Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft in Marokko of in Nederland?



Pagina's : [1] 2

24-01-2008, 12:46
Hai dames,

Ik heb even een vraagje voor jullie, waar kan je het beste je bruiloft houden?

In Marokko waar alles veel mooier, beter en goedkoper is(zaal, negaffa, catering etc.), maar waar jou familie niet aanwezig is (alleen je moeder, zussen en broertje wel) en je hele schoonfamilie wel.

Of gewoon in Nederland waar alles veel duurder is, maar wel al je vriendinnen en familie aanwezig is, maar niet je hele schoonfamilie?

Hoe zouden jullie dit doen?

24-01-2008, 13:11



Citaat door Saatiya:
Hai dames,

Ik heb even een vraagje voor jullie, waar kan je het beste je bruiloft houden?

In Marokko waar alles veel mooier, beter en goedkoper is(zaal, negaffa, catering etc.), maar waar jou familie niet aanwezig is (alleen je moeder, zussen en broertje wel) en je hele schoonfamilie wel.

Of gewoon in Nederland waar alles veel duurder is, maar wel al je vriendinnen en familie aanwezig is, maar niet je hele schoonfamilie?

Hoe zouden jullie dit doen?



Vergis je niet in marokko is een bruiloft ook duur, hangt ervanaf hoe je het viert. hele dorp of stad komt op je bruiloft af

Ik zou kijken waar de meeste familie is en stel dat je het in marokko doet in de zomervakantie dan zijn veel familieleden ook op vakantie dus dat is dan mooi meegenomen

24-01-2008, 13:27
ik zou nooit in marokko trouw daar heb je belang niet wat je wil en ik ga niet alles liggen meesleuren 3000km ver dat is toch gek en ik wil liever mijn eigen appartementje en pfff die hitte

24-01-2008, 13:28
Ik zou Nederland kiezen, zometeen lijk je op een spook. Je weet wel, die witte poeder die sommige negaffa's daar gebruiken.

24-01-2008, 13:34


Hmm ok bedankt dames.

24-01-2008, 13:35
Wat wil JIJ eigenlijk? En wat wil jou aanstaande?

24-01-2008, 13:40

Citaat door moeminatoen:
Maar in marokko is het denk ik toch sfeervoller dan in NL of niet??


Ja, maar ik weet niet, in Nederland is het eigenlijk iets spannender. Veel leuker, ook omdat Nederlanders nog zo nieuwsgierig d'r over zijn enzo. En gaan ze op straat kijken. Hahaha!

24-01-2008, 13:46
In Nederland ik vertrouw Marokko niet helemaal ze zijn gevaarlijk daaro

geef mij maar lekker Nederland!!

24-01-2008, 13:47

Citaat door riffia_faatje:
In Nederland ik vertrouw Marokko niet helemaal ze zijn gevaarlijk daaro

geef mij maar lekker Nederland!!


Ja, stel dat ze je spullen jatten? AllahIa7fed! Moeten we niet aan denken natuurlijk.

24-01-2008, 13:55

Citaat door Tawayaresh:
Ja, stel dat ze je spullen jatten? AllahIa7fed! Moeten we niet aan denken natuurlijk.


ja dat ook maar ze kunnen je boze ogen gen jarloerse blikken

was een keer bij een nichtje van mij gebeurd echt zielig der tante kon het niet hebben dat ze ging trouwen ze wou der voor der eigen zoon maar ze wou niet... nou ze heeft der hele bruiloft miskina verpest..

das niet leuk!!

voor die paar uurtje geef ik het liever in Nederland in Marokko komen ze 3 weken van te voren

24-01-2008, 13:56

Citaat door riffia_faatje:
ja dat ook maar ze kunnen je boze ogen gen jarloerse blikken

was een keer bij een nichtje van mij gebeurd echt zielig der tante kon het niet hebben dat ze ging trouwen ze wou der voor der eigen zoon maar ze wou niet... nou ze heeft der hele bruiloft miskina verpest..

das niet leuk!!

voor die paar uurtje geef ik het liever in Nederland in Marokko komen ze 3 weken van te voren


Ah miskiena, zo erg!! Ik hoop dat nu alles goed met d'r is,

Hahaha ja precies!

24-01-2008, 14:51

Citaat door Tawayaresh:
Ah miskiena, zo erg!! Ik hoop dat nu alles goed met d'r is,

Hahaha ja precies!



ja het in hmdl goed met haar gekomen en ze leeft ook gelukkig

24-01-2008, 22:55


Ik wil aan de ene kant in Nederland omdat ik dan alles zelf kan regelen, maar hier in Nederland zijn ze wel supper duur.

Aan de andere kant lijkt me in marokko sfeervol, gezellig, en dan kan mijn schoonfamilie ook feesten, alleen kan ik geen Marokkaans, dus ja dan kan ik zelf niks regelen daar.

24-01-2008, 22:57
En alles is 100x beter in marokko, dakka, zaal, eten, negaffa(ik heb een hele goede gevonden).

24-01-2008, 23:03
Uiteindelijk moet je doen waar jij je lekker bij zou voelen.

Ik trouw in marokko omdat ik en mijn verloofd, onze grootouders erbij willen hebben. Ze zijn al heel erg oud en ze zouden en prachtig vinden om hun klein kinderen te zien trouwen.

Ookal zou alles mis gaan (allah ie hafed), ik zou toch nog de gelukkigste vrouw op aarde zijn voor mijn gevoel. Ik zie mijn familie gelukkig en ik heb de man van mijn dromen aan mij zijden!

Niet alles draait om een laag plamuur en een prachtige jurk etc.



Veel succes met je keuze...

En Allah ie kemelak 3la ghir!

Pagina's : [1] 2