Bekijk volle/desktop versie : VANDAAG: Burgemeestersreferendum in Eindhoven!



23-01-2008, 11:01



Eindhovenaren gaan vandaag naar de stembus om een nieuwe burgemeester te kiezen. Inwoners van de Lichtstad kunnen vanaf 07.30 uur hun stem uitbrengen op Rob van Gijzel of Leen Verbeek, beiden van de PvdA.

Verbeek is burgemeester van Purmerend en wees in de campagne voor het burgemeestersreferendum op zijn bestuurservaring op gemeentelijk niveau. Van Gijzel werd onder meer bekend als lid van de parlementaire enquêtecommissie naar de Bijlmerramp. Het oud-Tweede Kamerlid heeft in de campagne zwaar ingezet op veiligheid. In de peilingen ligt Van Gijzel voor, en de opkomst zal naar verwachting hoog genoeg zijn... [/SIZE]

[SIZE="4"]
Wie gaat er winnen? Stem mee op MJA!



Bron Trouw

23-01-2008, 11:02


De linkse. Ik stem op uiterlijk you know.

23-01-2008, 14:34
Kom op mensen, stemmen!

Voeg de daad bij het woord: negeer die wilders-topics eens

23-01-2008, 14:45
Dat referendum zal de meeste mensen weinig interesseren en terecht.

Er valt namelijk niks te kiezen, er zijn twee figuren van dezelfde partij die burgemeester willen worden. Lekker democratisch

Ze hadden net zo goed geen referendum kunnen houden, want het is zonde van het geld.

23-01-2008, 14:49



Citaat door Pleeborstel:
Dat referendum zal de meeste mensen weinig interesseren en terecht.

Er valt namelijk niks te kiezen, er zijn twee figuren van dezelfde partij die burgemeester willen worden. Lekker democratisch

Ze hadden net zo goed geen referendum kunnen houden, want het is zonde van het geld.

Nee joh het schijnt dat ze in Eindhoven makkelijk de 30% gaan halen. Vertel me niet dat er hier geen mensen uit Eindhoven in MJA zijn

Er valt wel wat te kiezen; een burgemeester

23-01-2008, 14:55

Citaat door SUPER_MAROC:
Nee joh het schijnt dat ze in Eindhoven makkelijk de 30% gaan halen. Vertel me niet dat er hier geen mensen uit Eindhoven in MJA zijn

Er valt wel wat te kiezen; een burgemeester


Ik had het niet over de mensen in Eindhoven, maar over de mensen in het algemeen

Verder betwijfel ik of jongeren nou echt grote interesse in zulke dingen hebben. Ik heb het soms niet eens, laat staan iemand van 16

Trouwens, twee kandidaten van dezelfde partij kun je geen keus noemen, ze houden er alleen de schijn mee op, vind ik. Daardoor is toen ook het referendum in Utrecht mislukt, de mensen zijn niet gek.

23-01-2008, 15:26
Ik stem op geen van beide, zonde van men tijd
Maar als ik moet kiezen ga ik voor die linker omdat hij er beter uitziet dan die rechter ik heb wel die kaart gekregen om te stemmen

23-01-2008, 15:34
Geen mening.PVDA burgervaders boeien me niet.

23-01-2008, 17:55

Citaat door Einherjer:
Geen mening.PVDA burgervaders boeien me niet.

In welke stad woon je dan?