Bekijk volle/desktop versie : Verwilderde Kakkerlakken



Pagina's : [1] 2

26-01-2008, 13:58
[Wat zo frappant is dat Wilders en andere verwilderden niet de moeite nemen eens in hun eigen geschiedenis te duiken. (Ze weten het stiekem wel maar er wordt niet over gepraat, het zou toch hoogstens onaangenaam zijn zwart op wit te zien hoe hun voorouders leefden? Dat zou ze dwingen tot nadenken over hun huidige leefstijl en dat willen we niet, laten we gewoon de moslims de schuld geven we zijn nu toch al bezig.) Het christendom heeft zijn weg gevonden middels de meest vreselijke en bizarre gewelddadigheden, om maar niet te spreken over de omgangsvormen tussen mannen en vrouwen. Laat ze eens een keer de geschiedenisboeken induiken en uitvinden hoe het zogenaamd "beschaafde" westen tot stand is gekomen.

Laat ze dan nadenken over wat nu eigenlijk het verschil is tussen toen en nu. Haat, intolerantie, hypocrisie, disrespect en obsceniteiten zijn aan de orde van de dag. Ik sprak vorige week een collega die zich zorgen maakte om zijn 14jarige dochter die elke 2 weken met een ander vriendje thuiskwam, en zich afvroeg of hij het aandurfde zijn dochter te zeggen de deur open te laten als ze met haar vriendje in de slaapkamer was. Vol ongeloof luisterde ik naar zijn relaas, en vroeg hem waarom hij niet eens op ferme toon met zijn dochter ging praten. "Dat hebben we ook gedaan, ze vertelde dat er inderdaad wel eens wat kledingstukken uitgaan, en ik wil het haar niet verbieden, beter onder mijn toeziend oog dan elders." Vaders die hun kinderen aansporen tot promiscuïteit?? Het beschaafde westen??

Ik zie meisjes van 12, 13 jaar erbij lopen alsof t lichtekooien zijn, ik las een poos geleden over n fenomeen dat aan t licht was gekomen over jonge meisjes die zichzelf aanboden in ruil voor een breezer of een snack. http://conniefranssen.wordpress.com/2007/05/10/over-rainbowpartys-en-breezerseks/ Beestenboel is het, zonder normen en waarden voor de eigen ziel en het lichaam. En maar anderen beschuldigen onderwijl zichzelf de afgrond inwerkend zonder dat in de gaten te hebben.. Hoe achterlijk ben je dán wel niet..

Misschien dat daar eens een film over gemaakt moet worden. "De Achterlijke Westerling" en dan gewoon met een cameraatje een aantal 'beschaafde westerlingen' een poosje volgen, daar hoef je echt geen scenario voor te schrijven of een budget voor uit de kast te trekken, de schandelijkheden zullen zich vanzelf wel aandienen. Kom op stelletje kakkerlakken (oef wat doe ik nu, ik beledig de kakkerlakken, ach ze moeten niet zeuren zoiets heet vrijheid van meningsuiting) raap je larven bij elkaar en richt je op je eigen bestaan, niemand heeft het eeuwige bestaan op aarde, ook jullie niet.

Dis maar bij het leven I don't care, jullie tijd komt nog wel

Knuffel

26-01-2008, 14:01


Doen die film maken!!!

en vooral dit soort stukjes blijven schrijven !!

Het is je RECHT!!!

26-01-2008, 14:06

Citaat door R Ouina:
...
Misschien dat daar eens een film over gemaakt moet worden. "De Achterlijke Westerling" en dan gewoon met een cameraatje een aantal 'beschaafde westerlingen' een poosje volgen, daar hoef je echt geen scenario voor te schrijven of een budget voor uit de kast te trekken, de schandelijkheden zullen zich vanzelf wel aandienen. Kom op stelletje kakkerlakken (oef wat doe ik nu ik beledig de kakkerlakken ach ze moeten niet zeuren ik maak gebruik van mijn vrijheid van meningsuiting) raap je larven bij elkaar en richt je op je eigen bestaan, niemand heeft het eeuwige bestaan op aarde, ook jullie niet.

Dis maar bij het leven I don't care, jullie tijd komt nog wel

Knuffel


Helaas, SBS6 was je voor met hun serie Probleemwijken.

26-01-2008, 14:09

Citaat door _the_Markies_:
bron ?


alsjeblieft.

26-01-2008, 14:12



Citaat door LesDennis:
Helaas, SBS6 was je voor met hun serie Probleemwijken.


O! Dat heb ik gemist ja! Tnx. Ik weet wel wat ik kan verwachten (iedereen kent wel een Ma Flodder met achterban), leuk dat ze daar eens met het licht op hebben geschenen! Kga eens checken..

26-01-2008, 14:14

Citaat door R Ouina:
O! Dat heb ik gemist ja! Tnx. Ik weet wel wat ik kan verwachten (iedereen kent wel een Ma Flodder met achterban), leuk dat ze daar eens met het licht op hebben geschenen! Kga eens checken..


http://video.google.nl/videosearch?q=probleemwijken&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wv

26-01-2008, 14:43

Citaat door R Ouina:
Wat zo frappant is dat de Wilders en andere verwilderden niet de moeite nemen eens in hun eigen geschiedenis te duiken. (Ze weten het stiekem wel maar er wordt niet over gepraat, het zou toch hoogstens onaangenaam zijn zwart op wit te zien hoe hun voorouders leefden? Dat zou ze dwingen tot nadenken over hun huidige leefstijl en dat willen we niet, laten we gewoon de moslims de schuld geven we zijn nu toch al bezig.) Het christendom heeft zijn weg gevonden middels de meest vreselijke en bizarre gewelddadigheden, om maar niet te spreken over de omgangsvormen tussen mannen en vrouwen. Laat ze eens een keer de geschiedenisboeken induiken en uitvinden hoe het zogenaamd "beschaafde" westen tot stand is gekomen.

Laat ze dan nadenken over wat nu eigenlijk het verschil is tussen toen en nu. Haat, intolerantie, hypocrisie, disrespect en obsceniteiten zijn aan de orde van de dag. Ik sprak vorige week een collega die zich zorgen maakte om zijn 14jarige dochter die elke 2 weken met een ander vriendje thuiskwam, en zich afvroeg of hij het aandurfde zijn dochter te zeggen de deur open te laten als ze met haar vriendje in de slaapkamer was. Vol ongeloof luisterde ik naar zijn relaas, en vroeg hem waarom hij niet eens op ferme toon met zijn dochter ging praten. "Dat hebben we ook gedaan, ze vertelde dat er inderdaad wel eens wat kledingstukken uitgaan, en ik wil het haar niet verbieden, beter onder mijn toeziend oog dan elders." Vaders die hun kinderen aansporen tot promiscuïteit?? Het beschaafde westen??

Ik zie meisjes van 12, 13 jaar erbij lopen alsof t lichtekooien zijn, ik las een poosje geleden over n fenomeen dat aan t licht was gekomen over jonge meisjes die zichzelf aanboden in ruil voor een breezer of een snack. http://conniefranssen.wordpress.com/2007/05/10/over-rainbowpartys-en-breezerseks/ Beestenboel is het, zonder normen en waarden voor de eigen ziel en het lichaam. En maar anderen beschuldigen onderwijl zichzelf de afgrond inwerkend zonder dat in de gaten te hebben.. Hoe achterlijk ben je dán wel niet..

Misschien dat daar eens een film over gemaakt moet worden. "De Achterlijke Westerling" en dan gewoon met een cameraatje een aantal 'beschaafde westerlingen' een poosje volgen, daar hoef je echt geen scenario voor te schrijven of een budget voor uit de kast te trekken, de schandelijkheden zullen zich vanzelf wel aandienen. Kom op stelletje kakkerlakken (oef wat doe ik nu ik beledig de kakkerlakken ach ze moeten niet zeuren ik maak gebruik van mijn vrijheid van meningsuiting) raap je larven bij elkaar en richt je op je eigen bestaan, niemand heeft het eeuwige bestaan op aarde, ook jullie niet.

Dis maar bij het leven I don't care, jullie tijd komt nog wel

Knuffel


Mashallah, zeeeeer goed gesproken meid!

26-01-2008, 15:04

Citaat door LesDennis:
http://video.google.nl/videosearch?q=probleemwijken&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wv


Ahahaha ik heb geen van die fragmenten ooit gezien! Heeft vast te maken met het feit dat ik me heb afgesloten voor het tuig dat de media heet. Sinds die film van Hirsi Ali heb ik de actualiteiten definitief aan de laars gelapt. Maarrrrr I'm back.. I just got so much luvvvv to give

26-01-2008, 15:05

Citaat door stylieste:
Mashallah, zeeeeer goed gesproken meid!


Choukran

I like your OT

26-01-2008, 15:07
Shokran 3la wezab,,, ot.. tja je weet APPAMAN he!

26-01-2008, 15:14

Citaat door stylieste:
Shokran 3la wezab,,, ot.. tja je weet APPAMAN he!


Serieus?! Zoooooo hee respect voor Appa!

26-01-2008, 16:28
Noord-afrikanen zijn geen kakkerlakken als je ze met iets gaat vergelijken, vergelijk ze dan met leeuwen dan doe je het gelijk goed

26-01-2008, 16:38


Omdat je weet dat je alleen jezelf die eer zou gunnen omdat je er een bent ik zou zeggen blijf komen op marokko.nl om de gezellige sfeer te proeven en verder gun ik jou mijn aandacht niet.. mazzel!

26-01-2008, 16:50

Citaat door R Ouina:
...
Dis maar bij het leven I don't care, jullie tijd komt nog wel

Knuffel

Als mensen zoals jij naar het Paradijs gaan, dan ga ik liever naar de Hel.

26-01-2008, 16:53
Toch beetje respect voor Wilders, hij durft zijn mening die gebaseerd is op onwetendheid, gewoon te uiten en verstopt zich niet achter zijn schermpje, maar als hij echt een man was zou hij niet omringd moeten zijn door beveiligers, ach ja daarom dank ik ALLAH voor mijn vrijheid, ik kan gaan en staan waar ik wil, tja jammer wildertje

Pagina's : [1] 2