Bekijk volle/desktop versie : tajin op keramisch kookplaat



24-01-2008, 19:30
Hallo dames, mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het koken in een marokkaanse tajin op een keramisch kookplaat.

24-01-2008, 20:29


Help me, please.

24-01-2008, 20:32
Nee gaat niet, maar als je wil kijk eens bij de Ikea daar hebben ze tajines die op alle vuren gaan, is zelfs antiaanbak, ik heb eentje, maar ik kan ook andere gebruiken.

24-01-2008, 21:15

Citaat door kitschkitchen:
Nee gaat niet, maar als je wil kijk eens bij de Ikea daar hebben ze tajines die op alle vuren gaan, is zelfs antiaanbak, ik heb eentje, maar ik kan ook andere gebruiken.

Hee meid, bedankt voor je reactie, ik ga gauw een keertje bij ikea kijken.

24-01-2008, 21:38


ik heb ook een keramische kookplaat en daar kan je gewoon tajin op doen.
het einege wat waar je op moet letten dat die niet droog wordt dus geen saus meer bevat, en niet tijdens het koken waneer die al warm is verplaatsen, want dan kan er vocht uit komen en dan ga ie barsten
al je nog meer vragen hebt ik hoor het wel

24-01-2008, 21:42
[QUOTE=margareth;42964836]ik heb ook een keramische kookplaat en daar kan je gewoon tajin op doen.
het einege wat waar je op moet letten dat die niet droog wordt dus geen saus meer bevat, en niet tijdens het koken waneer die al warm is verplaatsen, want dan kan er vocht uit komen en dan ga ie barsten
al je nog meer vragen hebt ik hoor het wel[/QUOTE

Hé lieverd ook bij de aanwezigen ik mis je erg hoor.
maar heb vernomen je hebt druk .....
thx voor je pm...

25-01-2008, 12:43

Citaat door kitschkitchen:
[QUOTE=margareth;42964836]ik heb ook een keramische kookplaat en daar kan je gewoon tajin op doen.
het einege wat waar je op moet letten dat die niet droog wordt dus geen saus meer bevat, en niet tijdens het koken waneer die al warm is verplaatsen, want dan kan er vocht uit komen en dan ga ie barsten
al je nog meer vragen hebt ik hoor het wel[/QUOTE

Hé lieverd ook bij de aanwezigen ik mis je erg hoor.
maar heb vernomen je hebt druk .....
thx voor je pm...




25-01-2008, 14:01
salam alaikom
bij mij ging de tajin barsten, dus lekte heel erg heb hem maar weg gegooit en later gas kookpit aangeschaft.

25-01-2008, 20:44

Citaat door noorjenna:
salam alaikom
bij mij ging de tajin barsten, dus lekte heel erg heb hem maar weg gegooit en later gas kookpit aangeschaft.

Ik kan geen gaskookpit gebruiken, we hebben namelijk geen gas, alleen electriciteit.

26-01-2008, 13:41
he meid gaat prima hoor ik doe het wel vaker

26-01-2008, 20:00
hmm eten dat gekookt is in een tagine is echt heerlijk

31-01-2008, 12:47
keramisch is zo slecht hij maakt geen lekker eten en duur lang ik wou dat ik het kon veranderen maar heb geen aansluiting voor gas