Bekijk volle/desktop versie : Heb ik misschien toch de verkeerde keuze gemaakt?



Pagina's : [1] 2

24-01-2008, 16:18
Hallo allemaal,

Ik heb 4 maanden lang ruzie gehad met een jongen,die mij veel aan heeft gedaan.Hij heeft me gekwetst en echt pijn gedaan.
Ondanks alles wou ik het niet opgegeven en liep ik toch achter hem aan omdat ik alles wou uitpraten! Maar ik kreeg nooit de kans,hij wou me niet aan horen.Afgelopen week kwam hij me uit het niets groeten??
Ik heb hem toen gegroet.Na zo'n lange tijd komt hij opeens weer groeten?
Na alles wat hij me heeft aangedaan??Ik had gevoelens voor hem,en daar wist hij van en helaas maakte hij op de een of ander manier er misbruik van.

24-01-2008, 16:24



Citaat door se_rieus:
get a life



En jij noemt jezelf seriues??


Meid je kan niet eens normaal reageren? Word toch eens volwassen

24-01-2008, 16:26
maar groeten is toch vrij normaal

24-01-2008, 16:26

Citaat door kapsoneskind:
Hallo allemaal,

Ik heb 4 maanden lang ruzie gehad met een jongen,die mij veel aan heeft gedaan.Hij heeft me gekwetst en echt pijn gedaan.
Ondanks alles wou ik het niet opgegeven en liep ik toch achter hem aan omdat ik alles wou uitpraten! Maar ik kreeg nooit de kans,hij wou me niet aan horen.Afgelopen week kwam hij me uit het niets groeten??
Ik heb hem toen gegroet.Na zo'n lange tijd komt hij opeens weer groeten?
Na alles wat hij me heeft aangedaan??Ik had gevoelens voor hem,en daar wist hij van en helaas maakte hij op de een of ander manier er misbruik van.

HIJ IS JE NIET WAARD EN ZAL HET NOOIT WORDEN...

hij doet het om je te stangen. die twijfel die je nu hebt is precies wat hij wil. Eenmaal klootzak is altijd klootzak. IS ZO

24-01-2008, 16:27


En over welke verkeerde keuze heb je het nu

24-01-2008, 16:27
je zegt zelf hij maakte misbruik van je gevoelens...vind je dat niet al een reden om afstand van hem te nemen...

en hij komt je zomaar uit het niets groeten..zonder zijn excuus aan te bieden..als of er niks is gebeurd...

24-01-2008, 16:28
Hij probeerd je inderdaad te stangen en vooral onzeker te maken. Hij maakt misbruik van je gevoelens en weet waar je zwakte zit.

Pas daar echt mee op, jongens zijn sluwe vossen!
Boycot die jongen hij is niet goed voor je, negeer hem desnoods maar
trap niet in zijn acties..

24-01-2008, 16:29

Citaat door Oplicht3r:
maar groeten is toch vrij normaal



Groeten? Na dat je me 4 maanden hebt laten stikken.!
En dan doen alsof er niks gebeurt is.Op dat moment wist ik gewoon niet waarom ik hem terug heb gegroet! Ik heb het woordje sorry niet eens gehoord.

24-01-2008, 16:30

Citaat door Charite:
HIJ IS JE NIET WAARD EN ZAL HET NOOIT WORDEN...

hij doet het om je te stangen. die twijfel die je nu hebt is precies wat hij wil. Eenmaal klootzak is altijd klootzak. IS ZO




Klopt ik geef je daar ook gelijk in maar ik kon hem moeilijk weg skotten.
Ik ben heel naief helaas.Wat raad je me aan??

24-01-2008, 16:31

Citaat door Converse:
Hij probeerd je inderdaad te stangen en vooral onzeker te maken. Hij maakt misbruik van je gevoelens en weet waar je zwakte zit.

Pas daar echt mee op, jongens zijn sluwe vossen!
Boycot die jongen hij is niet goed voor je, negeer hem desnoods maar
trap niet in zijn acties..




Nu groet hij me weer,en ik zie hoe ik terug val.Ik ben bang dat ik er weer in trap en dat ik uiteindelijk zal verliezen.

24-01-2008, 16:34

Citaat door kapsoneskind:
Groeten? Na dat je me 4 maanden hebt laten stikken.!
En dan doen alsof er niks gebeurt is.Op dat moment wist ik gewoon niet waarom ik hem terug heb gegroet! Ik heb het woordje sorry niet eens gehoord.
je kan niet eeuwig wrok of wat dan ook koesteren, hij dacht misschien: laat mij haar maar groeten, we hebben het goed gehad

24-01-2008, 16:36

Citaat door kapsoneskind:
Nu groet hij me weer,en ik zie hoe ik terug val.Ik ben bang dat ik er weer in trap en dat ik uiteindelijk zal verliezen.


Het is goed dat je beseft dat je er weer in trapt, maar laat het niet zover komen..

Ga de strijd aan en win die dan ook, uiteindelijk heb je er profijt van zodra je terug gaat doe je jezelf alleen maar nare dingen aan en dat zou pas stom zijn!

24-01-2008, 16:37


Als het bij groeten blijft dan heb je niks te vrezen.. Onderneem geen actie, aangezien je achter hem aan hebt gezeten, denkt hij dat je het weer gaat doen..

Als hij toch iets van je wilt, dan zeg jij nee.. Hoe moeilijk het ook zal zijn..

24-01-2008, 16:39

Citaat door Oplicht3r:
je kan niet eeuwig wrok of wat dan ook koesteren, hij dacht misschien: laat mij haar maar groeten, we hebben het goed gehad



Dat begrijp ik ook wel,maar ik vraag me af of ik juist wel de goede keus heb gemaakt door hem te groeten.Aan de ene kant heb ik daar spijt van aangezien ik ook nooit de kans kreeg! Ik ben gewoon heel erg in de war

24-01-2008, 16:42

Citaat door R_achida:
Slechte keuze door er een streep achter te zetten? Hell no, dat was jouw godsgeschenk. Meneer papt tegelijk met zovele anderen en als hij je mist, zul je wel weer kruipen. Idd dat was jij jammer genoeg. Gun hem geen aandacht. Hij heeft enkel in die mate macht over je, als je hem zelf geeft elke keer en duidelijk "gunt" omdat je zelf je beste keuze in twijfel begint te trekken...

Hoe hard het ook klinkt: hij respecteert je NIET, de vraag is alleen bezit je zelfrespect? Eindigen zal hij toch niet met je, enkel verbaal met die mooie woordje waar hij je elke keer mee weet te veroveren



Ik zie ook wel in dat hij mij niet waard is echt,maar het was zo onverwachts dat ondanks alles wat hij me aangedaan heeft.Ik hem toch terug heb gegroet.Hoe ik het hier verteld heb is kort samengevat,maar het was echt dramatisch.

Pagina's : [1] 2