Bekijk volle/desktop versie : Vrouw wil losgerukte scrotum doorslikken



22-01-2008, 15:30
Teabagging, maar dan een tikkeltje anders. Een woedende vrouw (24) heeft het scrotum van haar vriend (34) losgerukt en wilde deze vervolgens in één keer doorslikken. Deze poging mislukte jammer genoeg omdat de vrouw zich verslikte en genoodzaakt was de ballen uit te spugen.

De reden van deze furieuze uitbarsting was dat haar tweelingziel de vrouw seks weigerde. Het slachtoffer doorstond helse pijnen: "Mijn boxershort scheurde en de pijn was enorm", aldus de man. Artsen kunnen de blessure niet meer herstellen. De vrouw draait ondanks haar spijt de bak in.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2008/01/vrouw_wil_losgerukte_scrotum_d.html

TERING WAT IS DIT GEILLLLLLLL ZEG

22-01-2008, 15:34


Als dat geen reden is om die griet total-los te slaan weet ik het ook niet meer.

22-01-2008, 15:49
Kannibaal!!! gek wijf

22-01-2008, 16:17

Citaat door LALALALALALA:
wat is scotrum


Jij bent 12 jaar, je hoort hier niet!

22-01-2008, 16:17



Citaat door LALALALALALA:
wat is scotrum


Het stuk wat vast hoort te zitten aan de rest van een man.

22-01-2008, 16:24

Citaat door melkisgoed:
Teabagging, maar dan een tikkeltje anders. Een woedende vrouw (24) heeft het scrotum van haar vriend (34) losgerukt en wilde deze vervolgens in één keer doorslikken. Deze poging mislukte jammer genoeg omdat de vrouw zich verslikte en genoodzaakt was de ballen uit te spugen.

De reden van deze furieuze uitbarsting was dat haar tweelingziel de vrouw seks weigerde. Het slachtoffer doorstond helse pijnen: "Mijn boxershort scheurde en de pijn was enorm", aldus de man. Artsen kunnen de blessure niet meer herstellen. De vrouw draait ondanks haar spijt de bak in.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2008/01/vrouw_wil_losgerukte_scrotum_d.html

TERING WAT IS DIT GEILLLLLLLL ZEG

Ik kan het geen leuk nieuws vinden. Het is ziek.

22-01-2008, 16:24

Citaat door David:
Wie laat er nou ook een vrouw in de buurt van z'n scrotum komen? Dan vráág je er om.



22-01-2008, 16:25

Citaat door LALALALALALA:
wat is scotrum

Het is SCROTUM niet SCOTRUM. En het is iets dat jij vermoedelijk niet hebt. Ga het maar in een woordenboek opzoeken of op Google.

22-01-2008, 16:25

Citaat door LALALALALALA:
wat is scotrum


De testikels (ballen) bij de man. Overigens moet je die nooit proberen door te slikken. Levensgevaarlijk. Ze zijn veel te groot.