Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ervaringen met ondernemingsplannen schrijven?

23-11-2003, 07:27
Graag zou ik met degenen willen discussieren die hier ervaring mee hebben en die nu of in het verleden een eigen bedrijf hebben/hadden.

Alvast bedankt

23-11-2003, 15:30

nou dat zou ik ook wel willen weten!! Dus kom op mensen, reageer !!!!

23-11-2003, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door Kneusje
Graag zou ik met degenen willen discussieren die hier ervaring mee hebben en die nu of in het verleden een eigen bedrijf hebben/hadden.

Alvast bedankt
moet je dat voor school maken?

24-11-2003, 03:47

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
moet je dat voor school maken?
Nee gelukkig niet

Dit is voor mijzelf

Ik heb wel een bepaalde strategie en beleid waar ik mij op ga richten, maar ik zou graag met anderen ervaringen willen uitwisselen.

Misschien dat je met die tips ook weer iets kunt doen, snappie?

26-11-2003, 02:17

ik ben nu bezig met het project ondernemingsplan maar dat bedoel je zeker niet :d

26-11-2003, 16:07
Dames bedankt voor jullie reactie.

Ik ben meer bezig met het uitwerken van de 5 p's. alleen ik gebruik hier standaard ondernemingsplan van de Kvk. Het hele plan is als het ware klaar alleen ik ben benieuwd hoe jullie de vijf p's invullen. , omdat het tenslotte daar om gaat

Het gaat om een in korte tijd op te starten bedrijf.

27-11-2003, 20:40
Ik ben ook met een ondernemingsplan bezig..Zijn er misschien vrijwilligers die het voor me willen nakijken, maar dan wel het financiele gedeelte. Heb namelijk geen wiskunde knobbel in mijn hoofd..

Ik zou je SUPER dankbaar zijn..

27-11-2003, 21:08
raad pleeg de amsterdamse Gilde Gids het gaat over alle beroepen hoe je ook een eigen bedrijf start.

27-11-2003, 22:26
Ik haaaaaattt ondernemingsplannen!!! Moet er dit jaar 2 maken Tfoe !

30-11-2003, 00:36
wij moeten nu organisatie structuur maken van een ondernemingsplan.. en wat betreft de 5 ps dat hoort bij het commercieel plan en dat hebben we al af.. dat is opzich wel te doen... het financiele gedeelte is wel ff schrikke hè.. ik moet deze week een exploitatiebegroting of zo maken... hmmmm als dat maar goed gaat

succes mensen

11-12-2003, 14:53
Mensen allemaal bedankt voor jullie hulp en reacties

11-12-2003, 18:56
Salaam alaikom warahmatollah,

Ik heb ook heel wat ondernemingsplannen gemaakt en die zijn ook door bedrijven uitgevoerd...( zo goed waren ze ,hahaha)..

Ik wil zelf ook beginnen met het maken van een ondernemingsplan voor de zaak die ik nu in ogen heb...alleen ik moet wachten totdat ik afgestudeerd ben en dan tijd heb..

Ik heb heel wat adviesrapporten die gericht zijn op: financieel, logistiek, personeel, informatie en marketingmanagement..

Dus voor degene die interresse hebben!!

wasalaam

12-12-2003, 21:48

hi

ik moet dit jaar ook een ondernemersplan maken, en ik kom er maar niet uit.
heeft iemand een voorbeeldje beschikbaar.

groetjes

22-12-2003, 00:30
salaam wha haleikom,

Mensen jullie horen zeker nog van me
jullie zijn mijn bronnen

maha salama

22-12-2003, 16:13

Citaat:
Origineel gepost door Salaama
Ik ben ook met een ondernemingsplan bezig..Zijn er misschien vrijwilligers die het voor me willen nakijken, maar dan wel het financiele gedeelte. Heb namelijk geen wiskunde knobbel in mijn hoofd..

Ik zou je SUPER dankbaar zijn..
stuur maar op