Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vrouw ramt auto man na ruzie!!!



23-01-2008, 13:02
Een vrouw uit Rabat (Marokko) is doorgedraaid tijdens een ruzie met haar man. Ze stapte in haar auto om vervolgens meerdere keren op het voertuig van haar man in te rijden. De vrouw werd uiteindelijk gearresteerd. Het incident werd door getuigen opgenomen.


http://www.liveleak.com/view?i=795_1200801155 .......

23-01-2008, 13:06



Citaat door Wodan:


...

23-01-2008, 15:00
Gezien.. vond er niks aan!
Soms draaien vrouwen door..

Dat doordraaien kost wel wat maar ach dan heb je ook wat!

23-01-2008, 15:05

Citaat door BlueAngel:
Gezien.. vond er niks aan!
Soms draaien vrouwen door..

Dat doordraaien kost wel wat maar ach dan heb je ook wat!

wat heeft ze dan bereikt? eigen auto naar de klote. paar maanden (of in marokkaanse termen jaren) gevangenisstraf en shoha bij de buren.
Dan maar liever een molotovcocktail in zijn huis gooien of zijn auto vernielen met baksteen.

23-01-2008, 15:05



Citaat door BlueAngel:
Gezien.. vond er niks aan!
Soms draaien vrouwen door..

Dat doordraaien kost wel wat maar ach dan heb je ook wat!


ewa ja maar als ik die man was had ik die wijf kapot geslage

heel zn auto is kapot man meskien

23-01-2008, 15:15

Citaat door TnawieMocro:
wat heeft ze dan bereikt? eigen auto naar de klote. paar maanden (of in marokkaanse termen jaren) gevangenisstraf en shoha bij de buren.
Dan maar liever een molotovcocktail in zijn huis gooien of zijn auto vernielen met baksteen.


Het was toch haar man! Dus je huis in de fik steken lijkt me niet snugger.. de beste vrouw moet toch ergens "slapen"..

De cel in voor het rammen van een auto.. van je man nog wel!

Het kost je wat .. blikschade dus!

Woede moet je niet opkroppen gewoon uitlaten.. en als er dan wat blikschade valt.. helaas!

Je voelt je wel goed volgens mij .. daarna!


23-01-2008, 15:19
Vind het eigenlijk heel triest . Zal wel komen omdat ik niet tegen huilende vrouwen kan

Wel grappig is meneer de politieagent die op z'n fluitje blaast alsof ie het verkeer aan het regelen is wil hij haar daarmee stopppen ofzo?

23-01-2008, 15:20
yeh fdihaa

23-01-2008, 15:25
Dit is eigenlijk positieve nieuws. Je kan hieruit trekken dat vrouwen in Marokko niet in hollen wonen, en dus 1: een rijbewijs hebben, dat ze 2: Blijkbaar is deze familie rijk genoeg om 2 autos te hebben, dus de economie in Marokko is gunstig en 3 : Vrouwen zijn niet onderdanig aan mannen in Marokko, dus emancipatie is op volle gang


Dit is natuurlijk een grap voor de bekrompen mensen tussen ons

Bekijk t leven positief, zie de zon schijnen..

23-01-2008, 15:35

Citaat door Olayaaa:
Dit is eigenlijk positieve nieuws. Je kan hieruit trekken dat vrouwen in Marokko niet in hollen wonen, en dus 1: een rijbewijs hebben, dat ze 2: Blijkbaar is deze familie rijk genoeg om 2 autos te hebben, dus de economie in Marokko is gunstig en 3 : Vrouwen zijn niet onderdanig aan mannen in Marokko, dus emancipatie is op volle gang


Dit is natuurlijk een grap voor de bekrompen mensen tussen ons

Bekijk t leven positief, zie de zon schijnen..



23-01-2008, 15:36

Citaat door Salamat:
Vind het eigenlijk heel triest . Zal wel komen omdat ik niet tegen huilende vrouwen kan

Wel grappig is meneer de politieagent die op z'n fluitje blaast alsof ie het verkeer aan het regelen is wil hij haar daarmee stopppen ofzo?


maroc politie is leipoes

23-01-2008, 15:44
Zo'n KIA'tje is nog best een stevig autootje.

23-01-2008, 15:49


haha haar man heeft het wel erg bont gemaakt, ze is helemaal doorgedraaid

23-01-2008, 15:53

Citaat door Olayaaa:
Dit is eigenlijk positieve nieuws. Je kan hieruit trekken dat vrouwen in Marokko niet in hollen wonen, en dus 1: een rijbewijs hebben, dat ze 2: Blijkbaar is deze familie rijk genoeg om 2 autos te hebben, dus de economie in Marokko is gunstig en 3 : Vrouwen zijn niet onderdanig aan mannen in Marokko, dus emancipatie is op volle gang


Dit is natuurlijk een grap voor de bekrompen mensen tussen ons

Bekijk t leven positief, zie de zon schijnen..



hahaha je hebt helemaal gelijk!