Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Intersection 2002 Hachiba Festival Den Haag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
02-09-2002, 05:02

HOI NAMENS MIJ EN ME BOYS VAN INTERSECTION MC AMEGHRABI CHYNO EN SON IN LOW EN VERGEET NATUURLIJK NIET FOUAD WANI GAS AJEMASS MC HOSSELAAR ZO VEEL FANS ZO VEEL MENIGTE ZOVEEL MOOIE DAMES IK HAD HET ECHT NIET VERWACHT DAT ER ZO VEEL MENSEN ZOUDEN KOMEN ALEEN VOOR INTERSECTION ER WAS EEN MEISJE ZE KOMT UIT ALHOCEIMA ZE HAD EEN ZWARTE ZONNEBRIL OP BEN JIJ HET OF HERKEN JE ZELF IN DIT TOPIC VAN MIJ ZOU JE ME A.U.B. EEN BERICHT VOOR ME ACHTERLATEN WANT ZE VOND ME LEUK ZE ZAT ACHTER DE HEKKEN MET HAAR VIDEO CAMERA ONS TE FILMEN SAMEN MET EEN ANDERE MEISJE WEET JE NAAM NIET MAAR VOLGENS MIJ KOM JE UIT DENHAAG SCHILDERSWIJK IK KAN NIET MEER SLAPEN EN ER WAS OOK EEN ANDER MEISJE OOK UIT ALHOCEIMA OF NADOR ECHT MOOI HEEFT GROTE ZILVEREN OORBELLEN EN DRAAGT MOOIE ZWARTE HEJEB ZE IS LEKKER SLANK MOOIE OGEN ECHT LEKKER IK KAN NIET MEER IK BEN HELEMAAL WEG VAN DER ZE HEET KARIMA OF HAYAT?????? :( WIE KENT DEZE MEISJES UIT DENHAAG IK WIL MET ZE IN CONTACKT KOMEN WANT IK HAD HAAST EN ZE VROEG ME NOG ME TELEFOON NUMMER en vergeet son in low NIET HIJ WAS DE MAN. meisjes klommen over de hekken om een blik te vangen van onze enege echte r&b master ze waren zo heet dat ze zelfs de nummer van son willen maar ja fans fans en nog een fans ze blijfen altijd van intersection houden want we zijn nog niet klaar er volgd nog meer insaelah nieuwe teksten e r&b en rap de cd komt over enkele maanden uit insaelah dus meisjes wees gereed het word snel snel de nieuwe cd halen!!!!!!!! beslema je weet miss ALHOCEIMA IN THE MOTHER ****ING HOUSE!!!!! BARIO FOR LIFE SEE WE OUT!!!!!.

greeneyes
02-09-2002, 17:35
BLA BLA BLA om ook ff hoofdletters te gebruiken. Heb je weleens gehoord van een komma of een punt????? Dat intersection een CD heeft uitgebracht, weten we nu ook allemaal wel. Ze zingen zelfs met een accent van Iboekoyen. Zoals je kan lezen, ben ik niet echt een fan van onze Marokkaanse rappers en helemaal niet na het lezen van jouw stuk. DAMN, get a life.

Machido
02-09-2002, 17:52
Ik was gisteren ook op dat tyfus hachiba, ik wist bij god niet hoe snel ik daar weg moest komen...........als een speer!!! teveel berg en woestij******s om me haan, en over die slettebakken die ik zag niet te spreken

beppie_truus
02-09-2002, 17:56
Origineel gepost door Machido Ik was gisteren ook op dat tyfus hachiba, ik wist bij god niet hoe snel ik daar weg moest komen...........als een speer!!! teveel berg en woestij******s om me haan, en over die slettebakken die ik zag niet te spreken ook goedemiddag meneer hoe is het ermee :D :D maar ik moet ook heel eerlijk zeggen ik vond het dit jaar maar niks

Machido
02-09-2002, 20:18

hele lange tijd terug........................... nou ja lange tijd,... ik kwam je drie weken geleden nog tegen op scheveningen!

Machido
02-09-2002, 20:26
Ik kreeg eerlijk gezegd koppijn van dat Haschiba gedoe! Op zich, was het wel oke... maar dat Marokkanen gedeelte was dus eht geen reet an!

Machido
03-09-2002, 09:03
Grappemaker-lover, ik had het nog geen eens over de muziek! Ik heb nog geen eens gehoord hoe de muziek klonk...... nu vind ik zowieso dat Marokkanen niet kunnen rappen, want ik ken een paar debielen uit de haagsche schilderswijk die dat ook doen, en geloof me..... ik confronteer hun hier dagelijks mee... maar de hele sfeer bij de Marokkaanse podium stond mij niet aan.... Azin an Arif...... je hebt denk ik ook wel gelijk! Ik denk dat de meesten wel genoten van hun moment, maar dit soort gelegenheden is niks voor mij joh....... groetjes, Moes Beppie, waar blijf je nou??

beppie_truus
03-09-2002, 12:19
Origineel gepost door Machido hele lange tijd terug........................... nou ja lange tijd,... ik kwam je drie weken geleden nog tegen op scheveningen! oh ja daar weet ik helemaal niks van :confused: :confused:

greeneyes
03-09-2002, 12:39
Origineel gepost door ALHOCEIMA LOVER greeneyes ik zit er pas bij intersection aankomend talent hoe ik rap daar ga jij zeker 3 jaar voor doen om te kunnen rappen maar dan kan je het nog niet???? dus als intersection je niet bevalt wat doe je hier dan op deze topic als je praatjes heb ga jij dan met je grote mond staan rappen op het podium volgens mij lachen ze je gewoon helemaal kapot ha ha ha ha te zielig voor woorden ben je a brader get a life :zwaai: Deze discussie is in ieder geval zinvol, aangezien onze grote player uit Alhoceima zijn CAPSLock eindelijk weet te vinden. Jaloezie is hier zeker niet van toepassing. Iedereen mag van mij doen en laten wat ie wil, alleen ik vind wel dat mensen op hun plaatst gewezen moeten worden, als ze uit de hoogte beginnen te doen. Ik heb meerdere discussies van onze grote player uit Alhoceima gelezen en daar leek het alsof Intersection al 10 Grammy's hadden gewonnen. En Azin n Arif, ik ben mannelijk als je het tegen mij had. Ik probeer niemand onderuit te halen, ik wijs me alleen zijn plaats. Ik heb het namelijk niet zo op praatjesmakers. :)

bent_Quemado
04-09-2002, 11:04
Origineel gepost door greeneyes Deze discussie is in ieder geval zinvol, aangezien onze grote player uit Alhoceima zijn CAPSLock eindelijk weet te vinden. Jaloezie is hier zeker niet van toepassing. Iedereen mag van mij doen en laten wat ie wil, alleen ik vind wel dat mensen op hun plaatst gewezen moeten worden, als ze uit de hoogte beginnen te doen. Ik heb meerdere discussies van onze grote player uit Alhoceima gelezen en daar leek het alsof Intersection al 10 Grammy's hadden gewonnen. En Azin n Arif, ik ben mannelijk als je het tegen mij had. Ik probeer niemand onderuit te halen, ik wijs me alleen zijn plaats. Ik heb het namelijk niet zo op praatjesmakers. :) Om je efkes te corrigeren, het/hij is geen player!!! Daar is tie veels te lief voor ;) Mickey blue eyes.

greeneyes
04-09-2002, 11:13
Je zegt dat je verloofd bent en geen player bent!! Sorry, maar ik dacht dat je op zoek was naar twee vermiste dames die je tegenkwam tijdens Hachiba Festival. Ik vraag me af wat je vrouwtje ervan zou zeggen, als ze erachter komt.

HoceimaChick
05-09-2002, 17:59
ik heb die cd van intersection en jullie zijn vet goed. Toen ik het voor het eerst hoorde lag ik echt helemaal in een deuk maar jullie hebben echt talent. -xxx-

tharifith
05-09-2002, 18:40

Alhoceima lover Trek je lekker niets aan van al die negatieviteit van jaloerse mensen. Intersection is gewoon top ik ben gewoon trots op jullie dat jullie zo ver zijn gekomen jullie muziek is echt goed mijn complimenten voor jullie manier van zingen en de boodschap die jullie overbrengen. ik heb maar 1 ding te zeggen ga zo door jongens laat de wereld zien hoe het er de laatse tijd aan toe gaat echt klasse veel succes verder tharifith

MissyR
08-09-2002, 20:39
ewed nech et mami nu tragie thie chemreren thedet en mami noe , yonodesch ofira younodesch oesekem thiesekem ien nekthar hihih mag k nu ook bij intersection want kan wel leuk zingen (zie boven) hoor Missy

Fessia18
09-09-2002, 11:33
INTERSECTION jullie zijn gewoon tha bestttttttttttttt! :verliefd: wanneer komt er weer een concert ????? Kusjes :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8