Bekijk volle/desktop versie : Heeft iemand een verklaring waarom Alloudi een Gel actie na deed na zijn goal ?



Pagina's : [1] 2

26-01-2008, 13:02
waarom is hij rennend weggegaan en daar zogenaamd gel gepakt heeft en over zijn haren smeerde ?

26-01-2008, 13:06


hij wou Chamakh beledigen

26-01-2008, 13:06
hahaha ya wil ik ook weten
maar wel heel leuk als hij dat doet

26-01-2008, 13:08

Citaat door souhaila_nador:
hij wou Chamakh beledigen


of niet

die chamakh lijkt wel een turk met zoveel gel man

26-01-2008, 13:09


weet je waar hij dat doet ik had reportage gezien, omdat vroeger toen die bij jeugd van raja speelde altijd stekels deed en als die buiten was zeiden de supporters van raja tele3 dak sh3ar zo van haal je haren omhoog en vanaf toen als hij scoorde bij raja liep altijd naar de soort F-side van raja de fanatieke supporters en doet hij zeg maar zen haartje omhoog

26-01-2008, 13:10

Citaat door Soes_Power:
weet je waar hij dat doet ik had reportage gezien, omdat vroeger toen die bij jeugd van raja speelde altijd stekels deed en als die buiten was zeiden de supporters van raja tele3 dak sh3ar zo van haal je haren omhoog en vanaf toen als hij scoorde bij raja liep altijd naar de soort F-side van raja de fanatieke supporters en doet hij zeg maar zen haartje omhoog


zo iets had ik ook gehoord.

26-01-2008, 13:15

Citaat door Soes_Power:
weet je waar hij dat doet ik had reportage gezien, omdat vroeger toen die bij jeugd van raja speelde altijd stekels deed en als die buiten was zeiden de supporters van raja tele3 dak sh3ar zo van haal je haren omhoog en vanaf toen als hij scoorde bij raja liep altijd naar de soort F-side van raja de fanatieke supporters en doet hij zeg maar zen haartje omhoog



Klopt,

26-01-2008, 13:16

Citaat door Soes_Power:
weet je waar hij dat doet ik had reportage gezien, omdat vroeger toen die bij jeugd van raja speelde altijd stekels deed en als die buiten was zeiden de supporters van raja tele3 dak sh3ar zo van haal je haren omhoog en vanaf toen als hij scoorde bij raja liep altijd naar de soort F-side van raja de fanatieke supporters en doet hij zeg maar zen haartje omhoog


aaaaaaah oke

26-01-2008, 13:17

Citaat door Abekoy007:
of niet

die chamakh lijkt wel een turk met zoveel gel man



26-01-2008, 13:27
alloudi heeft 1 helft goed gespeeld en ik zie mensen hier met een ondertekening alloudi revelatie van africa cup
marokko gaat niet eens kwartfinale halen

26-01-2008, 14:54
omdat die marokkanen alleen maar aan hun uiterlijk denken.
dit is ook de reden waardoor ze altijd worden overklast door die afrikanen

26-01-2008, 15:30
volgens mij is dat gericht naar de meeste spelers die zich opmaken voor een wedstrijd en er niks van bakken op het veld.

26-01-2008, 15:31



Citaat door tafercity:
volgens mij is dat gericht naar de meeste spelers die zich opmaken voor een wedstrijd en er niks van bakken op het veld.


whhaha

26-01-2008, 15:39
Mensen kennen alloudi nu pas

raja tijden gek

26-01-2008, 15:40

Citaat door Masupilami:
Dat doet soufiane omdat hij een tijd geleden bekritiseerd werd bij raja. dat hij een showvoetballer is en meer aan zijn uiterlijk (haren) doet dan aan zijn prestaties (volgens mij door de media, bestuur) . de eerstvolgende goal deed hij dit gebaar, gericht aan de critici.

sindsdien doet hij dit gebaar bij scoren.

ik kan het ook mis hebben


Dat klopt niet..Alloudi is nooi bekretiseerd bij Raja, de supporters zijn gek op hem, en hij is nooit als showvoetballer gezien..hij doet het omdat de supporters van raja altijd tegen hem zeiden thella fetechwika(stekels), vandaaaar

Pagina's : [1] 2