Bekijk volle/desktop versie : Loop en blijf doorlopen naar je doel



Pagina's : [1] 2

23-01-2008, 21:53
Dit is een woordje voor mensen die het gevoel hebben dat iedereen tegen hen is. Dat ze tegen gewerkt worden. Hier een duw in je rug. Loop verder en kijk niet naar die blaffende honden om je heen. Loop door, je hebt sterke benen.

I know, ik ben aardig.

23-01-2008, 21:56



Citaat door Mocro_tram:
Dit is een woordje voor mensen die het gevoel hebben dat iedereen tegen hen is. Dat ze tegen gewerkt worden. Hier een duw in je rug. Loop verder en kijk niet naar die blaffende honden om je heen. Loop door, je hebt sterke benen.

I know, ik ben aardig.


Oh so true! Tegenwoordig laten we ons veel te veel beinvloeden door de mensen om ons heen..

23-01-2008, 21:57
dus dat, bouw met succes met de stenen die men naar je smijt

23-01-2008, 22:02

Citaat door oOSelouaOo:
dus dat, bouw met succes met de stenen die men naar je smijt

Precies, 3endiek 3a dat ze je stenigen.

23-01-2008, 22:03


Ja woorden.

heb je niks aan.

I know ik zit in een dip(:huil

23-01-2008, 22:04
ik wil steeds iets bedenken om te zeggen en dan word ik afgeleid door die lange benen van badr

23-01-2008, 22:05

Citaat door MevrouwDisserr:
Ja woorden.

heb je niks aan.

I know ik zit in een dip(:huil

Ah, dat is minder. Wat is er dan precies?

23-01-2008, 22:06

Citaat door Berkania17:
ik wil steeds iets bedenken om te zeggen en dan word ik afgeleid door die lange benen van badr

Mijn excuses.

23-01-2008, 22:08

Citaat door Mocro_tram:
Ah, dat is minder. Wat is er dan precies?



Dat niks lekker loopt alles gaat mis en om nog 't wat erger te maken ...ik doe 't zelf

23-01-2008, 22:09

Citaat door Berkania17:
ik wil steeds iets bedenken om te zeggen en dan word ik afgeleid door die lange benen van badr

Ik vind 'm echt heel leuk ik heb maar 1 wedstijd van 'm gezien

23-01-2008, 22:10

Citaat door MevrouwDisserr:
Dat niks lekker loopt alles gaat mis en om nog 't wat erger te maken ...ik doe 't zelf

Ewa ja, wat helpt. Rust en acceptatie. Accepteer dat het minder gaat, en zoek daar rust in. Doordat je rust hebt, kan je jezelf erdoor heen worstelen. En dan gaat het goed komen.

Prof. Dr. Ir. Mocro_tram

23-01-2008, 22:11
Dr. Phil

23-01-2008, 22:14



Citaat door Mocro_tram:
Ewa ja, wat helpt. Rust en acceptatie. Accepteer dat het minder gaat, en zoek daar rust in. Doordat je rust hebt, kan je jezelf erdoor heen worstelen. En dan gaat het goed komen.

Prof. Dr. Ir. Mocro_tram



Ik moet gewoon niet alleen denken maar ook doen dat is nu mijn probleem...energieloos

ThnQu(f)

23-01-2008, 22:20

Citaat door MevrouwDisserr:
Ik moet gewoon niet alleen denken maar ook doen dat is nu mijn probleem...energieloos

ThnQu(f)

Energieloos:

-eet je goed?

Nee. ----------> eet goed

Ja

-slaap je goed?

Nee------------> slaap goed

23-01-2008, 22:25

Citaat door Mocro_tram:
Dit is een woordje voor mensen die het gevoel hebben dat iedereen tegen hen is. Dat ze tegen gewerkt worden. Hier een duw in je rug. Loop verder en kijk niet naar die blaffende honden om je heen. Loop door, je hebt sterke benen.

I know, ik ben aardig.



En wat als je over je eigen benen struikelt?

Pagina's : [1] 2