Bekijk volle/desktop versie : Vrouw slikte negentig bolletjes met geld



Pagina's : [1] 2 3

26-01-2008, 16:28
Vrouw slikte negentig bolletjes met geld


AMSTERDAM - Op luchthaven Schiphol is eind vorig jaar een Argentijnse vrouw aangehouden die negentig bolletjes met geld had geslikt. In totaal smokkelde de vrouw ongeveer 350.000 euro.

Het ministerie van Financiën maakte dat zaterdag bekend. De douane Schiphol en opsporingsdienst FIOD-ECD hielden de vrouw aan.

Ze werd gecontroleerd voordat ze aan boord wilde gaan voor een vlucht naar de Dominicaanse Republiek. In haar rugzak werd een bolletje met geld aangetroffen en op haar lichaam zaten nog acht bolletjes.

Bolletjes

In de meeste ingeslikte bolletjes zaten zeven briefjes van 500 euro. De vrouw zit nog vast op verdenking van het witwassen van geld.

Sinds juni vorig jaar zijn reizigers die de Europese Unie binnenkomen of verlaten verplicht te melden dat ze meer dan 10.000 euro vervoeren. Inmiddels is er op Schiphol voor ongeveer 28 miljoen euro aangifte gedaan.

http://www.nu.nl/news/1408042/13/Vrouw_slikte_negentig_bolletjes_met_geld.html

26-01-2008, 16:31


Ik smokkel alleen chocolade bolletjes

26-01-2008, 16:49

Citaat door KloteSite:
Vrouw slikte negentig bolletjes met geld


AMSTERDAM - Op luchthaven Schiphol is eind vorig jaar een Argentijnse vrouw aangehouden die negentig bolletjes met geld had geslikt. In totaal smokkelde de vrouw ongeveer 350.000 euro.

Het ministerie van Financiën maakte dat zaterdag bekend. De douane Schiphol en opsporingsdienst FIOD-ECD hielden de vrouw aan.

Ze werd gecontroleerd voordat ze aan boord wilde gaan voor een vlucht naar de Dominicaanse Republiek. In haar rugzak werd een bolletje met geld aangetroffen en op haar lichaam zaten nog acht bolletjes.

Bolletjes

In de meeste ingeslikte bolletjes zaten zeven briefjes van 500 euro. De vrouw zit nog vast op verdenking van het witwassen van geld.

Sinds juni vorig jaar zijn reizigers die de Europese Unie binnenkomen of verlaten verplicht te melden dat ze meer dan 10.000 euro vervoeren. Inmiddels is er op Schiphol voor ongeveer 28 miljoen euro aangifte gedaan.

http://www.nu.nl/news/1408042/13/Vrouw_slikte_negentig_bolletjes_met_geld.html





je bent toch gek als je dat doet, ze had zo dood kunnen gaan voor die geld!

26-01-2008, 16:52

Citaat door KloteSite:
Vrouw slikte negentig bolletjes met geld


AMSTERDAM - Op luchthaven Schiphol is eind vorig jaar een Argentijnse vrouw aangehouden die negentig bolletjes met geld had geslikt. In totaal smokkelde de vrouw ongeveer 350.000 euro.

Het ministerie van Financiën maakte dat zaterdag bekend. De douane Schiphol en opsporingsdienst FIOD-ECD hielden de vrouw aan.

Ze werd gecontroleerd voordat ze aan boord wilde gaan voor een vlucht naar de Dominicaanse Republiek. In haar rugzak werd een bolletje met geld aangetroffen en op haar lichaam zaten nog acht bolletjes.

Bolletjes

In de meeste ingeslikte bolletjes zaten zeven briefjes van 500 euro. De vrouw zit nog vast op verdenking van het witwassen van geld.

Sinds juni vorig jaar zijn reizigers die de Europese Unie binnenkomen of verlaten verplicht te melden dat ze meer dan 10.000 euro vervoeren. Inmiddels is er op Schiphol voor ongeveer 28 miljoen euro aangifte gedaan.

http://www.nu.nl/news/1408042/13/Vrouw_slikte_negentig_bolletjes_met_geld.html


Ze zeggen "geld stinkt niet" maar als zij die bolletjes uitgepoept heeft ...

Ik denk dat het geld dan toch een LUCHTJE heeft!

26-01-2008, 17:12



Citaat door tgirl:
je bent toch gek als je dat doet, ze had zo dood kunnen gaan voor die geld!


Maakt niet uit joh, als je maar rijk sterft!


26-01-2008, 17:15
Sommige kunnen echt flink slikken

90 bolletjes. Oef..

Toen ik bij justitie schiphol werkte zaten er soms mensen bij die meer als 100 bolletjes cocaïne slikte. Ik kan niet eens 1 pilletje slikken.. laat staat dat

26-01-2008, 17:42
zeker weer familie van maxima

26-01-2008, 18:38

Citaat door haatsmurf1:
slaat nergens op....

waarom geld slikken, als je het kan dragen ?





Douane misschien......?

denk je dat je zomaar met een koffertje geld een land uit kan gaan of inkomen?

26-01-2008, 18:40

Citaat door MMonstertje:
zeker weer familie van maxima


Kan je niet vergelijken!

Maxima slikt alleen de zaad van Willem....









26-01-2008, 18:42

Citaat:
Sinds juni vorig jaar zijn reizigers die de Europese Unie binnenkomen of verlaten verplicht te melden dat ze meer dan 10.000 euro vervoeren
Hmm, daar was ik niet van op de hoogte
Ach ja ben nog nooit aangehouden

26-01-2008, 18:45

Citaat door Amor_du_Amor:
Hmm, daar was ik niet van op de hoogte
Ach ja ben nog nooit aangehouden


10.000 DH is geen 10.000 euro hoor....

26-01-2008, 19:13
wow die heeft een grote maag.

26-01-2008, 19:14



Citaat door KloteSite:
10.000 DH is geen 10.000 euro hoor....

Ja dat weet ik

Maar ik ga geen Marokkaanse DH invoeren naar Nederland, gekkie/

26-01-2008, 19:18

Citaat door Amor_du_Amor:
Ja dat weet ik

Maar ik ga geen Marokkaanse DH invoeren naar Nederland, gekkie/


niemand die je tegenhoudt als je gewoon geld in je broekzak doet en naar Marokko brengt.

26-01-2008, 19:20

Citaat door Nabil19:
niemand die je tegenhoudt als je gewoon geld in je broekzak doet en naar Marokko brengt.

Ik douw het gewoon in me koffer een deel en in me tasje

Pagina's : [1] 2 3