Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bijkomen of Afvallen?



26-01-2008, 15:09
[ Ik zie de laatste tijd alleen maar topics met AFVALLEN.. ik wil graag zoveel kilo's afvallen, ik ben te dik etc etc.. maar ik zie dus nooit topics over BIJKOMEN.. zijn er echt geen meiden die willen of moeten bijkomen omdat ze niet zoveel wegen of omdat ze dun zijn? ]


x

26-01-2008, 15:12


Ben alhamdoullilah tevreden met mijn maatje 34/36.

Bijkomen is niet nodig, en afvallen ook niet!


26-01-2008, 15:15
Aah, ewa hemdoelilah.. ik heb wel wat kilootjes nodig.. dusja

26-01-2008, 15:16
ik begrijp niet dat het moeilijk is om aan te komen

26-01-2008, 15:17



Citaat door MMonstertje:
ik begrijp niet dat het moeilijk is om aan te komen


tsja, begrijp het ook niet, wat ik ook eet, het komt er niet bij...

dus wil graag beginnen met en weten of er siroops zijn of iets dergelijks

26-01-2008, 15:20

Citaat door Tahendesht_:
tsja, begrijp het ook niet, wat ik ook eet, het komt er niet bij...

dus wil graag beginnen met en weten of er siroops zijn of iets dergelijks



maar eet je wel veel of heb je geen trek om te eten? ken andere die ook willen bijkomen die hebben ook die siroops gebruikt maar als je ermee stopt dan val je weer af, dus dat is geen goed idee. Van veel volle melk drinken en veel bananen eten kom je aan, probeeer ook zo laat mogelijk te eten, dan verteert alles langzamer

26-01-2008, 15:21

Citaat door MMonstertje:
maar eet je wel veel of heb je geen trek om te eten? ken andere die ook willen bijkomen die hebben ook die siroops gebruikt maar als je ermee stopt dan val je weer af, dus dat is geen goed idee. Van veel volle melk drinken en veel bananen eten kom je aan, probeeer ook zo laat mogelijk te eten, dan verteert alles langzamer



Aha zo.. ja klopt, ik heb een tijdje Nuravit gedronken, maar naderhand ben ik ermee gestopt en indd zonder resultaat.

volle melk & banenen zijn juist gezond lijkt mij?

Laat in de avond eten, lijkt me een oplossing ja

26-01-2008, 15:26

Citaat door Tahendesht_:
Aha zo.. ja klopt, ik heb een tijdje Nuravit gedronken, maar naderhand ben ik ermee gestopt en indd zonder resultaat.

volle melk & banenen zijn juist gezond lijkt mij?

Laat in de avond eten, lijkt me een oplossing ja



nee in volle melk zitten veel vetten en heb gehoord dat je van bananen ook aankomt, dus dan heb je iegenlijk 2 vliegen in een klap, wat je ook kan doen is minder kauwen als je iets eet, natuurlijk wel kauwen maar niet net als normaal fijn kauwen, oja en veel brood eten

26-01-2008, 19:47

Citaat door MMonstertje:
nee in volle melk zitten veel vetten en heb gehoord dat je van bananen ook aankomt, dus dan heb je iegenlijk 2 vliegen in een klap, wat je ook kan doen is minder kauwen als je iets eet, natuurlijk wel kauwen maar niet net als normaal fijn kauwen, oja en veel brood eten




Waarom minder kauwen dan?
shokraan meid voor al je info

25-01-2010, 21:09
Topic bestaat nog