Bekijk volle/desktop versie : Afellay in voorselectie Nederlands elftal



Pagina's : [1] 2 3

22-01-2008, 16:26
Robin van Persie en Arjen Robben ontbreken in het Nederlands elftal. Beide linkspoten zijn geblesseerd.
Ibrahim Afellay, Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink zijn wél van de partij. Van Basten brengt zijn voorlopige selectie op 1 februari in aantal terug.
Het duel met Kroatië is de eerste krachtmeting in de aanloop naar het EK van komende zomer. Oranje oefent ook nog tegen Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken en Wales. Voorlopige selectie voor oefenduel met Kroatië, aldus Vi.nl.

Doel: Van der Sar, Stekelenburg, Timmer

Verdediging: Bouma, De Cler, Ooijer, Jaliens, Emanuelson, Heitinga, Mathijsen, Melchiot

Middenveld: Afellay, Van Bronckhorst, Van der Vaart, Engelaar, De Jong, Landzaat, Maduro, Seedorf, Sneijder, De Zeeuw

Aanval: Babel, Huntelaar, Koevermans, Kuijt, Van Nistelrooy, Vennegoor of Hesselink

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=9201

22-01-2008, 16:56



Citaat door Redactie:
Robin van Persie en Arjen Robben ontbreken in het Nederlands elftal. Beide linkspoten zijn geblesseerd.
Ibrahim Afellay, Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink zijn wél van de partij. Van Basten brengt zijn voorlopige selectie op 1 februari in aantal terug.
Het duel met Kroatië is de eerste krachtmeting in de aanloop naar het EK van komende zomer. Oranje oefent ook nog tegen Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken en Wales. Voorlopige selectie voor oefenduel met Kroatië, aldus Vi.nl.

Doel: Van der Sar, Stekelenburg, Timmer

Verdediging: Bouma, De Cler, Ooijer, Jaliens, Emanuelson, Heitinga, Mathijsen, Melchiot

Middenveld: Afellay, Van Bronckhorst, Van der Vaart, Engelaar, De Jong, Landzaat, Maduro, Seedorf, Sneijder, De Zeeuw

Aanval: Babel, Huntelaar, Koevermans, Kuijt, Van Nistelrooy, Vennegoor of Hesselink



landverrader hoop dat ie zijn bijde poten breekt !!!!!!!!!!!!

22-01-2008, 16:59

Citaat door Redactie:
Robin van Persie en Arjen Robben ontbreken in het Nederlands elftal. Beide linkspoten zijn geblesseerd.
Ibrahim Afellay, Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink zijn wél van de partij. Van Basten brengt zijn voorlopige selectie op 1 februari in aantal terug.
Het duel met Kroatië is de eerste krachtmeting in de aanloop naar het EK van komende zomer. Oranje oefent ook nog tegen Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken en Wales. Voorlopige selectie voor oefenduel met Kroatië, aldus Vi.nl.

Doel: Van der Sar, Stekelenburg, Timmer

Verdediging: Bouma, De Cler, Ooijer, Jaliens, Emanuelson, Heitinga, Mathijsen, Melchiot

Middenveld: Afellay, Van Bronckhorst, Van der Vaart, Engelaar, De Jong, Landzaat, Maduro, Seedorf, Sneijder, De Zeeuw

Aanval: Babel, Huntelaar, Koevermans, Kuijt, Van Nistelrooy, Vennegoor of Hesselink


Yessss , hij heeft dat zwaar verdiend en ben er van overtuigd dat hij gaat vlammen!!

22-01-2008, 17:00

Citaat door sefrou:
landverrader hoop dat ie zijn bijde poten breekt !!!!!!!!!!!!


Als je beledigt, neem dan de moeite om het juist te spellen.

22-01-2008, 17:04


waarom maduro

22-01-2008, 17:04
Ik denk niet echt dat ie de definitieve selectie haalt.. hmmm of mischien wel. Hij speelt de sterren van de hemel bij PSV. Ben wederom benieuwd

22-01-2008, 17:05

Citaat door sefrou:
landverrader hoop dat ie zijn bijde poten breekt !!!!!!!!!!!!


Yaah ta3edou , schrik niet als jou binnnenkort zoiets overkomt!

22-01-2008, 17:05

Citaat door Aheboej_N_Arif:
waarom maduro


Hij moet toch iemand selecteren. of het nou een ajaxcied is of een oud-ajaxcied!

22-01-2008, 17:08

Citaat door Seliima:
Yaah ta3edou , schrik niet als jou binnnenkort zoiets overkomt!


is een kaaskop geworden bah wat een flikker is het ,hoop echt dat ie wordt afgemaakt

22-01-2008, 17:11

Citaat door sefrou:
is een kaaskop geworden bah wat een flikker is het ,hoop echt dat ie wordt afgemaakt


Praat je zo over een moslimbroeder? Ik word liever een kaaskop genoemd dan dat ik zo over iemand denk of zo iemand iets gun! Jammer man had wel wat anders van jou verwacht

22-01-2008, 17:12
Hopen dat ie het goed doet, hij heeft wel zware concurrentie, zal me niet verbazen als ie niet aan spelen toekomt.

en trouwens, MADURO?!

22-01-2008, 17:13

Citaat door Redactie:
Robin van Persie en Arjen Robben ontbreken in het Nederlands elftal. Beide linkspoten zijn geblesseerd.
Ibrahim Afellay, Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink zijn wél van de partij. Van Basten brengt zijn voorlopige selectie op 1 februari in aantal terug.
Het duel met Kroatië is de eerste krachtmeting in de aanloop naar het EK van komende zomer. Oranje oefent ook nog tegen Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken en Wales. Voorlopige selectie voor oefenduel met Kroatië, aldus Vi.nl.

Doel: Van der Sar, Stekelenburg, Timmer

Verdediging: Bouma, De Cler, Ooijer, Jaliens, Emanuelson, Heitinga, Mathijsen, Melchiot

Middenveld: Afellay, Van Bronckhorst, Van der Vaart, Engelaar, De Jong, Landzaat, Maduro, Seedorf, Sneijder, De Zeeuw

Aanval: Babel, Huntelaar, Koevermans, Kuijt, Van Nistelrooy, Vennegoor of Hesselink

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=9201






Dat is pas een STERKE selectie !

22-01-2008, 17:14



Citaat door Seliima:
Praat je zo over een moslimbroeder? Ik word liever een kaaskop genoemd dan dat ik zo over iemand denk of zo iemand iets gun! Jammer man had wel wat anders van jou verwacht



salimma is mij mening een echte moslim was nu in ghana om de kleuren van zijn vaderland te verdedigen hij zit nu tussen die kaferbillah,denk goed na salimma en je zuklt het met me eens zijn ...oke ik ben een beetje grof maar dat verdient hij echt hij had nu in ghana moeten zijn

22-01-2008, 17:16

Citaat door sefrou:
salimma is mij mening een echte moslim was nu in ghana om de kleuren van zijn vaderland te verdedigen hij zit nu tussen die kaferbillah,denk goed na salimma en je zuklt het met me eens zijn ...oke ik ben een beetje grof maar dat verdient hij echt hij had nu in ghana moeten zijn


dus met andere woorden nou die voor nederland heeft gekozen is ie meteen geen moslim meer

22-01-2008, 17:19

Citaat door sefrou:
salimma is mij mening een echte moslim was nu in ghana om de kleuren van zijn vaderland te verdedigen hij zit nu tussen die kaferbillah,denk goed na salimma en je zuklt het met me eens zijn ...oke ik ben een beetje grof maar dat verdient hij echt hij had nu in ghana moeten zijn


Oh hou toch met je echte moslim, een echte moslim zou niet eens het lef hebben om andere zoiets te wensen! Voetbal heeft niets met de Islam te maken, staat er ergens in de Koraan dat je voor je land uit MOET komen als het gaat om een voetbalkeus? Precies, dat staat er niet! Maar er staat wel dat je elkaar niet mag vervloeken of elkaar slechte dingen wenst! Denk daar maar eerst aan voordat je praat over de Islam!

Pagina's : [1] 2 3