Bekijk volle/desktop versie : Help, wat moet ik koken?



23-01-2008, 11:23
Salaam allen,

ik weet niet wat ik moet koken voor mijn man vanavond. Ik wil iets lekkers koken, maar ik heb geen idee wat!
Suggesties?

23-01-2008, 11:25


is het een speciale avond?.......................of pfff........weer zo n avond van ....................wat moet ik weer koken?

23-01-2008, 11:27
Nee, gewoon een dag als alle anderen. Hij komt om 6 uur thuis van werk en dan heb ik het eten meestal klaarliggen. Maar ik wil iets lekkers voor hem koken vandaag, maar ik weet gewoon niet wat!

23-01-2008, 11:29

Citaat door Marieke1986:
Nee, gewoon een dag als alle anderen. Hij komt om 6 uur thuis van werk en dan heb ik het eten meestal klaarliggen. Maar ik wil iets lekkers voor hem koken vandaag, maar ik weet gewoon niet wat!





nou dan wil ik het ook wel weten......................want mijn ideeen zijn ook op............

23-01-2008, 11:32


ik ga pastilla denk ikvoor mijn mannetje maken .. ( heb het nooit gemaakt ) maar ik ga ff recept zoeken

23-01-2008, 11:33
Ik dacht aan kip, maar dat heb ik eergisteren al gemaakt...
Ik denk dat ik een grote salade ga maken als voorgerecht en dan couscous als hoofdgerecht. Mijn schoonmoeder heeft het me leren maken, dus ik denk dat hij aangenaam verrast zal zijn.

23-01-2008, 11:34

Citaat door noorelhain:
ik ga pastilla denk ikvoor mijn mannetje maken .. ( heb het nooit gemaakt ) maar ik ga ff recept zoeken

Dat ik een goed idee.
Maar misschien te hoog gegrepen voor een Hollandse meid hihi.
Ik heb het wel vaak gegeten, maar het lijkt me moeilijk om te maken.

23-01-2008, 11:52

Citaat door Marieke1986:
Dat ik een goed idee.
Maar misschien te hoog gegrepen voor een Hollandse meid hihi.
Ik heb het wel vaak gegeten, maar het lijkt me moeilijk om te maken.


alsof ik het kan, ik heb het niet eens zo vaak gegeten ik ga het gewoon proberen ik zoek nu recept maar kan niets vinden

23-01-2008, 16:16
wij eten vis uit de oven en een salade,misschien een idee???