Bekijk volle/desktop versie : HEY MODS!!, kunnen jullie niet beter 1 groot Wilders-topic maken?



23-01-2008, 16:07
t gaat namelijk vervelen al die duizende topics voor elke (on)zin die hij uitkraamt, gewoon 1 groot wilderstopic voor de liefhebbers


al het andere nieuws wordt nu verdrongen omdat steeds dezelfde personen elk kwartier een wilders topic moeten openen, terwijl het niks nieuws bevat of dubbel is.


t is maar een ideetje.

23-01-2008, 16:13


tuurlijk...niet ....meer kliks...meer $$ .......elke nieuwe topic...wordt vaker geklikt dan een topic van een week gelede......(-_-!!).....

23-01-2008, 16:20

Citaat door Nuclear:
tuurlijk...niet ....meer kliks...meer $$ .......elke nieuwe topic...wordt vaker geklikt dan een topic van een week gelede......(-_-!!).....

ik weet niet hoor, t jaagt ook bezoekers weg.
ik bedoel nieuwshoekje is overgenomen door paar hollanders die nonstop wilderstopics en zo openen. Wildersnieuws begint te vervelen en als 80% van nieuwshoekje over wilders gaat.........en dus 80% van nieuwshoekje gaat negeren is het wel jammer dat paar hollanders t hele nieuwshoekje verneuken.

23-01-2008, 16:23

Citaat door HAKILL:
Gewoon negeren

doe ik ook, ik reageer ook niet in die topics. die mensen hebben niks beters te doen (die wilderstopicstarters), maar ja ik wil ook ander nieuws kunnen lezen en niet alleen wilders heeft dit gezegd, nou weer dat en nou laat ie een scheet...en zo maar door

23-01-2008, 16:29



Citaat door Prince_Gataar:
ik weet niet hoor, t jaagt ook bezoekers weg.
ik bedoel nieuwshoekje is overgenomen door paar hollanders die nonstop wilderstopics en zo openen. Wildersnieuws begint te vervelen en als 80% van nieuwshoekje over wilders gaat.........en dus 80% van nieuwshoekje gaat negeren is het wel jammer dat paar hollanders t hele nieuwshoekje verneuken.



dat s de taak van de moderators....om die forum bij te houde.....maar zoals j al weet....hale ze alleen topics weg.....over islam...etc.....alles wat gevaar brengt...om hun subsidie...te verlieze......(-_-!!)...m.nl...zie k ook eerder als een blanke forum......we moete ...alle topics dat over (blanke nederlanders)....prijze....niks negatiefs....(-_-!!) meningsuiting is in dit forum ver t zoeke......

23-01-2008, 16:37

Citaat door Prince_Gataar:
t gaat namelijk vervelen al die duizende topics voor elke (on)zin die hij uitkraamt, gewoon 1 groot wilderstopic voor de liefhebbers


al het andere nieuws wordt nu verdrongen omdat steeds dezelfde personen elk kwartier een wilders topic moeten openen, terwijl het niks nieuws bevat of dubbel is.


t is maar een ideetje.


Idd.Je word schijtziek van die Wilders troep hier.

23-01-2008, 16:52
Niet eens 1 topic is het waard

23-01-2008, 16:55

Citaat door Zina_Anissa:
Niet eens 1 topic is het waard

vindt ik ook, maar ja geef die hollandse (volwassen?) mannen hierzo een speelplaats, nu gebruiken ze t hele nieuwshoekje als speelplaats

23-01-2008, 17:05

Citaat door Prince_Gataar:
vindt ik ook, maar ja geef die hollandse (volwassen?) mannen hierzo een speelplaats, nu gebruiken ze t hele nieuwshoekje als speelplaats






Jaaa echt he ik snap ook niet wat ze hier doen ten eerste is het bedoelt voor de jongeren Die mannen zijn boven de 30 man

23-01-2008, 17:08

Citaat door Zina_Anissa:




Jaaa echt he ik snap ook niet wat ze hier doen ten eerste is het bedoelt voor de jongeren Die mannen zijn boven de 30 man

correctie: Marokaanse jongeren

dus dubbel, en ze zijn geen mocro en ze zijn geen jongere

23-01-2008, 17:11

Citaat door Prince_Gataar:
correctie: Marokaanse jongeren

dus dubbel, en ze zijn geen mocro en ze zijn geen jongere


Jaaa I know ik heb het bewust weggelaten anders word ik straks nog verbannen aangezien de mods hier nachtdienst draaien

Als de Nlers wat te zeggen hebben over Wilders verwijderen ze hun reactie niet eens doen wij het is het binnen 3 sec verwijderd...

Je zult die baan maar hebben