Bekijk volle/desktop versie : Opleiding????

22-11-2003, 21:42
Salaam broeders en zusters,

Wie kan me helpen??? Ik ben op zoek naar een nieuwe opleiding, maar heb echt geen flauw idee.
Doe nu Logistiek en economie, maar het is echt geen opleiding voor mij. Ga het jaar wel afmaken, maar wil volgend jaar wat anders gaan doen.

Graag tips voor leuke economische opleidingen waarbij je niet te veel met de computer moet werken???

Alvast bedankt!!!

23-11-2003, 23:16

commercieele economie, doe ik ook.
het voordeel is dat je er veel kanten mee op kunt

24-11-2003, 18:02
Thanx mensen!!!!!

Ga even goed nadenken

26-11-2003, 02:21
International Busniess and Languages... is een leuke opleiding waarin je talen goed leert beheersen en kennis maakt met internationale culturen en je hebt natuurlijk een dosis economie
ik doe deze opleiding en het bevalt me..

26-11-2003, 12:03

Die opleiding lijkt me inderdaad wel leuk, maar mijn talenkennis is niet geweldig (behalve Engels dan natuurlijk).

26-11-2003, 13:47
dont worry... als je frans heb gekozen dan ga je verder waar je gebleven was... namelijk vanaf je mavo/ havo examen... en anders krijg je een opfris cursus. Ook bij duits is dit hetzelfde geval alleen bij Spaans begin je vanaf het begin.. Ik heb frans en spaans gekozen en spaans krijg ik het volgende semester en ik wacht af of het me ooit zal lukken om het vloeiend te spreken maar het komt vast wel goed inschallah...

Ooh ja je krijgt ook sommige colleges in het engels.. in het begin denk je.. xxxx waar ben ik nou beland maar na een tijdje dan is het een eitje...

26-11-2003, 14:23
Klinkt erg interessant!!!
Heb inderdaad Frans en Spaans lijkt me ook wel leuk.

Hebben ze toevallig ook Arabisch??? (lijkt me ook wel leuk)

Thanx voor het advies!!!