Bekijk volle/desktop versie : ok dames.. nu serieus.. he...



Pagina's : [1] 2 3

26-01-2008, 13:17
[ wie kijkt er in de spiegel en denkt: ZO IK BEN LEKKER!!!!]



M3a salama,
Latifa

26-01-2008, 13:21


hahaha lekker heb ik nooit gedacht, maar soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik laat ik de hele dag maar niet meer kijken en soms kijk ik en ben ik tevreden met wat ik zie......maar over het algemeen ben ik echt tevreden sport niet en na drie kinderen is niet alles meer even strak, maar ik ben er blij mee....

26-01-2008, 13:23

Citaat door bruidje:
hahaha lekker heb ik nooit gedacht, maar soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik laat ik de hele dag maar niet meer kijken en soms kijk ik en ben ik tevreden met wat ik zie......maar over het algemeen ben ik echt tevreden sport niet en na drie kinderen is niet alles meer even strak, maar ik ben er blij mee....


Alhamdoulilah toch...


@TS
tsjah.. de ene ochtend ren ik toch maar wat sneller door naar de douche dan de andere ochtend...


26-01-2008, 13:26
Af en toe

26-01-2008, 13:27


dacht jij dat vandaag?

26-01-2008, 13:28

Citaat door LadyRabat:
Alhamdoulilah toch...


@TS
tsjah.. de ene ochtend ren ik toch maar wat sneller door naar de douche dan de andere ochtend...



ja haha ken het dan ga ik de badkamer snel in er weer uit en duik onder de spiegel door hahaha

26-01-2008, 13:29

Citaat door bruidje:
ja haha ken het dan ga ik de badkamer snel in er weer uit en duik onder de spiegel door hahaha




Ohw dus jij bezit de ´duik onder de spiegel door techniek´ ook al

26-01-2008, 13:30

Citaat door Maghrebiya:
[ wie kijkt er in de spiegel en denkt: ZO IK BEN LEKKER!!!!]



M3a salama,
Latifa



nou vandaag dus echt niet, ik zie er uit als een piece of shit

26-01-2008, 13:31

Citaat door LadyRabat:


Ohw dus jij bezit de ´duik onder de spiegel door techniek´ ook al



ja vooral voor zeven uur s ochtends

26-01-2008, 13:35

Citaat door PreciousWoman:
dacht jij dat vandaag?



ff serieus he...

kweet dat ik voor de meeste niet de ideale maten heb...

Maar wat ik vind is het allerbelangrijkste

en ik vind mezelf zeker weten mooi...

dr zou best hier en daar wat af mogen, maar vanwege gezondheidsredenen en niet omdat ik mezelf niet mooi vind...

Kvind ook dat iedereen zich maar zo moet voelen...

26-01-2008, 13:42

Citaat door Maghrebiya:
ff serieus he...

kweet dat ik voor de meeste niet de ideale maten heb...

Maar wat ik vind is het allerbelangrijkste

en ik vind mezelf zeker weten mooi...

dr zou best hier en daar wat af mogen, maar vanwege gezondheidsredenen en niet omdat ik mezelf niet mooi vind...

Kvind ook dat iedereen zich maar zo moet voelen...

dat mag en kan je toch zeker wel over jezelf zeggen!

26-01-2008, 13:46
Ik ben lekker...














... op dreef vandaag met schoonmaken!

26-01-2008, 13:47


Elke ochtend als ik wakker ben en snachts voordat ik ga slapen check ik mezelf in de spiegel en ik dan:Hamdoelilah dat ik niks mis in m'n lichaam en gezicht!
Daar ben ik allah swt zeer dankbaar voor!

En eerlijk:ik vind me zelf wel sensueel en sexy als ik me mezelf halfnaakt check

26-01-2008, 13:48

Citaat door IslamiaWoman:
Elke ochtend als ik wakker ben en snachts voordat ik ga slapen check ik mezelf in de spiegel en ik dan:Hamdoelilah dat ik niks mis in m'n lichaam en gezicht!
Daar ben ik allah swt zeer dankbaar voor!

En eerlijk:ik vind me zelf wel sensueel en sexy als ik me mezelf halfnaakt check


26-01-2008, 13:49

Citaat door IslamiaWoman:
Elke ochtend als ik wakker ben en snachts voordat ik ga slapen check ik mezelf in de spiegel en ik dan:Hamdoelilah dat ik niks mis in m'n lichaam en gezicht!
Daar ben ik allah swt zeer dankbaar voor!

En eerlijk:ik vind me zelf wel sensueel en sexy als ik me mezelf halfnaakt check



hahahahahah

gevaarlijk


celebrate it G

Pagina's : [1] 2 3