Bekijk volle/desktop versie : Vrouw 44 trouwt man 19

Pagina's : [1] 2

31-12-2001, 18:21
Beste mensen,

Overstijgt de liefde het leeftijdsverschil?...of niet...
mogen we dit zoomaar accepteren, en geval dat de man ouder is dan de vrouw mischien wel...
maar stel dat de vrouw veel ouder dan de man zou zijn , wat dan (vb vrouw 44 man19)
is het niet zo dat bij een vrouw de vruchtbaarheid rond de menopauze of eerder helemaal stokt, wat te doen in dat geval...

weten de dames mischien vanaf welke leeftijd het kritiekepunt begint,...he sorry dames...niet verkeerd begrijpen aub...
ik heb alle respect voor jullie maar zou het graag willen weten...IK DANK JULLIE VAN HARTE

Justice.

31-12-2001, 19:06

JA HET KRITIEKE PUNT IS VOLGENS MIJN INFORMATIE ZO ROND HET VEERTIGSTE LEVENSJAAR MAAR ER ZIJN OVERAL UITZONDERINGEN VOOR HE ZO ZIJN ER VROUWEN DIE ZELFS IN HUN TWINTIGERS AAN DE OVERGANG BEGINNEN EN VROUWEN VAN VER IN DE 50 DIE NOG ONGESTELD WORDEN...DUS EVEN RECAPITULEREN GEMIDDELD ZO ROND DE VEERTIGSTE BEGINT DE OVERGANG MAAR DAT IS NIET ALTIJD HET GEVAL.

31-12-2001, 21:08
hallo KeFiRa,
bedankt voor je informatie,...wat de mannen allemaal niet (ik in ieder geval) weten of toch in grote mate, wat vrouwenzaken betreft.

Ok, wat vinden jullie over de grote leeftijdsverschillen,als een vrouw ouder dan de man zou zijn, ja ok dat komt heel weinig voor bij ons maar toch...

Alvast bedankt, en met gemeende respect.

KeFiRa,... je hebt mij een mail gest. i.v.m. mijn vorige topic maar kan het niet lezen,...
wil je het aub terugmailen op dit adres,...
imree64@hotmail.com ik dank u hartelijk
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar

Justice.

------------------

31-12-2001, 21:11
heb ik jou een mail gestuurd??...daar staat mij niets van bij dus ik zou niet weten wat ik je moet doorsturen.

31-12-2001, 21:32

hallo KeFiRa,
Mijn verontschuldegingen,..
het was uw reactie op mijn bericht, die is door yasmina naar mij gemaild,...het is deze mail die ik niet kon lezen

Justice.

------------------

01-01-2002, 11:31
AHAAAAAA NU WEET IK HET

02-01-2002, 18:53
wat heb je een rare naam kefira
je bent er volgends mij echt een

02-01-2002, 22:33
Mashallah...Ik ben blij dat er iemand is die er zo over denkt...De belangrijkste eigenschap van zowel vrouw als man moet onder moslims Godsvrees (taqwa) zijn ...

03-01-2002, 17:09
BEDANKT RACHID VOOR JE FANTASTISCHE BIJDRAGE AAN DE TOPIC...IEDEREEN HEEFT ER WAT AAN.

04-01-2002, 10:09
Kefira, deze naam werkt inderdaad provocerend. Hoe kan iemand jou nog serieus nemen?

Waarom noem je jezelf graag zo? En niet onbelangrijk wat probeer je ermee te bereiken behalve dan het opwekken van ergernis bij mensen zoals Rachid?

Mijn laatste vraag, wat maakt jou Kefira?

.....

[Dit bericht is aangepast door Chokran (aangepast op 04 januari 2002).]

13-01-2002, 02:56
Beste tawfiq,
uw schrijft...
"het criterium dient te zijn dat de vrouw of meid een oprechte moslima is"
Is dat zo ?...of willen we niet het meisje zo jong mogelijk trouwen...amper haar puberteit ontgroeid,...om zo de domenantie van de man ten volle te laten gelden over de jonge maagd.

Is het niet zo,...dat wanneer een meisje de 25 paseert , het echt begint te dringen voor een huwelijk.

Dames, als jullie meelezen aub neem geen aanstoot van wat ik hier probeer uit te leggen,
mij gaat het in de eerste plaats om duidelijkheid over deze kwestie te brengen.
Waarom ?...omdat het mij pijn doet om te moeten constateren dat een deel van de meisjes voorbijgewandeld en links gelaten wordt,...in dit alleen omdat ze zogezegd buiten de "gewenste leeftijd" vallen...
dat vind ik zeer discriminerend voor de dames, omdat men zuiver alleen naar de leeftijd kijkt, en niet naar de persoon in kwestie.
Zo meisjes, als jullie denken dat ik het verkeerd zie...graag jullie reacties.
Mijn stelling is : Alle meisjes hebben evenveel recht op kansen als de jongens.

Justice.

------------------

17-06-2003, 15:54
Salaam alaikoem justice,

Het is de cultuur niet de islam die dit verschijnsel te weeg brengt.
Wij kunnen dit alleen verbeteren door de islam goed te bestuderen en wat wij daarvan leren over te brengen aan diegenen die dat niet kunnen.

Wa alaikoem salaam warahamatullahi wa barakatoe

17-06-2003, 16:36

44 En 19
Het kon haar zoon wel zijn :melig:

17-06-2003, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
44 En 19
Het kon haar zoon wel zijn :melig:
..het had bijna haar kleinkind kunne zijn wejoow waar gaat de wereld naar toe??

17-06-2003, 22:23

Citaat:
Origineel gepost door BUIKDANSERES
Oeh 19 en 44 en dan doe ik moeilijk om anderhalf jaar... Maar ieder moet zelf weten wat ie doet.. als je maar gelukkig bent... xxsies
hahahah, anderhalf jaar???
komaan joh, ni overdrijven he

Pagina's : [1] 2