Bekijk volle/desktop versie : berberse liedjes!



Pagina's : [1] 2 3

25-01-2008, 15:06
in welke soort berbers worden ze gezongen in het tatouzint klopt dat

25-01-2008, 15:08


huh? volgens mij hangt het vanwaar hij/zij komt..die het zingt

25-01-2008, 15:10

Citaat door archiboy:
huh? volgens mij hangt het vanwaar hij/zij komt..die het zingt
Mooi kindje op je avatar

25-01-2008, 15:13

Citaat door Siham_1987:
Mooi kindje op je avatar

dank je wel sgatje

25-01-2008, 15:13


Taker3esht!

25-01-2008, 15:15

Citaat door Sweet_lailaatje:
Taker3esht!




9 van de 10x is het een aker3ie,

mimoun refrou3, rachid nadori, laila shakir etc etc

25-01-2008, 15:16

Citaat door Sweet_lailaatje:
Taker3esht!



neen dat is niet waar ze zingen niet in het taker3cht, of itwagaer of taschewdand ikheb naar totaal 100 liedjes geluisterd en op eleke woord gelet

25-01-2008, 15:17

Citaat door mohammmeddddd:
ik dacht er staat berberse tietjes.


25-01-2008, 15:18

Citaat door se_rieus:

9 van de 10x is het een aker3ie,

mimoun refrou3, rachid nadori, laila shakir etc etc


Mustapha Tarekaa, Najim Aghrib, Rachid Kasmi, Rabah Salam, Mourad Salam, Tarik Amin, Abdelkader Ariaf![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Het zijn dan niet allemaal iker3ien van oorsprong maar zingen wel in onze taal![/FONT]

Citaat door diana0611:
neen dat is niet waar ze zingen niet in het taker3cht, of itwagaer of taschewdand ikheb naar totaal 100 liedjes geluisterd en op eleke woord gelet


[FONT=Comic Sans MS]9 van de 10 wel zoals samira al zei

25-01-2008, 15:19

Citaat door archiboy:



hij denkt aan niets anders die amschoum

25-01-2008, 15:20

Citaat door Sweet_lailaatje:
Mustapha Tarekaa, Najim Aghrib, Rachid Kasmi, Rabah Salam, Mourad Salam, Tarik Amin, Abdelkader Ariaf![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Het zijn dan niet allemaal iker3ien van oorsprong maar zingen wel in onze taal![/FONT]


[FONT=Comic Sans MS]9 van de 10 wel zoals samira al zei

Rachid kasmi is geen berber..hij zingt alleen in het berbers..

25-01-2008, 15:20

Citaat door diana0611:
hij denkt aan niets anders die amschoum


hwhahaa

25-01-2008, 15:21



Citaat door Sweet_lailaatje:
Mustapha Tarekaa, Najim Aghrib, Rachid Kasmi, Rabah Salam, Mourad Salam, Tarik Amin, Abdelkader Ariaf![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Het zijn dan niet allemaal iker3ien van oorsprong maar zingen wel in onze taal![/FONT]


[FONT=Comic Sans MS]9 van de 10 wel zoals samira al zei



nu laat je mij echt lachen meid ten eerste als je goed hoort hoor je duidelijk dat het geen takerhischt is en rachid kasmi een aker3ie hij is mijn buurjongen en ken hem heel mijn leven lang en beste vriend van mijn broer hij is aschebdan kasmi zijn ischewdanen en hij heeft door ons zo leren spreken meid hij zegt dat zelf echt liegen jong

25-01-2008, 15:25

Citaat door diana0611:
nu laat je mij echt lachen meid ten eerste als je goed hoort hoor je duidelijk dat het geen takerhischt is en rachid kasmi een aker3ie hij is mijn buurjongen en ken hem heel mijn leven lang en beste vriend van mijn broer hij is aschebdan kasmi zijn ischewdanen en hij heeft door ons zo leren spreken meid hij zegt dat zelf echt liegen jong


Wie liegt er nou?[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Wat staat daar? Al zijn het geen iker3ien ze zingen wel in onze taal.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Leren lezen meissie...[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Want het liedje van Kasmi Toega neka dini nesh eth netath amerki.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Waar is het woordje toega van? Iker3ien dus bele3!

25-01-2008, 15:28

Citaat door Sweet_lailaatje:
Wie liegt er nou?[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Wat staat daar? Al zijn het geen iker3ien ze zingen wel in onze taal.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Leren lezen meissie...[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Want het liedje van Kasmi Toega neka dini nesh eth netath amerki.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Waar is het woordje toega van? Iker3ien dus bele3!



whaha omdat er 1 woordje in staat toega gebruiken wij ook meid , jullie gebruiken veel spaanse woorden en ben je zahma trotst omdat je taker3iest bent dat is maar een hoere stad ze en voeze mensen niets om trotst op te zijn

Pagina's : [1] 2 3