Bekijk volle/desktop versie : Wie werkt er bij de balastingdienst???

Pagina's : [1] 2

22-11-2003, 18:33
Ik heb je hulp nodig????

22-11-2003, 18:44

Vertel.

Ik werk er niet.

Het is trouwens De belastingdienst.

22-11-2003, 19:24
Ik ontving in het jaar 2001 een voorlopige teruggave van De Belastingdienst, nu sturen ze mij een aanslag om alles terug te betalen volgens mij klopt het niet...

22-11-2003, 19:25

Citaat:
Origineel gepost door Sfenza
Vertel.

Het is trouwens De belastingdienst.
Ja foutje ik zie het nu pas haha

22-11-2003, 19:43

Wat staat er precies in?

Heb je lopen sjoemelen met aftrekposten?

22-11-2003, 20:13

Citaat:
Origineel gepost door Kneusje
Wat staat er precies in?

Heb je lopen sjoemelen met aftrekposten?
Lopen sjoemelen?
Nee hoor, ik denk dat ze een fout hebben gemaakt.Ze keerden dat jaar heel weinig aan mij uit, ik moet veel en veel meer terugbetalen.

22-11-2003, 20:14
[QUOTE]Origineel gepost door Kneusje
[B]Wat staat er precies in?

Werk je bij De Belastingdienst dan?

23-11-2003, 06:46
Ik werk niet bij de belastingdienst, maar ik heb wel verstand ervan

Wat stond er precies vermeld in je brief dat je terug moest betalen?

Anders moet je de belastingdienst ff bellen en hun je probleem voorleggen. Het kan namelijk zo zijn dat je per ongeluk dingen verkeerd hebt ingevuld en zij maken zelden fouten hoor.

Geef eens eerst duidelijk aan wat er in de brief staat

24-11-2003, 00:43
Ik heb inderdaad iets verkeerd ingevuld, ik ben ook langs geweest maar wat die meneer kon zeggen was dat ik het toch moest betalen.

Het ergste is dat ik niet eens zoveel kreeg , ik zal je morgen via pm precies zeggen wat er in de brief stond...

24-11-2003, 00:44
.....en nog bedankt voor je interesse....

24-11-2003, 03:49

Citaat:
Origineel gepost door Glimlachje
.....en nog bedankt voor je interesse....
graag gedaan en ik zie je pM wel verschijnen

01-12-2003, 19:29
Hi gedupeerde,

Belastingrecht is een onderdeel van me beroep. Misschien dat ik je kan helpen bij je probleem.
Het kan zijn dat de inspecteur heeft besloten je een boete op te leggen als je opzettelijk een grove fout hebt gemaakt. Maar dan nog had de inspecteur je daar over ingelicht. Indien dit niet het geval is zou je kunnen kijken of jij over hetzelfde tijdvak correspondeerd als de belastingdienst. Mocht dit ook kloppen.
Probeer dan alsnog je aangifte opnieuw in te vullen met het belastingdienst aangifte programma, klopt het dan nog niet dan moet je alsnog binnen 6 weken nadat de inspecteur het besluit heeft genomen in beroep gaan bij de inspecteur, mocht dit niet tot een oplossing komen dan kan je in beroep gaan bij de rechtbank. Het laaste moet natuurlijk wel wegen tegen de kosten en voordelen die je daarbij maakt.

Als je wil dat ik je help of wilt weten welke posten je kan aftrekken en tot welk bedrag dan moet je me PM'en.

Veel succes,
l.

03-12-2003, 18:47

welke opleiding moet je hebben om bij de belasting dienst te werken?
en welke om bij de sociale dienst te werken of bij cwi?? weet iemand dat

03-12-2003, 20:32
Beste Senhaija,

De Belastingdienst richt zich vaak op HEAO'ers, terwijl je bij de gemeente en het cwi volgens mij ook met een mbo diploma aan de bak komt. Het hangt natuurijk ook af van de functie die je wilt gaan bekleden binnen zo'n organisatie.

Groeten,

04-12-2003, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door mounir001
Beste Senhaija,

De Belastingdienst richt zich vaak op HEAO'ers, terwijl je bij de gemeente en het cwi volgens mij ook met een mbo diploma aan de bak komt. Het hangt natuurijk ook af van de functie die je wilt gaan bekleden binnen zo'n organisatie.

Groeten,
salaam
dank je
ik doe hbo-recht zou dat ook kunnen?

Pagina's : [1] 2