Bekijk volle/desktop versie : Peiling aantal zetels NieuwRechts



22-11-2003, 23:36
Uit een peiling uitgevoerd voor SBS Stem van Nederland blijkt dat NieuwRechts, als er nu 2e Kamerverkiezingen zouden worden gehouden, zes zetels zou halen. Hiervan zijn er 2 zeer zeker en op de overige vier bestaat een erg grote kans.

Michiel Smit (voorzitter NieuwRechts): “Wij zijn zeer verheugd over de resultaten van deze peiling. Het is duidelijk dat we na komende kamerverkiezingen zeker in de 2e kamer vertegenwoordigd zullen zijn. Naar onze volste overtuiging is dit pas het begin en zal het komende jaar uitwijzen dat NieuwRechts een politieke factor van betekenis zal worden.”

Het potentieel van NieuwRechts, met haar duidelijke standpunten, blijkt nog veel groter te zijn dan zes zetels. Zo is 67% van de Nederlanders het eens met het standpunt van NieuwRechts dat het stemrecht voor vreemdelingen moet worden teruggedraaid. De discussie hierover is aangezwengeld door NieuwRechts en het blijkt dat de partij hierin duidelijk stelling neemt tegen het stemrecht voor vreemdelingen. Ook is 61% van de Nederlanders het eens met het standpunt dat er een actief remigratiebeleid moet worden gevoerd, ook een standpunt waar NieuwRechts als enige duidelijk stelling voor neemt.

Bron: NieuwsRechts.nl

Hhm....wat zijn de nederlanders toch heerlijk vinden jullie ook niet?.....afgezien of dit nou waarheidsgetrouw is of niet.....boodschap is in ieder geval duidelijk.....''stiekum zijn de Nederlanders het toch eens met NN''.....lijkt wel behoorlijk op SS.....

Achja ze weten wat ze te wachten staat wanneer ze deze plannen gaan doorvoeren......maar gebruiken ze hun hersentjes wel een beetje?......dit is gewoon te gek voor woorden.....ze weten dondersgoed dat Turkij al begint te roeren.....Turkije dat op de wachtlijst staat om toe te treden aan de EU......ze speelt al mee met de EK-wedstrijden......lekker dichtbij allemaal.....want stel je eens voor dat die vrijheidsstrijders hun plattegrond omdraaien en een rode punt bij NL zetten......NL graaft denk ik veelste diep richting het graf......moet ik alvast gasmaskers en andersoort beschermen kopen?......want stel je eens voor als het in NL gaat roeren.....

Willen wij dit bereiken beste mensen?......een volk dat al jaren met elkaar geleefd heeft nu opeens lijn recht tegenover me kaar staan.....als deze lijn zo verder blijft gaan dan denk ik dat NL een beginpunt wordt die een oorlog zal doen ontstaan die de hele wereld zal gaan roeren......Turkije is nog niet zo erg om in te grijpen maar Nederland wordt omarmt door Amerika en de Joden.....

Dit zal uitmonden in een ramp!.

Laten we hopen dat een ander onderzoek andere geluiden overbrengt, SBS stem van Nederland en de Hond, laat dit aub niet waar zijn!

23-11-2003, 13:08


Nu, zolang jij blijft roepen over joden ben ik bang dat er steeds meer mensen naar niue recht worden gedreven.

Als jij nou eens stopt met je ongenuaceerde en ophistende stukjes en leert met respect te spreken over mensen die je om duistere reden niet mag, dan zouden we al een heel eind op weg zijn naar een prettiger samenleving..

De joden zitten jou niet in de weg, andersom wel. En die onverdraagzaamheid leidt er toe dat mensen het gevoel krijgen met de Marogemeenschap een vijfde colonne binnen te hebben gehaald.

Die haat-campagne van vele Marokkanen tegen joodse burgers, en tegen veel wat Nederlands is, is alleen maar koren op de molen van Nieuw Rechts.

Scottie.

23-11-2003, 13:17
Onderschat het aantal mensen wat tegenover de buitenwereld zwijgt over de politieke voorkeur en in het stemhokje haar hart laat spreken niet. Daarom hebben we hier ook het recht op geheimhouding van je stem.

Los daarvan is de term 'politieke factor van betekenis' nogal overdreven. Hoe groot is nu eigenlijk de invloed van de SGP bijvoorbeeld? Het verschil tussen 1 en 5 zetels maakt niet zoveel uit qua gewicht. Het gaat erom dàt je in de kamer zit.

Turkije is naar mijn mening te vroeg toegezegd dat er gepraat gaat worden. In de praktijk houdt dit in dat ze binnen enkele jaren bij de EU zitten. Ze zijn nog lang niet zover dat de aansluiting probleemloos zal verlopen. Ik ben bang dat de EU met Turkije erbij vol stroomt met die idioten die bomaanslagen plegen. Ach, dat geldt voor Polen natuurlijk ook. Dat stukje Rusland wat afgescheiden ligt boven Polen is ideaal voor de Russische maffia.

In welk opzicht vind je dat NieuwRechts op de SS lijkt? 'Stiekem waren de Nederlanders het toch wel eens met de SS?' Op die manier? Heb jij in de 2e wereldoorlog een representatieve steekproef genomen onder de Nederlandse bevolking?

Overigens is eventueel succes van Michiel Smit, ondanks zijn oneindige domheid, niet onverklaarbaar.

23-11-2003, 17:49
De verkiezingen zijn er pas over ruim 3 jaar (tenzij het kabinet eerder valt) en over 3 jaar bestaat heel Nieuw Rechts misschien al wel niet meer. Interne ruzies ofzo. Daar duim ik voor.

23-11-2003, 17:51


Nou, tonk, gelijk heb je, je maakt het allemaal weer betrekkelijk.

Toch hoop ik de Michiel Smit in de Kamer te zien, want hij heeft mooie blauwe ogen, knappe knu;.

Scottie.

23-11-2003, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door tonk
De verkiezingen zijn er pas over ruim 3 jaar (tenzij het kabinet eerder valt) en over 3 jaar bestaat heel Nieuw Rechts misschien al wel niet meer. Interne ruzies ofzo. Daar duim ik voor.
Dit is waar.

Het is een opgeblazen clubje opportunisten zonder geweten of enig historisch besef. Geleid door een flikkker met een blik (zie http://www.nr.nl) van een mongool. Dat waarschijnlijk het gevolg was van incest en inteelt tussen zijn vader een zijn zus.
Dat terzijde, het baart het mij grote zorgen dat een aantal mensen de simplistische zondebok scenario klakkeloos en zonder politiek besef accepteren van iemand die door de fortunisten zelfs eruit is gekan.kerd vanwege zijn racistische uitspraken.

Zijn holmaatje Leon de Winter waar hij enorm naar opkijkt is geen haar beter, maar hij weet zijn racisme dan nog voor de politiek correctheid te verhullen. Ik voorspel een grote(re) tweedeling. En wie leert van de geschiedenis weet dat die zich ook herhaalt. Er zijn alleen nooit winnaars geweest. De marokkanen als zondebok dat is al helemaal de verkeerde en domme keuze voor een politieke partij.

Deze bevolkingsgroep is vitaal, krachtig en eensgezind genoeg om een Nazi als Michiel Smit het hoofd te bieden. Bovendien opereert deze groep tegen de grondwet. We zullen nooit zonder gevecht overgeven. This will be the final battle.

23-11-2003, 20:00

Citaat:
Origineel gepost door Erwin
Onderschat het aantal mensen wat tegenover de buitenwereld zwijgt over de politieke voorkeur en in het stemhokje haar hart laat spreken niet. Daarom hebben we hier ook het recht op geheimhouding van je stem.

Los daarvan is de term 'politieke factor van betekenis' nogal overdreven. Hoe groot is nu eigenlijk de invloed van de SGP bijvoorbeeld? Het verschil tussen 1 en 5 zetels maakt niet zoveel uit qua gewicht. Het gaat erom dàt je in de kamer zit.

Turkije is naar mijn mening te vroeg toegezegd dat er gepraat gaat worden. In de praktijk houdt dit in dat ze binnen enkele jaren bij de EU zitten. Ze zijn nog lang niet zover dat de aansluiting probleemloos zal verlopen. Ik ben bang dat de EU met Turkije erbij vol stroomt met die idioten die bomaanslagen plegen. Ach, dat geldt voor Polen natuurlijk ook. Dat stukje Rusland wat afgescheiden ligt boven Polen is ideaal voor de Russische maffia.

In welk opzicht vind je dat NieuwRechts op de SS lijkt? 'Stiek[b]em waren de Nederlanders het toch wel eens met de SS?' Op die manier? Heb jij in de 2e wereldoorlog een representatieve steekproef genomen onder de Nederlandse bevolking?

Overigens is eventueel succes van Michiel Smit, ondanks zijn oneindige domheid, niet onverklaarbaar. [/B]
Ik kan je nu al voorspellen dat het niets wordt....het enigste wat misschien er voor hen dik in kan zitten zijn de aandachtspunten die door de heersende partijen worden ingepikt.....dat clubje is een bijelkaar geraapte onnozelaars dat niet eens fatsoenlijk nederlands kan spreken of schrijven......het zijn radicale mannetjes met een homofiele leider genaamd Smit....hij heeft niet eens fatsoenlijke trekjes van een arier....misschien een grote mond en kan op een sluwe manier inspelen op de gevoelens van een kudde dat met hun handen in het haar zit.

Hier heb ik grote twijfels over...... ten eerste: wie is er dan radicaal? als met radicaal neo-nazi's etc aangemerkt worden, heb ik daar voorlopig erg veel moeite mee en vele met mij..... zowel de NNP en de NR streven naar strengere immigratiewetten, een repatriatieprogramma en nog wat regeltjes die het hier 'minder' prettig maakt voor allochtonen (en natuurlijk voor de moslims; denk maar aan die Moskee Nee-acties).......

Ten tweede: hoe wilden ze dat voor elkaar gaan krijgen? iedereen ondervragen? Ze zullen hooguit mensen die hun radicale doelen niet subtiel en beschaafd onder woorden kunnen brengen, schrappen uit bestuurlijke functies, neem ik aan......dan blijft er bar weinig over wat sterk kan zijn tegenover de heersende partijen.....camera's staan op scherp dus dat wordt weer lachen

Al met al ze zullen het nooit en te nimmer voormekaar krijgen aangezien NL niet weer geassocieerd wil worden met extreem rechts......je zult maar zo'n achterlijke man laten heersen in het land dat bekend staat om haar tolerantie en democratie voor iedereen.....

Dromen mag maar of het haalbaar is in Nederland?......ik hoop van niet want Nederland zal hiermee haar zgn. gezicht verliezen....maar alles is mogelijk aangezien de laatste ontwikkelingen in dit land en in de gehele wereld ernstige vormen beginnen aan te nemen.....

23-11-2003, 20:31

Citaat:
Origineel gepost door rifia_az
scottie,
wat moet dit voorstellen? Er wordt serieus een discussie gehouden over de opmars van nieuw rechts en jij gaat het hebben over de mooie ogen van Michiel Smit. Echt typisch iets weer van de laaste tijd. Heb het vooral niet over inhoud, maar over de kleur ogen die een politicus heeft, de hoeveelheid charisma die hij heeft en of hij een knap koppie heeft.
Aangezien akelig veel mensen niet stemmen op de inhoud van een partij maar op het koppie van de leider, is Scottie's opmerking wel degelijk relevant. We hadden het in het verleden toch aardig aan de beroerde uitstraling van Janmaat te danken dat erg rechts in Nederland slecht van de grond kwam.

Dus misschien moet ik niet duimen voor interne ruzies binnen de partij, maar voor een verlate uitbarsting van ernstige acne op het gezicht van de heer Smit.

24-11-2003, 05:05
Zoals het altijd is: Dat Michiel Smit (was trouwens ook 'te huur' via internet als xxxx) een zeer domme arrogante kwast is, dat doet niet zoveel terzake. Daarvan lopen er genoeg rond. Veel gevaarlijker zijn de mensen die ooit op hem zullen stemmen...

Want en ding is wel waar, 'onderbuikgevoelens' kent nicht Smit tot bijna in het fysieke toe...

24-11-2003, 09:39
Michiel Smit wordt afgeschilderd als een discriminerende nicht! Laat mij nou niet lachen, zeg! Wie discrimineert hier nu eigenlijk??

Realiseer jezelf nou toch eens dat de discriminatie en beledigingen jegen joden en homo's juist het succes van dit soort 'discriminerende' partijtjes in de hand werkt. En niet te vergeten de oververtegenwoordiging in de criminaliteit-statistieken, maar dat is weer wat anders...

Als je echt zo'n grote hekel hebt aan discriminatie, doe er dan zelf ook niet aan mee!!

24-11-2003, 09:57

Citaat:
Origineel gepost door Budster_2
Klopt helaas dat er mensen zijn die inderdaad op uiterlijk stemmen en niet op inhoudelijke aspecten. Maar schijnt vooral een vrouwen trekje te zijn. Dus wellicht is het gezond voor de democratie om het vrouwenkiesrecht weer af te schaffen
Verplichte burqa's voor alle politici lijkt mij een betere oplossing.

24-11-2003, 12:03
Nou, de joodse burgers van dit land hebben niet de bedoeling en hebben die ook nooit gehad om dit land om te bombarderen tot een joods-religieuze staat.

De joodse gemeenschap heeft heel veel bijgedragen aan de opbouw van dit land. Zij doen dat nog en opvallend: zij praten niet over hun geloof, ook zij geloven in de kerk. Daarbuiten niet.

Moslims zoals je ze op deze site tegenkomt roepen op tot haat en in dat opzicht zijn ze net zo rechts als de partij van Smit.

Joden roepen niet op tot haat, integendeel, zij voeren op een intelligente manier discussie, houden hun sabbath en gaan naar hun kerk en voor de rest laten ze hun god thuis.

Het anti-islamisme is een konijn uit eigen hoed, zeg maar een sigaar uit eigen doos. Had de moslimgemeenschap de terreur, de bomaanslagen en de moorden openlijk afgekeurd en er afstand van genomen dan was er al veel gewonnen.

Als zij de openlijke oproepen tot jodenhaat had afgewezen had de moslimgemeenschap aan geloofwaarigheid gewonnen. Zij neemt geen afstand en gooit zo haar eigen ruiten in. De moslimgemeenschap brengt zichzelf langzaam in de rafelrand van de maatschappij. Dat is een gevaarlijke ontwikkeling maar het is aan hen die ontwikkeling te stoppen.

Zolang zij het niet openlijk afkeuren laadt zij de verdenking op zich het eigenlijk wel goed te keuren. Dat maakt dat Nederlanders met scheven ogen gaan kijken naar deze mensen. De moslimgemeenschap wordt steeds meer met geweld en terreur in verband gebracht, juist omdat ze er niet openlijk afstand van neemt.

Verder zal die rabbiate jodenhaat, homohaat en Hollandhaat hen in de toekomst niet in dank worden afgenomen. het zal de moslimgemeenschap nog berouwen dat zij hun mede-gelovigen niet op tijd hebben opgeroepen om van al dat geweld en negativisme afstand te nemen. Nieuw Rechts is het tweede signaal aan die gemeenschap.

Scottie.

24-11-2003, 12:15



Citaat:
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot



Willen wij dit bereiken beste mensen?......een volk dat al jaren met elkaar geleefd heeft nu opeens lijn recht tegenover me kaar staan.....als deze lijn zo verder blijft gaan dan denk ik dat NL een beginpunt wordt die een oorlog zal doen ontstaan die de hele wereld zal gaan roeren......Turkije is nog niet zo erg om in te grijpen maar Nederland wordt omarmt door Amerika en de Joden.....

Dit zal uitmonden in een ramp!.

Laten we hopen dat een ander onderzoek andere geluiden overbrengt, SBS stem van Nederland en de Hond, laat dit aub niet waar zijn!
Stel je niet zo aan. In Frankrijk bestaat er 25 jaar een officiële extreem-rechtse partij. Ik heb nog geen oorlog gezien. Zelfs toen Jean-Marie le Pen de enige overgebleven kandidaat was naast Chirac voor de presidentsverkiezingen zijn er geen problemen geweest. Sterker nog iedereen ging achter Chirac staan. Zelfs zijn tegenstanders.

Een extreem-rechtse partij is juist goed voor Nederland, dan kan iedereen weten hoe die mensen denken en welke dingen ze willen doorvoeren. Beter dan dat alles blijft borrelen tot er een keer een explosie van haat komt. Uiteindelijk komt er nooit iets terecht van zulke partijtjes. Kijk maar naar Haider of le Pen.

24-11-2003, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nu, zolang jij blijft roepen over joden ben ik bang dat er steeds meer mensen naar niue recht worden gedreven.

Als jij nou eens stopt met je ongenuaceerde en ophistende stukjes en leert met respect te spreken over mensen die je om duistere reden niet mag, dan zouden we al een heel eind op weg zijn naar een prettiger samenleving..

De joden zitten jou niet in de weg, andersom wel. En die onverdraagzaamheid leidt er toe dat mensen het gevoel krijgen met de Marogemeenschap een vijfde colonne binnen te hebben gehaald.

Die haat-campagne van vele Marokkanen tegen joodse burgers, en tegen veel wat Nederlands is, is alleen maar koren op de molen van Nieuw Rechts.

fuuuuuuuck de joodden
haaaaaat de joooden@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Scottie.

24-11-2003, 13:34
[QUOTE]Origineel gepost door Scottie
[B]Nou, de joodse burgers van dit land hebben niet de bedoeling en hebben die ook nooit gehad om dit land om te bombarderen tot een joods-religieuze staat.

De joodse gemeenschap heeft heel veel bijgedragen aan de opbouw van dit land. Zij doen dat nog en opvallend: zij praten niet over hun geloof, ook zij geloven in de kerk. Daarbuiten niet.

Moslims zoals je ze op deze site tegenkomt roepen op tot haat en in dat opzicht zijn ze net zo rechts als de partij van Smit.

Joden roepen niet op tot haat, integendeel, zij voeren op een intelligente manier discussie, houden hun sabbath en gaan naar hun kerk en voor de rest laten ze hun god thuis.

Het anti-islamisme is een konijn uit eigen hoed, zeg maar een sigaar uit eigen doos. Had de moslimgemeenschap de terreur, de bomaanslagen en de moorden openlijk afgekeurd en er afstand van genomen dan was er al veel gewonnen.

Als zij de openlijke oproepen tot jodenhaat had afgewezen had de moslimgemeenschap aan geloofwaarigheid gewonnen. Zij neemt geen afstand en gooit zo haar eigen ruiten in. De moslimgemeenschap brengt zichzelf langzaam in de rafelrand van de maatschappij. Dat is een gevaarlijke ontwikkeling maar het is aan hen die ontwikkeling te stoppen.

Zolang zij het niet openlijk afkeuren laadt zij de verdenking op zich het eigenlijk wel goed te keuren. Dat maakt dat Nederlanders met scheven ogen gaan kijken naar deze mensen. De moslimgemeenschap wordt steeds meer met geweld en terreur in verband gebracht, juist omdat ze er niet openlijk afstand van neemt.

Verder zal die rabbiate jodenhaat, homohaat en Hollandhaat hen in de toekomst niet in dank worden afgenomen. het zal de moslimgemeenschap nog berouwen dat zij hun mede-gelovigen niet op tijd hebben opgeroepen om van al dat geweld en negativisme afstand te nemen. Nieuw Rechts is het tweede signaal aan die gemeenschap.





hahaaaahahah
wat ben jij een lachertje

moet ik nu bang worden???
je vergeet te vermelden dat die gozer van nieuw rechts
smit heete hij toch??
kans loopt op een aantal kogels

weet je nog jongstleden 6 mei.
en als ik eerlijk mag zijn ik hou van die dag