Bekijk volle/desktop versie : Zerka+Kissi+Kharja+Fouhami



Pagina's : [1] 2

25-01-2008, 02:29
Zerka=nog nooit zo een aanvaller gezien hij lijkt te spelen met Guinee(hij was vroegen een verdediger weet niet hoe henri of frmf hem hebben geselecteerd)
Kissi= deze speler is altijd een drama die Kabous is 10x beter dan hem
Kharja= pfff drama geen plek meer voor hem
Fouhami= weer voor onodige fout net als in CAN 2004
in plaats een mannetje op rechter paal zetten heeft ie hem op linkere

ewa als we de cup willen winne dan moeten we Ghana verslaan dus puur aanvallend spelen vanaf eerste minuut

25-01-2008, 02:47


jah maar dan moet je weer kijke naar de doelsaldo van guine kijke tegen namibie

25-01-2008, 02:50
namibia wil hun eer redden ze gaan alles op alles geven tegen guinea let maar op en hoe ze vandaag speelden tegen ghana heb alleen samenvatting gezien was nie zo slecht dus je weet maar nooit

25-01-2008, 02:52
ojaah en Marokko moet winnen dus ze gaan vanaf beginnen aanvallen, maandag komen we pas egt achter hoe goed deze marokko is , vandaag was egt trainer beslissingen fout

25-01-2008, 02:53


ik vrees het ergste voor marokko
ik heb al eerder gezegd marokko is het nederlands elftal van afrika alleen nederland red de groepsfase tenminste nog

25-01-2008, 02:57

Citaat door Dembele:
ik vrees het ergste voor marokko
ik heb al eerder gezegd marokko is het nederlands elftal van afrika alleen nederland red de groepsfase tenminste nog



ik vrees het ook wel alleen je moet nooit de hoop opgeven maandag is onze topscorder er weer bij alloudi en je moet b.v naar cameroon kijken die hebben eerste wedstrijd ook verloren ik weet zeker dat ze nog verder gaan je mag 1 keer verliezen dus er is altijd hoop Marokko heeft alles in eigen handen en de druk zit meer bij ghana dan Marokko, ghana moet goede resultaat halen want is hun toernooi plus eigen supporters enz

25-01-2008, 08:51

Citaat door xxxxxxxx4:
Zerka=nog nooit zo een aanvaller gezien hij lijkt te spelen met Guinee(hij was vroegen een verdediger weet niet hoe henri of frmf hem hebben geselecteerd)
Kissi= deze speler is altijd een drama die Kabous is 10x beter dan hem
Kharja= pfff drama geen plek meer voor hem
Fouhami= weer voor onodige fout net als in CAN 2004
in plaats een mannetje op rechter paal zetten heeft ie hem op linkere

ewa als we de cup willen winne dan moeten we Ghana verslaan dus puur aanvallend spelen vanaf eerste minuut

Die keeper ging er blind vanuit dat die bal voor zou worden gegeven.
En die Kaddouri dan? Zijn fout was die 2e doelpunt, toen hij stond te slapen en die tegenstander vrije ruimte gaf.
En dan nog die scheve kk penaltie

25-01-2008, 08:52
Marokko heeft gewoon voor Sinterklaas gespeeld

25-01-2008, 08:58
Aboucherouane, rechstreeks uit Doukala

25-01-2008, 09:41
Als Marokko verliest en Namibie wint zo'n 8-0 of 9-0 gaan Ghana en Namibie door.. Wie weet

25-01-2008, 09:46
Marokko moet winnen, en dan gaan ze hopelijk door met doelsaldo.

25-01-2008, 10:32
als marokko wint van Ghana dan is marokko gewoon door...maakt niet uit wat guinea doet...

25-01-2008, 10:35



Citaat door Soes_Power:
ik vrees het ook wel alleen je moet nooit de hoop opgeven maandag is onze topscorder er weer bij alloudi en je moet b.v naar cameroon kijken die hebben eerste wedstrijd ook verloren ik weet zeker dat ze nog verder gaan je mag 1 keer verliezen dus er is altijd hoop Marokko heeft alles in eigen handen en de druk zit meer bij ghana dan Marokko, ghana moet goede resultaat halen want is hun toernooi plus eigen supporters enz


probleem is dat Kameroen verloren heeft van een sterk gevaarlijk team Egypte. Marokko moet nog zehma tegen de gevaarlijkste team...Ghana dus.
Marokko had gisteren makkelijk kunnen winnen.

25-01-2008, 10:40
Die El Kaddouri is TOTAL-LOSS!! Jeh fouten die hij maakt, tegen Namibie en Guinee, Pff 3la amateur.

25-01-2008, 10:42
ze hebben daar mahdoufi ... nee hij kiest voor kaddouri

Pagina's : [1] 2