Bekijk volle/desktop versie : OOOH OOH Abou Trika



22-01-2008, 20:05
Gevaarlijke mannetje echt gruwelijke steekpaasjes. Met gevoel en vond hem ondanks zijn weinige speelminuten een van de beste van het veld.

Ik zat de hele tijd te hopen dat zidane niet meer zou scoren anders gaat ie alloudi voorbij.

Kwartfinale inshallah tegen ivoorkust, halve finale tunesie en finale egypte.

Atlaslion for life.............

22-01-2008, 20:15


ik hoop het oo k want tegen egypte spelen is niet zo een drama denk dat marokko wel dan wint van egypte inshallah

22-01-2008, 20:21
aboutreika wallah die gast he, vorige ac speelde hij ook gruwelijk, man van het toernooi toen

22-01-2008, 20:21
alloudi komt beide wedstrijden in de poule niet meer in actie

echt fucked up

ik hoorde het net op
eurosport

22-01-2008, 20:59



Citaat door alwazeer:
alloudi komt beide wedstrijden in de poule niet meer in actie

echt fucked up

ik hoorde het net op
eurosport


Nee man ik hoorde henri michel zeggen dat hij dacht
dat ie voor 1 match is uitgeschakeld. Wel jammer want had hij ze saldo op kunnen krikken. Maar aan de andere kant is hij fysiek niet sterk denk ik tegen guinee want dat zijn kasten. Ik heb gehoord dat die gasten niet eens kracht training mogen doen. hahah
wij moeten meer lavache quirie eten.

22-01-2008, 21:08
Alloudi hebben we tijdens deze poule niet nodig, ze moeten hem rustig laten herstellen, zodat hij weer kan gaan vlammen in de volgende poule!

22-01-2008, 21:10

Citaat door Seliima:
Alloudi hebben we tijdens deze poule niet nodig, ze moeten hem rustig laten herstellen, zodat hij weer kan gaan vlammen in de volgende poule!


Voordat je het weet zijn we al uitgeschakeld met je volgende poule
Wie gaat nu scoren ? chamakh??? hadji ??? het gaat niet zo makkelijk met hun als alloudi.

22-01-2008, 21:12

Citaat door WeTheBest:
Voordat je het weet zijn we al uitgeschakeld met je volgende poule
Wie gaat nu scoren ? chamakh??? hadji ??? het gaat niet zo makkelijk met hun als alloudi.


Haji en Sektioui voorin zijn voldoende om de de volgende poule te halen, moet wel

22-01-2008, 21:53

Citaat door Aheboej_N_Arif:
aboutreika wallah die gast he, vorige ac speelde hij ook gruwelijk, man van het toernooi toen


Ahmed Hassan was man van het toernooi