Bekijk volle/desktop versie : Gothic mag bus niet in



23-01-2008, 13:12
Gothic mag bus niet in [/SIZE]


[SIZE="2"]AMSTERDAM - Tasha Maltby gedraagt zich als het huisdier van d'r vriend. Ze laat zich zelfs uitlaten door manlief. Maar toen een buschauffeur haar wijgerde, vond ze dat discriminerend.


Wie laat wie nu uit?


Dani Graves (25) liet zijn 19-jarige vriendinnetje uit en wilde de bus nemen. Ze mochten niet naar binnen.

"Freaks en honden zijn verboden in deze bus", snauwde de chauffeur hen toe.

"Fascistisch varken", riep Graves nog. Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail.

"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/3100120/_Gothic_mag_bus_niet_in__.html?cid=rss

23-01-2008, 13:13


Belachelijk! Zolang je afstempelt voor je huisdier is er niets aan de hand!

23-01-2008, 13:14
hoe bedoel je totaal de weg kwijt.

die tienerhormonen van tegenwoordig ook. niet meer bij tehouden.

23-01-2008, 13:14

Citaat door CosmoPoll:
hoe bedoel je totaal de weg kwijt.

die tienerhormonen van tegenwoordig ook. niet meer bij tehouden.



Ik vind het wel kicken. Ik wil ook een huisdier!

23-01-2008, 13:20



Citaat door LaPoekel:
Ik vind het wel kicken. Ik wil ook een huisdier!



manlief???

23-01-2008, 13:27

Citaat door CosmoPoll:
manlief???



Of het buurjongetje ofzo

23-01-2008, 13:34

Citaat door waslam:


23-01-2008, 13:41

Citaat door waslam:


"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.



Hoe laag kun je vallen...

23-01-2008, 13:41

Citaat door waslam:
"Freaks en honden zijn verboden in deze bus", snauwde de chauffeur hen toe. [/SIZE]

[SIZE=2]"Fascistisch varken", riep Graves nog. Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail. [/SIZE]

[SIZE=2]"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/3100120/_Gothic_mag_bus_niet_in__.html?cid=rss


Tikkeltje vreemd..maar dat zijn die neogotische vogelverschrikkers nu eenmaal. Maar geen reden om dat mens de toegang tot de bus te weigeren.

23-01-2008, 13:42

Citaat door waslam:
Gothic mag bus niet in [/SIZE]


[SIZE="2"]AMSTERDAM - Tasha Maltby gedraagt zich als het huisdier van d'r vriend. Ze laat zich zelfs uitlaten door manlief. Maar toen een buschauffeur haar w[B][SIZE="3"]ei[/SIZE]gerde, vond ze dat discriminerend. [/B]


Wie laat wie nu uit?


Dani Graves (25) liet zijn 19-jarige vriendinnetje uit en wilde de bus nemen. Ze mochten niet naar binnen.

"Freaks en honden zijn verboden in deze bus", snauwde de chauffeur hen toe.

"Fascistisch varken", riep Graves nog. Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail.

"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/3100120/_Gothic_mag_bus_niet_in__.html?cid=rss