Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Studie Hbo P&A Hva of inholland

afazar28v
26-01-2008, 12:48

Dag allemaal, Ik ben er zelf een tijd tussenuitgeweest (heb een aantal jaar fulltime gewerkt), maar heb na mijn MBO sjd een hele ander opleiding gedaan. Ik zou nu weer de HBO opleiding P&A willen volgen, maar omdat ik al 28 ben, ben ik bang dat ik met veel jongere mensen in de klas kom te zitten. Wie kan mij vertellen of dat zo is. Nou kun je ook de deeltijdopleiding of duaal volgen. Wie heeft hier wat meer ervaring mee? No affends, dus neem mijn opvatting niet persoonlijk op, maar ik wil het liefst met mijn leeftijdgenoten studeren. Wie kan mij helpen. AUB alleen maar serieuze reacties. Alvast bedankt.

afazar28v
29-01-2008, 18:15
Ik heb de afgelopen jaren ook fulltime gewerkt en ga in september beginnen met P&A Inholland, A'dam (ik ben dan 27 jaar) Maar op de hogeschool valt het wel mee hoor kwa leeftijd, er zitten vaak ook mensen bij de over de 30 zijn! zeker als je deeltijd gaat doen... Gewoon doen meissie! ;) Hi Nina, bedankt voor je reactie!! Een vraagje, ga je de deeltijdopleiding volgen of voltijd? En weet je of je voor de deeltijdopleiding een gerelateerde baan moet hebben om toegelaten worden op de opleiding? Alvast bedankt!!