Bekijk volle/desktop versie : Steeds meer wansmaak op televisie



23-01-2008, 13:59
Er zijn op de Nederlandse tv steeds meer programma's die getuigen van weinig smaak en niveau. Dat vindt meer dan 60 procent van de deelnemers aan een onderzoek van HP/De Tijd.

Bijna de helft vindt dat er te veel soaps worden uitgezonden en meer dan een derde ergert zich aan de vele show- en sportprogramma's. Daarom zappen we minder en kijken we vaker naar van tevoren uitgezochte programma's.



Verder ergert bijna iedereen zich aan de reclame op de commerciële zenders; bij de publieke omroep is dat de helft. 60 procent wil dat de publieke omroep reclamevrij wordt.

Bron NOS

23-01-2008, 14:05


Ik erger me aan die Idols/Popstars/dansen op ijs en al die look a like programma's!!

Verder erger ik me aan opvallend veel reclame's met "seksueel" tintje of "naaktheid"...

Enige toppers wat ik kijk is Goeie Tijden Slechte Tijden en RTL4 nieuws.
Voor de rest houd ik van Arabische zenders

23-01-2008, 14:19

Citaat door LanterFanterr:
Ik erger me dood aan programma's waar zo'n opgedrongen allochtoon in meedoet om te laten zien van: Kijk, ze zijn niet allemaal terroristen

Van die wannabe autochtoontjes

Meiden van haram enzo

23-01-2008, 14:19

Citaat door Amor_du_Amor:
Ik erger me aan die Idols/Popstars/dansen op ijs en al die look a like programma's!!


Ja daar erger ik mij ook verschrikkelijk aan, de kandidaten kunnen nooit zingen, en meestal is het daarom ook niet te doen. Het gaat er gewoon over dat ze nog eens met hun domme kop op tv willen komen. Het zelfde voor van die reality-avonturen shows, oersaai allemaal..

23-01-2008, 14:20



Citaat door THE_WHAT:
Ja daar erger ik mij ook verschrikkelijk aan, de kandidaten kunnen nooit zingen, en meestal is het daarom ook niet te doen. Het gaat er gewoon over dat ze nog eens met hun domme kop op tv willen komen. Het zelfde voor van die reality-avonturen shows, oersaai allemaal..



Dat mensen het leuk vinden om zichzelf te laten uitlachen op tv, zielige zaak....


Ik erger me er vooral aan, dat er ze van al die programma's elke jaar nieuwe maken
1 keer is leuk, maar 5 keer hetzelfde... is saai

23-01-2008, 14:28

Citaat door LanterFanterr:
Nu noem jij meteen de ergste ja,.....



Zij zijn zo irritant, als een mug op een vroege zondag ochtend...




23-01-2008, 14:35

Citaat door SUPER_MAROC:
Er zijn op de Nederlandse tv steeds meer programma's die getuigen van weinig smaak en niveau. Dat vindt meer dan 60 procent van de deelnemers aan een onderzoek van HP/De Tijd.

Bijna de helft vindt dat er te veel soaps worden uitgezonden en meer dan een derde ergert zich aan de vele show- en sportprogramma's. Daarom zappen we minder en kijken we vaker naar van tevoren uitgezochte programma's.



Verder ergert bijna iedereen zich aan de reclame op de commerciële zenders; bij de publieke omroep is dat de helft. 60 procent wil dat de publieke omroep reclamevrij wordt.

Bron NOS


Ik weet niet waarom die mensen klagen, want er wordt kennelijk massaal naar die programma's gekeken, anders waren ze allang van de buis verdwenen.

Bovendien heeft die TV ook gewoon een uit-knop, dus je hoeft er niet naar te kijken als je er geen zin in hebt. Ik bijvoorbeeld kijk weinig TV omdat ik er niet zoveel aan vind. Dat is een keus die je maakt.

Mezelf druk gaan zitten maken over de programma's op TV vind ik zonde van de tijd. Er zijn genoeg andere dingen te doen.

23-01-2008, 16:01

Citaat door Amor_du_Amor:


Dat mensen het leuk vinden om zichzelf te laten uitlachen op tv, zielige zaak....


Ik erger me er vooral aan, dat er ze van al die programma's elke jaar nieuwe maken
1 keer is leuk, maar 5 keer hetzelfde... is saai


Toen ze de eerste keer Idool uitzonden was het nog grappig, daarbij kon je mensen uitlachen die afgingen in de eerste ronde De tweede reeks heeft zwaar gefaald, er was niks nieuws meer aan.

23-01-2008, 18:01
Ik vind Idols nu wel leuk, maar ik kijk het niet iedere week.. en ik heb de voorrondes allemaal niet gezien. Nu kijk ik als ik tijd heb, want ik vind nathalie heel goed


23-01-2008, 18:22

Citaat door LanterFanterr:
Ik erger me dood aan programma's waar zo'n opgedrongen allochtoon in meedoet om te laten zien van: Kijk, ze zijn niet allemaal terroristen

En ik erger me aan mensen die in ieder willekeurig topic weer off-topic beginnen te zeiken over allochtonen, moslims, terrorisme of wilders. Lanterfanter... het aantal keren dat jij geband bent, zou toch duidelijk moeten zijn dat jij een haatzaaiend secreet bent die hier niet thuis hoort op dit forum. Dat je daar om lacht, maakt jou tot een supertriest figuur.

23-01-2008, 18:25
Over (wan)smaak valt niet te twisten.

23-01-2008, 19:55
Iemand latex wit?

23-01-2008, 20:16



Citaat door haatsmurf1:
geloof het of niet....

hij is nog een bosNEGER


probeert wannebe blankeMan te spelen


Wat jij maar niet beseft is dat jij de grootste racist bent hier.