Bekijk volle/desktop versie : Mijn lieve vriendin...



Pagina's : [1] 2 3 4

22-01-2008, 16:29
Ik ken mijn vriendin al 2 jaar. Al die tijd was ze zo lief tegen mij. Ik bedoel gewoon TE lief. Dit begint gwoon een beetje eng te worden We hebben nog nooit 1 kleine ruzietje gehad. Ik hoor mensen vaak zeggen dat je ruzies krijgt bij een relatie. Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt met haar. we zijn het altijd met elkaar eens over alles. ze word niet eens jaloers ofzo als ze me met een meisje ziet. Maar ik word helemaal jaloers als ze met een jongen praat ofzo. Mijn vrienden zeggen dat we egt helemaal niet bij elkaar passen. Ze zeggen dat als ze wel van me hield dat ze wel af en toe een beetje boos zou worden om iets of jaloers zijn ofzo.... Is dat dan waar??? Wat vinden jullie??

22-01-2008, 16:32


Je vrienden hebben gelijk..

22-01-2008, 16:34

Citaat door JuStAmOsLiMa:
Je vrienden hebben gelijk..



Hoeft niet hoor meid mischien heeft zij dat helemaal niet in haar

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

22-01-2008, 16:45
Nee hoor het kan zijn dat ze wel jaloers is maar dat niet laat zien, het is mischien haar aard om zo te zijn van ik laat het gewoon echt niet merken wat er ook gebeurd, want zo ben ik ook je kan nooit aan me zien of ik jaloers ben als ik b.v. me vriend met een meid zie lopen,
dat is een soort trots die we hebben heel lastig want het lijkt alsof ze dan niet van je houd of om je geeft etc..
Maar maak je niet druk anders was ze allang weg denk je niet

Maar gelukkig voor mij heb ik geen vriend dus die acties heb ik niet meer

22-01-2008, 16:47



Citaat door JuStAmOsLiMa:
Je vrienden hebben gelijk..


vind je?
Ja volgens mij zit het idd in haar. want ze is zo een type dat ruzies probeert te overkomen. ik had het haar een x gevraagd. ze zei dat ze me vertrouwde en dat ik af en toe met een meisje mag praten. Maar weet niet of ik haar moet geloven Als ik haar met mijn exen vergelijk dan is ze wel heel anders

22-01-2008, 16:48
Ze is gewoon helemaal gek op je en wil niks doen wat op een break up kan leiden

22-01-2008, 16:50
Jullie passen blijkbaar goed bij elkaar. Beide geen teken van jaloezie, dus genoeg sabr.

22-01-2008, 16:50
Is toch goed? Als alles goed gaat.

22-01-2008, 16:52

Citaat door Amor_du_Amor:
Ze is gewoon helemaal gek op je en wil niks doen wat op een break up kan leiden



Dat denk ik ook,
ze laat gewoon niets merken als ze jaloers is terwijl ze dat misschien wel is.
En daarnaast moet je juist blij zijn met zown vriendin!
Harstikke leuk toch dat het zo goed gaat
laat gewoon de rest maar praten.!

22-01-2008, 16:52
dankjewel voor jullie lieve reacties meiden.



ik ben ook helemaal gek op haar en wil haar ook niet kwijt

22-01-2008, 16:52
Persoonlijk vind ik dat raar, geen enkele stel wil ruzie hebben met zijn/haar partner. Door ruzie te maken leer je elkaar toch wel beter kennen.Als je altijd maar goed weer speelt dan zal er heus wel een hagelbui vallen. De vraag is dan hoelang die buitje blijft hangen. Iedereen is natuurlijk een individu, je kunt het NOOIt met iemand altijd over iets eens zijn. Maar dat is neit erg, je leert van elkaar.. Ik zeg niet dat je over elk wiswasje eens moet zijn, maar een kleine ruzie... onenigheid.. kom op!

Persoonlijk zou IK het ENG vinden...

22-01-2008, 16:53
Het is ook nooit goed...

Wees blij dat ze vertrouwen in je heeft en dat het geen hysterisch wijf is dat over alles ruzie wilt maken...

22-01-2008, 16:54



Citaat door Mother_Scarface:
Persoonlijk vind ik dat raar, geen enkele stel wil ruzie hebben met zijn/haar partner. Door ruzie te maken leer je elkaar toch wel beter kennen.Als je altijd maar goed weer speelt dan zal er heus wel een hagelbui vallen. De vraag is dan hoelang die buitje blijft hangen. Iedereen is natuurlijk een individu, je kunt het NOOIt met iemand altijd over iets eens zijn. Maar dat is neit erg, je leert van elkaar.. Ik zeg niet dat je over elk wiswasje eens moet zijn, maar een kleine ruzie... onenigheid.. kom op!

Persoonlijk zou IK het ENG vinden...



Dat bedoel ik nou...
En nu ga ik weer twijfelen of we wel voor elkaar bestemd zijn...

22-01-2008, 16:56

Citaat door Westcoolerd:
Dat bedoel ik nou...
En nu ga ik weer twijfelen of we wel voor elkaar bestemd zijn...



Luister naar je gevoel, mocht het je blijven ''irriteren'' moet je het met je vriendin bespreken.. (niet m.nl) bedoel het niet rot
Alleen zij kan jou antwoord geven..

22-01-2008, 16:57
ja ik begrijp het. Dankjwel voor jullie reacties

Pagina's : [1] 2 3 4