Bekijk volle/desktop versie : Vogelaar: Antillianenproject mislukt



Pagina's : [1] 2

22-01-2008, 17:04
Vogelaar erkent mislukken Antillianenprojecten
Uitgegeven: 22 januari 2008 16:35
Laatst gewijzigd: 22 januari 2008 16:38

AMSTERDAM - Het resultaat van de projecten voor Antilliaanse risicojongeren in Nederland is volstrekt onvoldoende. Dat antwoordde minister voor Wonen, Wijken en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) dinsdag op vragen van de VVD in de Tweede Kamer.

Vogelaar komt daarom begin volgende maand met een aanvalsplan om de resultaten van de projecten, die zo'n twintig miljoen euro hebben gekost, te verbeteren.

Aanvalsplan
Vogelaar stelt samen met de 21 zogenoemde Antillianengemeenten een aanvalsplan op. Antillianengemeenten zijn steden waar Antilianen een aanzienlijk deel van de lokale bevolking uitmaken. Behalve de grote steden gaat het om bijvoorbeeld Den Helder, Capelle aan den IJssel en Schiedam.

Klachten
De VVD stelde vragen nadat bestuurders van Antilliaanse organisaties in Nederland zich hadden beklaagd over de resultaten van bepaalde projecten.

Deze zijn gericht op het op het rechte pad houden van Antilliaanse jongeren, en dan vooral op het tegengaan van criminaliteit, vroegtijdig schoolverlaten en werkloosheid onder risicojongeren.

De 21 Antillianengemeenten kregen de overheidssteun van in totaal twintig miljoen sinds 2005. Dit jaar eindigt de steun.

http://www.nu.nl/news/1402523/11/Vogelaar_erkent_mislukken_Antillianenprojecten.htm l

22-01-2008, 17:06


Ze heeft gelijk, meer geld geven!

Dan kunnen de agenten dit gebruiken:


22-01-2008, 17:08

Citaat door melkisgoed:
Ze heeft gelijk, meer geld geven!

Dan kunnen de agenten dit gebruiken:



Nou ik concludeer eerder hier uit dat geld geld geld blijkbaar niet DE oplossing is.

22-01-2008, 18:15
Dit zal haar geloofwaardigheid geen goed doen.

22-01-2008, 18:20


Nou, ik vind Antillianen aardig. Ik heb veel Antilliaanse vrienden en ik kan gewoon niet secht over hun praten. Ookal ben ik anoniem, het lukt me gewoon niet.

Maar zoals altijd verpesten een kleine groepje zooi het voor de rest. Niets nieuws onder de zon.

22-01-2008, 18:25

Citaat door HAKILL:
Marokkanen?

Het is een Nederlander. Een jongen en ik zijn de enige Marokkanen, de rest Nederlands. Laat dat duidelijk zijn.

22-01-2008, 18:36

Citaat door HAKILL:


Voordat een Antiliaan hier komt en denkt dat Marokkanen dit zeggen. Wij kut-allochtonen moeten elkaar steunen.

22-01-2008, 18:51

Citaat door Amor_du_Amor:
En die met 3?


Kan je er drie hebben?? Dit meen je niet. SPaar je ze of zo??

22-01-2008, 22:50
antillianen zijn mislukt, kun je niks aan veranderen,

22-01-2008, 22:55
alles wat eerst een project is mislukt...op school geleerd...

22-01-2008, 23:21

Citaat door Nabil19:
antillianen zijn mislukt, kun je niks aan veranderen,


Dat zeggen ze ook van moslims, moeten we dat ook geloven

Kom op, zo is het natuurlijk niet

23-01-2008, 02:01

Citaat door Nabil19:
antillianen zijn mislukt, kun je niks aan veranderen,


Citaat door henkjann:
terug sturen die ex slaafjes en mietjes . ik schop ze ook altijd weg voor me deur zitten ze daar drugs te verkopen


En dan maar klagen dat we gediscrimineerd worden, jullie kunnen er anders ook wat van

23-01-2008, 02:18



Citaat door David:


Waarom een bevolkingsgroep over één kam scheren

Bij mij in de wijk mogen op bepaalde plekken mensen met een uitkering/laag inkomen geen woning en dan werkt best wel goed

23-01-2008, 07:33

Citaat door David:
Concrete problemen mogen en moeten zelf benoemd kunnen worden, maar dat gescheld op mensen moet maar eens afgelopen zijn. Generaliseren slaat inderdaad nergens op, en discrimineren is walgelijk. Altijd.


23-01-2008, 10:51

Citaat door David:
Maar homo's kunnen het beste naar de gevangenis, natuurlijk, want daar doen ze aan homoseksualiteit, hè, Badguy?


Dat is een zonde en dat weet je best. Sorry, maar that's the way it is.

Pagina's : [1] 2