Bekijk volle/desktop versie : Intersection 2002 Hachiba Festival Den Haag



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

17-10-2002, 21:52
babygirl2002...mn schatje kheb je zo gemist....:traan2:...hoe gaat het met mn kleine poekie...geef hem een dikke kus en knuffel van mij...
Ik zal je ff van de week of zo bellen...ik mis je zo liefie....doe mn bro de groeten...

-xxx-
Miss Rapster...

18-10-2002, 09:44



Citaat:
Origineel gepost door Missrapster
babygirl2002...mn schatje kheb je zo gemist....:traan2:...hoe gaat het met mn kleine poekie...geef hem een dikke kus en knuffel van mij...
Ik zal je ff van de week of zo bellen...ik mis je zo liefie....doe mn bro de groeten...

-xxx-
Miss Rapster...
hahahaha doe ik aah zinna ik zal de groetjes doen.
ik misssss je ook zinna ik spreek je gauw dikke boussa babygirl2002.

18-10-2002, 14:54
oke stylemocro voor jou ook een knuffel en een dikke zoen....:blauwkus:...hahahha..

Wat is het stil hiero wauw.........stilte......hahahhaha...kben weer ff gek aan het doen...

-xxx-
Missrapster...

19-10-2002, 17:09
hahahhahah.....uh ja kben een mens vol met verassingen hahahahahha..........

21-10-2002, 23:21


hmmzzzzzzz......wil je mn vuist van dichtbij zien.....hahahaha....just kidding....maar het is wel zo...kverras iedere keer mensen....mn ouders ook....uh...maar wil je een grote verrassing of een kleine je mag zelf kiezen....

22-10-2002, 00:33

Citaat:
Origineel gepost door Missrapster
hmmzzzzzzz......wil je mn vuist van dichtbij zien.....hahahaha....just kidding....maar het is wel zo...kverras iedere keer mensen....mn ouders ook....uh...maar wil je een grote verrassing of een kleine je mag zelf kiezen....
Zullen we het op de vuist houden Missrapster. just kidding Fouad.

Groetjes van Angelina

22-10-2002, 15:34

Citaat:
Origineel gepost door stylemocro
JULLIE MET ZEN 3 TEGEN MIJ ALEEN KOM MAAR OP
:hammer:

Greetsss

22-10-2002, 15:35
hihihihihi kom maar op zal ik zeggen!!

22-10-2002, 15:56
heeeeeeeee weet er iemand of er een website van intersection bestaat of nog komt,................. nou ik heb ze3ma gezocht bestaat niet..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal

23-10-2002, 12:38
heeeeeeeeee mc hosselaar thnx....laat me weten wat de adres daarvan is, tegen de tijd dat jullie hem hebben

ciao!!!!! veeeeeeeeeeel successsssssss verder

23-10-2002, 13:49
He Jasmina Boudir,

Ben het helemaal met je eens! Mensen kunnen soms onnodige commentaar niet voor zichzelf houden.
Maarruh, ik heb zelf maar één nummer van ze gehoord. Ik weet ook niet waar ik die cd kan krijgen. Misschien dat iemand me verder kan helpen......

Greetzzz

23-10-2002, 13:58
hmmmmzzzz.....kwil wel namen horen hoor.....ik bedoel....ik heb nergens iets negatiefs gezet.....alleen maar positief en dat is ook zou.....he stylemocro.....ik wil niet vechten...ik wilde je ze3ma verassen...hahahaha...maar ja...je wilt geen verrassing....en ik had nog die dure ketting van witgoud voor je gekocht met jou naam er op....hij weegt veel....maar uh...geloof dat ik em weer trgu ga verkopen....he doe de groetejes aan iedereen in Haarlem ok.......van Miss Rapster....

23-10-2002, 14:01



Citaat:
Origineel gepost door xxHannanxx
DeZe tErRoRISt BoMbArDEerT jE TeRAtoRIuM
uit de radio of vanaf het podium...

hhaahhahah....dat zingt charlie.....mn neef.....powerrrrrrrrr....van danoontje.......hahahah....

Jullie zijn echt goed....let's get dirtyyyyyyyyy.........

28-10-2002, 17:15
hahahhaha....hanan...ken je ook die teksten uit je hoofd me2....zelfs mn ouders.....is echt lachuh...want soms zingen we samen...hihih....he son in law...op haschiba heb ik wel goed meegezongen vind je niet.........hahahah...khad iedereen in mn omgeving doof gemaakt.....
stylemocro....wil je witgoude ketting of niet....kheb nu een witgoud armbandje met diamantjes.....

28-10-2002, 17:20
jij bent MC ho$$elaar...Fouad inoe...
MC Amegrabie
Son in Law
Chyno

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8