Bekijk volle/desktop versie : Wat vind je man/ouders als je nachtdiensten moet draaien??



24-01-2008, 19:09
Wie van de dames heet een beroep of doet een bbl-opleiding waar je nachtdiensten draait?

Wat voor beroep/bbl-opleiding doe je?
Ik doe de verzorgende ig/verpleegkundige

Wat vinden je ouders ervan of voor de getrouwde dames wat vind je man ervan?

Ik heb er net 3achter de rug

Mijn ouders vonden het eerst niet so
maar ik heb ze kunnen overhalen dat het moet, want ik heb een leerlingen contract op me werk!

Plaats het hierrr....!!!!

24-01-2008, 19:14


mn ouders zouden het niet echt erg vinden...........ik ben wat dat betreft altijd sirieus en netjes geweest toen ik thuis woonde..dus die vertrouwen hebben ze wel............mn man zou dat niet erg vinden omdat ik vrij ben in mn werkkeuze........ikzelf zou dat nooit doen, ban bang in t donker en op straat............

24-01-2008, 19:18

Citaat door shariza:
mn ouders zouden het niet echt erg vinden...........ik ben wat dat betreft altijd sirieus en netjes geweest toen ik thuis woonde..dus die vertrouwen hebben ze wel............mn man zou dat niet erg vinden omdat ik vrij ben in mn werkkeuze........ikzelf zou dat nooit doen, ban bang in t donker en op straat............


Ik zou het liever ook niet doen...maarja dan is het over met my droombaan
En iedereen is dat verplicht om zeker 2nachten in de maand te draaien...
Me ouders waren meer bang voor andere dingen die er zouden gebeuren,
Me vader had me al in de derde klas van de miderlbare school al gezegt je gaat later geen nachten draaien ...this nu z'n 5jaar gelede maar gelukkig vonden ze het toch niet so erg...

Ewa kom op dames..............

24-01-2008, 19:22

Citaat door ^BABY^MOCRO^:
Ik zou het liever ook niet doen...maarja dan is het over met my droombaan
En iedereen is dat verplicht om zeker 2nachten in de maand te draaien...
Me ouders waren meer bang voor andere dingen die er zouden gebeuren,
Me vader had me al in de derde klas van de miderlbare school al gezegt je gaat later geen nachten draaien ...this nu z'n 5jaar gelede maar gelukkig vonden ze het toch niet so erg...

Ewa kom op dames..............




als het je droombaan is dan moe je niet om ander mans mening vragen maar gewoon doen................als jij het echt wilt, ga ervoor zou ik zeggen............er zijn heel veel marokaanse vrouwen [oudere] die dat doen......wat is er mis mee?

succes

24-01-2008, 19:28


ik zou het zelf persoonlijk niet doen of willen, want ik ben zo gewend dat ik gewoon s avonds thuis ben bij me gezin.

24-01-2008, 19:31

Citaat door shariza:
als het je droombaan is dan moe je niet om ander mans mening vragen maar gewoon doen................als jij het echt wilt, ga ervoor zou ik zeggen............er zijn heel veel marokaanse vrouwen [oudere] die dat doen......wat is er mis mee?

succes


Ik woon nog thuis..je weet eerst toestemming vragen ...
als ik tog zou doen terwijl me ouders nee zeggen.... dan moet ik helemaal stoppe met school en werk...en ik wil het zo graag so snel mogelijk afronden
wat er mis mee is volgens me ouders..wat ik aan hun voorhoofd kan zien.... Mannen mannen en nog eens mannen snappie??


24-01-2008, 19:33

Citaat door Atlas_Gebergte:
ik zou het zelf persoonlijk niet doen of willen, want ik ben zo gewend dat ik gewoon s avonds thuis ben bij me gezin.


Ik wil dit beroep al jaren wil hierna eigenlijk hbo operatie-assistent doen...

Aan de ene kan heb je wel weer gelijk dat je thuis met je gzin wilt zijn...
Maar je went er wel aan en tijd gaat snel als je in de nacht werkt...heb er net 3 gehad...(gisterochtend uitgekomen)
JE meot alleen goed op je voeding letten, dat je goed eet en drinkt en slaapt...


24-01-2008, 19:37

Citaat door ^BABY^MOCRO^:
Ik woon nog thuis..je weet eerst toestemming vragen ...
als ik tog zou doen terwijl me ouders nee zeggen.... dan moet ik helemaal stoppe met school en werk...en ik wil het zo graag so snel mogelijk afronden
wat er mis mee is volgens me ouders..wat ik aan hun voorhoofd kan zien.... Mannen mannen en nog eens mannen snappie??




mannen heb je ook als je naar de markt gaat................of een fles melk koopt.........maar ik bedoel je zit veilig binnen.........t is niet op straat, anders moe je vragen of je vader of broer je kan ophalen of brengen..........om ze gerust te maken.........ik snap je ouders natuurlijk.

24-01-2008, 19:44

Citaat door shariza:
mannen heb je ook als je naar de markt gaat................of een fles melk koopt.........maar ik bedoel je zit veilig binnen.........t is niet op straat, anders moe je vragen of je vader of broer je kan ophalen of brengen..........om ze gerust te maken.........ik snap je ouders natuurlijk.


Ik heb me eigen auto.. en ik ben de oudste thuis
en ik ga niet me broertje van 18 op my laten letten als die ouder was dan my zou ik zeggen okeej...
maar ik werk in een verpleeghuis en dat is privacy van die ouderen mogen geen onbekende naar binnen!!!
En idd mannen zijn overal...
En wat voor werk doe je als ik vragen mag