Bekijk volle/desktop versie : Wie van de vrouwen heeft een zaak!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

24-01-2008, 15:13
Slm meiden;


Wie van jullie heeft er hier een klein winkeltje of zaakje die kleding of andere spullen verkoopt?

Mijn echtgenoot overweegt om een winkeltje te openen voor mij?

Wat vinden jullie ervan en wat is jullie ervaring?

Winkeltje met babykleding of lingerie!

24-01-2008, 15:23




Kijk eerst of er vraag naar is...en of je niet teveel concurrentie hebt straks.

Babyartikelen ...heel leuk en aardig maar tegenwoordig zie je heel veel internet aanbieders dat de zelfstandig ondernemer hieronder gebukt gaat.

Weet wie je doelgroep is en richt je daar op.

Ik geloof dat Fatt een eigen zaak heeft gehad Allah a3lem.

Heel veel succes


24-01-2008, 15:25
Een goed bedrrijfsplan is geen overbodige luxe en laat je goed informeren wat betreft het belasting technische gedeelte het schijnt dat veelal allochtone beginnelingen binnen drie jaar de deuren weer kunnen sluiten !

24-01-2008, 15:26
yup fatt heeft een zaakje gehad...

doe aub iets wat er nog niet is als je het gaat doen...

24-01-2008, 15:26


of open een kdv.. altijd goed...

moet je wel ballen hebben, want tis flink aanpoten met een eigen kdv..

24-01-2008, 15:33

Citaat door missy1979:
Een goede bedrrijfsplan is geen overbodige luxe en laat je goed informeren wat betreft het belasting technische gedeelte het schijnt dat veelal allochtone beginnelingen binnen drie jaar de deuren weer kunnen sluiten !



iriteer me echt aan jou


ben je van alle markten thuis ofzo????

overal ben je te zien en wat voor reactie je weet van alles wat maar nooit inhoudelijk...

24-01-2008, 15:34

Citaat door Asroetoe:
iriteer me echt aan jou


ben je van alle markten thuis ofzo????

overal ben je te zien en wat voor reactie je weet van alles wat maar nooit inhoudelijk...




24-01-2008, 15:40

Citaat door Asroetoe:
iriteer me echt aan jou


ben je van alle markten thuis ofzo????

overal ben je te zien en wat voor reactie je weet van alles wat maar nooit inhoudelijk...



Dat begrijp ik dus niet. Ze geeft toch alleen maar advies. En hier word ook om gevraagd. Mensen komen hier om advies van elkaar te vragen en van elkaar te leren etc. En jij irriteert je eraan. Dan ben je hier echt verkeerd. Je hebt zelf niet eens een advies voor de topicstarter.

24-01-2008, 15:41
Er is veel concurrentie en er zijn veel kleine winkeltjes tegenwoordig die van alles en nog wat verkopen. Dus kijk eerst wat er nog niet is en waar eventueel behoefte aan is voordat je iets start.

24-01-2008, 15:45

Citaat door sabrae:
Dat begrijp ik dus niet. Ze geeft toch alleen maar advies. En hier word ook om gevraagd. Mensen komen hier om advies van elkaar te vragen en van elkaar te leren etc. En jij irriteert je eraan. Dan ben je hier echt verkeerd. Je hebt zelf niet eens een advies voor de topicstarter.





Je bent een topmeid!

Check je hoekje

24-01-2008, 15:45

Citaat door sabrae:
Dat begrijp ik dus niet. Ze geeft toch alleen maar advies. En hier word ook om gevraagd. Mensen komen hier om advies van elkaar te vragen en van elkaar te leren etc. En jij irriteert je eraan. Dan ben je hier echt verkeerd. Je hebt zelf niet eens een advies voor de topicstarter.



er is jou niks gevraagd of gezegd..

Ik mag mijn mening uiten op welke manier dan ook, staat het je niet aan lees je lekker verder, je moet tegen kritiek kunnen vindt ik

zie nou je krijgt lekker een puntje van der, zou maar meer van zulke reacties plaatsen

24-01-2008, 15:48

Citaat door Asroetoe:
iriteer me echt aan jou


ben je van alle markten thuis ofzo????

overal ben je te zien en wat voor reactie je weet van alles wat maar nooit inhoudelijk...



zomaar.

24-01-2008, 15:49


Nuo zoals sommige weten ben ik nu al ruim een jaartje bezig met een eigen zaak proberen te starten. Ik heb alles rond, maar ik kan gewoon geen pand aankomen waar ik mag starten, telkens pas ik niet in het bestemmingsplan. Nu zit me vader te denken om een pand voor me te kopen, maar ik denk dat ik het hierbij ga laten zitten. Het is echt te moeilijk om een pand aan te komen. Telkens wijst een gemeente me af en wijzen ze me een plek aan waar het eventueel wel mag, maar daar staan weer geen geschikte panden voor me

Dus no more.... Baal er wel van, maar het is niet anders. Ik kan over 2 maanden voor me vader werken en dat vind ik ook okee.

24-01-2008, 15:51

Citaat door Gypsymeid:
Nuo zoals sommige weten ben ik nu al ruim een jaartje bezig met een eigen zaak proberen te starten. Ik heb alles rond, maar ik kan gewoon geen pand aankomen waar ik mag starten, telkens pas ik niet in het bestemmingsplan. Nu zit me vader te denken om een pand voor me te kopen, maar ik denk dat ik het hierbij ga laten zitten. Het is echt te moeilijk om een pand aan te komen. Telkens wijst een gemeente me af en wijzen ze me een plek aan waar het eventueel wel mag, maar daar staan weer geen geschikte panden voor me

Dus no more.... Baal er wel van, maar het is niet anders. Ik kan over 2 maanden voor me vader werken en dat vind ik ook okee.


hey meid wat jammer nou.
Ik hoop dat je toch wat zult vinden. Lijkt me wel balen zeg!

24-01-2008, 16:06
hey gypsy...

wat voor bedrijfje wil je starten dan???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11