zijn beledigd in een radioprogramma.” Dit melde eens speler anoniem aan de geringe aanwezige pers.

“Sommige radiostations zijn niet eerlijk. We hebben niet verloren tegen Namibië, dus waarom behandelen ze ons zo?
We zijn gekomen om te vechten voor ons land. Er zijn een aantal die durven te zeggen dat we ons niet goed genoeg inzetten tijdens deze Afrika Cup.”

Asamoah werd uitgejoeld nadat hij afgelopen donderdag werd gewisseld.
De aanvaller vertelde: “Ik ben zeer ontevreden want het publiek weet wat ik kan betekenen. Een dip betekent niet persé het einde voor me.
Ik heb 22 wedstrijden gespeeld voor mijn land, waarin ik 15 keer het doel trof. En dat op mijn leeftijd. Als het even niet goed gaat dan verwacht ik steun van de fans, geen kritiek. Ik werk aan mijn spel en ik zal mijn ritme weer vinden. Als ik weer goed speel dan is dat ook in het voordeel voor het team en de fans.”

Ghana, dat tevens het gastland is, heeft ondanks hun twee winsten nog niet echt kunnen imponeren.

bron:http://www.atlas-lions.nl

27-01-2008, 14:35


Ik heb gehoort van een Ghanees dat de meeste goede spelers geblesseerd zijn...?? Dus hebben wij wel kans

27-01-2008, 14:41
Ja maar Gyan zal er nu alleen maar meer op gebrand zijn om wraak te kunnen nemen tegen Marokko zodat hij zich weer kan bewijzen tegenover de fans.

27-01-2008, 14:44

Citaat door missriffiaRoos:
Ik heb gehoort van een Ghanees dat de meeste goede spelers geblesseerd zijn...?? Dus hebben wij wel kans



hij flasht. Hij is bang dat Marokko gaat winnen heeft ie direct een excuus...

27-01-2008, 14:49



Citaat door MaGaNa_aanhang:
hij flasht. Hij is bang dat Marokko gaat winnen heeft ie direct een excuus...



Hij gaat ze vangen


YA RABBI GAAT MAROKKO WINNEN INCHA'ALLAH!!!!