Bekijk volle/desktop versie : Kneed & Keukenmachine???



22-01-2008, 22:23
Hey meiden Salaamoe aleicom


Ik denk dat ik binnenkort eens een kneed en keukenmachine ga
aanschaffen Lijk me ontzettend handig!

Hebben jullie tips, welke goed zijn? Wat zijn jullie eigen ervaringen???


Ik wil echt alles weten

W'asalaaaaaam

25-01-2008, 22:29


Hey meid, wij hebben die ook thuis!

Is heel handig!

Je kunt hem voor van alles gebruiken..
Ik weet alleen niet waar me moeder hem gekocht heeft, is al best wel lang geleden.. maar ze zegt steeds dat ik er voorzichtig mee moet zijn omdat je er heel moeilijk aan kunt komen!

25-01-2008, 23:41

Citaat door Maj21:
Hey meid, wij hebben die ook thuis!

Is heel handig!

Je kunt hem voor van alles gebruiken..
Ik weet alleen niet waar me moeder hem gekocht heeft, is al best wel lang geleden.. maar ze zegt steeds dat ik er voorzichtig mee moet zijn omdat je er heel moeilijk aan kunt komen!




26-01-2008, 00:04

Citaat door Culinairesse:
Hey meiden Salaamoe aleicom


Ik denk dat ik binnenkort eens een kneed en keukenmachine ga
aanschaffen Lijk me ontzettend handig!

Hebben jullie tips, welke goed zijn? Wat zijn jullie eigen ervaringen???


Ik wil echt alles weten

W'asalaaaaaam


Beste is Kenwood, weinig lawaai, goede menging. Iets duurdere aankoop, maar op tijd zijn prijs waard, indien het over kleinere hoeveelheden gaat, kan je ook overwegen een gewoon broodbakmachien aan te kopen, kan ook mengen en rijzen in een machien, gelijk voor brood.

27-01-2008, 23:01


Ik heb een bomann super goed joh, maakt daarintegen wel volop geluid maar werkt super! Geen gestoei voor mij meer met kneden ;-)

29-01-2008, 12:08
hey hey y ik heb voor mn verjaarddag gehad zo een van kitchenaid hij is vet mooi en rood deze is em dus.... en je kan andere dingetejs nog erbij kopen om b.v geahkt te maken kaas te raspen en jus te persen noem maar op!!!
is super handi en prachtig maar wel prijzig

29-01-2008, 12:20
@ Farfalina

Geniet ervan meid je boft met een cadaeu als die kan er alleen maar van dromen.
Kenwood is ook een goeie merk hoop dat ik er ook eens 1tje kan aanschaffen is echt een grote hulp in de keuken.

29-01-2008, 12:24

Citaat door noha_tanger:
@ Farfalina

Geniet ervan meid je boft met een cadaeu als die kan er alleen maar van dromen.
Kenwood is ook een goeie merk hoop dat ik er ook eens 1tje kan aanschaffen is echt een grote hulp in de keuken.

hey hihi bedankt.. heb hem tot nu toe maar 3 keer gebruikt.. had neit zovel tijd.. maar van het weekend ga ik weer los hoor allemaal dingetejs maken.... is egt grappig opeens hoef ik niet meer te kneden enzo dus kan ik gwoon chillen terwijl dat ding alles doet wat een luxe