Bekijk volle/desktop versie : romantisch uit eten antwerpen



22-01-2008, 19:04
Ik wil mijn man verassen om as maandag romantisch uit eten te gaan en heb al gereserveerd bij aquatis voor daarna om de avond af te maken.. maar wie kent er romantische restaurantjes in antwerpen.. aangezien aquatis er in de buurt ligt

alvast bedankt!

23-01-2008, 15:40


kan je me laten weten hoe aquatis was Ik ben ook van plan om een dagje naat antwerpen te gaan met mijn man en aquatis stond ook op mijn programma

sorry ben niet bekend in antwerpen met restaurantjes

23-01-2008, 15:42

Citaat door dina79:
kan je me laten weten hoe aquatis was Ik ben ook van plan om een dagje naat antwerpen te gaan met mijn man en aquatis stond ook op mijn programma

sorry ben niet bekend in antwerpen met restaurantjes

hoi

aquatis is niet doorgegaan.. kreeg later een telefoontje van ze dat het op dat tijdstip niet ging.. we gaan nu naar lakonia!

ik zal het je laten weten

23-01-2008, 16:03

Citaat door PreciousWoman:
hoi

aquatis is niet doorgegaan.. kreeg later een telefoontje van ze dat het op dat tijdstip niet ging.. we gaan nu naar lakonia!

ik zal het je laten weten


thanksss

23-01-2008, 16:08



Citaat door PreciousWoman:
Ik wil mijn man verassen om as maandag romantisch uit eten te gaan en heb al gereserveerd bij aquatis voor daarna om de avond af te maken.. maar wie kent er romantische restaurantjes in antwerpen.. aangezien aquatis er in de buurt ligt

alvast bedankt!


Hey meid, je kunt eten bij WOK VAN ANTWERPEN
je kunt daar heerlijk eten, verschillende soorten vis en groenten echt een aanrader...

Ik wens je echt heeel veel plezier incha allah..

23-01-2008, 16:09
bekijk de website maar..
http://www.wokvanantwerpen.be

laat je het me weten?

23-01-2008, 16:17
thankss je bent een schat..

heb je daar weleens gegeten?

23-01-2008, 16:32

Citaat door PreciousWoman:
thankss je bent een schat..

heb je daar weleens gegeten?


ja lieverd, ik heb daar 2keer gegeten..
ik had dat ook op advies gekregen van een lid hier op m.nl en heb dat toen gedaan..
mijn man vond t ook geweldig, was echt een gezellige avond..
we zijn daar de fil gegaan, toen ff wat gedronken in n cafe'tje, toen gegeten en daarna gaan poolen.. is echt leuk...
maar ben je zelf van belgie of niet?!

23-01-2008, 16:33
Echt lekker Italiaans doe je bij Generosa in de Abdijstraat

is een Italiaans restaurant (van een Marokkaan) maar echt super pasta hebben ze daar en netjes geen alcohol ! mooi ingericht

Kortom in Nederland moeten ze nog wakker worden

23-01-2008, 16:43

Citaat door Naoufel12:
Echt lekker Italiaans doe je bij Generosa in de Abdijstraat

is een Italiaans restaurant (van een Marokkaan) maar echt super pasta hebben ze daar en netjes geen alcohol ! mooi ingericht

Kortom in Nederland moeten ze nog wakker worden



wallah iela...
in nederland heb je dat niet zo he.. jammer genoeg van die restaurantjes en leuke cafee'tjes waar je nog met je mannetje of met je vrouwtje lekker heen kunt na een avondje cinema ofzo..
in nl is t meteen al als ze je s'avonds laat zien tegen 23:00 uur met je man lopen (j bent nog een jong stel) dan kijken ze je echt zo aan van.....
gaa toch naar huis jij vieze xxxxxxxxxx..
soms kan ik daaaaar zooooooo om worden
sorry moest er ff uit

23-01-2008, 16:54

Citaat door wassila83:
wallah iela...
in nederland heb je dat niet zo he.. jammer genoeg van die restaurantjes en leuke cafee'tjes waar je nog met je mannetje of met je vrouwtje lekker heen kunt na een avondje cinema ofzo..
in nl is t meteen al als ze je s'avonds laat zien tegen 23:00 uur met je man lopen (j bent nog een jong stel) dan kijken ze je echt zo aan van.....
gaa toch naar huis jij vieze xxxxxxxxxx..
soms kan ik daaaaar zooooooo om worden
sorry moest er ff uit

jaa klopt maar naar die blikken kijk ik allang niet meer.. ik moest er in het begin wel aan wennen.. we zijn beide nog jong en we gaan 1 keer per week weg.. naar de film ergens iets drinken ofzo.. dan zie je ook vaak mensen kijken van " als je moeder hier achterkomt'
niet wetend dat ik mijn dochtertje net in bed heb gelegd en veilig ligt te slapen thuis met oma die oppast

maar bedankt voor de tip!! ik denk dat ik voor dit restaurant ga kiezen ik laat het je weten!!

23-01-2008, 18:03

Citaat door PreciousWoman:
jaa klopt maar naar die blikken kijk ik allang niet meer.. ik moest er in het begin wel aan wennen.. we zijn beide nog jong en we gaan 1 keer per week weg.. naar de film ergens iets drinken ofzo.. dan zie je ook vaak mensen kijken van " als je moeder hier achterkomt'
niet wetend dat ik mijn dochtertje net in bed heb gelegd en veilig ligt te slapen thuis met oma die oppast

maar bedankt voor de tip!! ik denk dat ik voor dit restaurant ga kiezen ik laat het je weten!!



heel veel plezier...