Bekijk volle/desktop versie : Hoe kan een jongen.



Pagina's : [1] 2 3

26-01-2008, 02:44
Een relatie met een dame aangaan, terwijl hij nauwelijks wat voor haar voelt?

- Ik heb dat echt nooit begrepen. - Want jullie zijn in zo'n relatie alleen aan het verliezen. Denk maar aan je benzine, en 't eten en cadeautjes die je elke keer voor haar moet kopen.


Het gaat na 2 weken uit. Daar zit je dan. - Zonder geld voor benzine, en je staat ook dik rood.


Dat meisje, is na 2 dagen uitgejankt en over jou heen. En ze geniet dan van haar luxe producten (Die jij voor haar had gekocht) om een andere ''player'' te flashen.

26-01-2008, 02:48


En hoe.r kost al snel na een kwartier ongvr 50eurootjes, vandaar dat ie een relatie aangaat wat hem niets kost, misschien wel een drankje.

26-01-2008, 02:49
soms vraag ik me af of jullie marokkaanse meisjes een stuk van jullie hersens ergens onderweg zijn kwijtgeraakt..

MEIDEN BETALEN VOOR MIJ EN ZE GEVEN MIJ CADEAUS NA " WEKEN IS HET UIT IK NIET IK GA METEEN DOOR MET DE VOLGENDE SLACHTOFFER AAN DE GANG

26-01-2008, 02:50

Citaat door BlackDiamant:
Een relatie met een dame aangaan, terwijl hij nauwelijks wat voor haar voelt?

- Ik heb dat echt nooit begrepen. - Want jullie zijn in zo'n relatie alleen aan het verliezen. Denk maar aan je benzine, en 't eten en cadeautjes die je elke keer voor haar moet kopen.


Het gaat na 2 weken uit. Daar zit je dan. - Zonder geld voor benzine, en je staat ook dik rood.


Dat meisje, is na 2 dagen uitgejankt en over jou heen. En ze geniet dan van haar luxe producten (Die jij voor haar had gekocht) om een andere ''player'' te flashen.


Ging jij niet een poging doen om te slapen?

Je hebt gelijk meid, hier blijven hangen kan ook slaapverwekkend zijn

26-01-2008, 02:51


Ej, Marokkaanse meiden? - Reken mij niet tot jouw soort.

Droom zacht, - Bedenk nu maar een manier om je stapels brieven te betalen.

26-01-2008, 02:51

Citaat door Mimisch:
soms vraag ik me af of jullie marokkaanse meisjes een stuk van jullie hersens ergens onderweg zijn kwijtgeraakt..

MEIDEN BETALEN VOOR MIJ EN ZE GEVEN MIJ CADEAUS NA " WEKEN IS HET UIT IK NIET IK GA METEEN DOOR MET DE VOLGENDE SLACHTOFFER AAN DE GANG



Wederom een echte mannelijke uitspraak

26-01-2008, 02:51

Citaat door Norah:
Ging jij niet een poging doen om te slapen?

Je hebt gelijk meid, hier blijven hangen kan ook slaapverwekkend zijn




Hahahaha, ik kan die film niet vinden.


- Ik begin echt slaapjes te krijgen

26-01-2008, 02:55

Citaat door Norah:
Wederom een echte mannelijke uitspraak

zo ben ik net. ik speel het spel wat ze noemen PLAY HARD TO GET

26-01-2008, 02:57

Citaat door Mimisch:
zo ben ik net. ik speel het spel wat ze noemen PLAY HARD TO GET


Als je niet oppast wordt het never gonna get it.

26-01-2008, 03:02

Citaat door Norah:
Als je niet oppast wordt het never gonna get it.

hahah no no je weet wel..ik bedoel ik heb een echte vrouw die mij aankan!! maar die bestaan nog niet

26-01-2008, 03:09

Citaat door Mimisch:
zo ben ik net. ik speel het spel wat ze noemen PLAY HARD TO GET
Doen vrouwen dat dan? Tegenwoordig zijn we makkelijker te krijgen, vind ik. Of je krijgt ze wel, of je krijgt ze niet. That's the game tegenwoordig.

26-01-2008, 03:10

Citaat door BlackDiamant:
Een relatie met een dame aangaan, terwijl hij nauwelijks wat voor haar voelt?

- Ik heb dat echt nooit begrepen. - Want jullie zijn in zo'n relatie alleen aan het verliezen. Denk maar aan je benzine, en 't eten en cadeautjes die je elke keer voor haar moet kopen.


Het gaat na 2 weken uit. Daar zit je dan. - Zonder geld voor benzine, en je staat ook dik rood.


Dat meisje, is na 2 dagen uitgejankt en over jou heen. En ze geniet dan van haar luxe producten (Die jij voor haar had gekocht) om een andere ''player'' te flashen.


Denk maar aan je benzine, en 't eten en cadeautjes die je elke keer voor haar moet kopen?????? nou dat noem ik niet iemand flashen.... op die manier flash je jezelf. als je tog er voor kiest om te playen dan moet je het wel goed doen. als je heel je salaris verspeelt door sinterklaasje te spelen dan ben je wel dom bezig.

26-01-2008, 03:15



Citaat door pabloo_escobarr:
Denk maar aan je benzine, en 't eten en cadeautjes die je elke keer voor haar moet kopen?????? nou dat noem ik niet iemand flashen.... op die manier flash je jezelf. als je tog er voor kiest om te playen dan moet je het wel goed doen. als je heel je salaris verspeelt door sinterklaasje te spelen dan ben je wel dom bezig.


juistem

26-01-2008, 03:17

Citaat door pabloo_escobarr:
Denk maar aan je benzine, en 't eten en cadeautjes die je elke keer voor haar moet kopen?????? nou dat noem ik niet iemand flashen.... op die manier flash je jezelf. als je tog er voor kiest om te playen dan moet je het wel goed doen. als je heel je salaris verspeelt door sinterklaasje te spelen dan ben je wel dom bezig.
Ik zou het haast niet zeggen, maar damn je hebt gelijk!

26-01-2008, 03:17
Telefoonrekeningen was ik vergeten

Pagina's : [1] 2 3