Bekijk volle/desktop versie : Woord van de dag leer en onthou: Siraata



22-01-2008, 15:26


Klik op de afbeelding voor de betekenis

Elke dag een nieuw woord inchaAllah.

De bedoeling is dat je de hele dag door aan dit woord denkt en aan de betekenis. Dit moet voldoende aandacht zijn om je begrip voor de Quran te verbeteren.

Moge Allah (soub7aana wa ta'aala) ons maken tot de mensen die de Islam begrijpen!

22-01-2008, 22:04


En? denken jullie dat het leerzaam zal zijn?

22-01-2008, 22:08
salaam alaikom warahmatulahi wabarakatuh

Interessant is het zeker, en als dit ons dingen kan bijleren over de Quran, dan is het zeker leerzaam.
Knap van je...Moge Allah je hiervoor belonen, inchAllah!

wasalaam alaikom warahmtulahi wabarakatuh

22-01-2008, 22:22

Citaat door aardreiziger:
En? denken jullie dat het leerzaam zal zijn?


Goed initiatief

Begin vooral met woorden die veel in de Koran voorkomen


Ps, misschien kun je ook de taalkundige en religieuze betekenis neerzetten.

22-01-2008, 22:25



Citaat door aardreiziger:
En? denken jullie dat het leerzaam zal zijn?



Ik denk dat het zeker wel leerzaam zal zijn inshaAllah..

22-01-2008, 22:37
Salaam ou3alaikoum

Daar zeg je me wat, ik vond de taalkundige betekenis iets mager. Ik was aan het overwegen meerdere woorden te posten, maar dat is weer niet pakkend 1 woord = 1 dag is toch beter? Het is ook geduld wat je opbouwd voor het volgende woord de volgende dag.

Ik ben er zelf niet zo goed in hoor, één van de voornaamste redenen dat ik dit doe is om er zelf ook van op te steken. Ik zal incha Allah de komende tijd kijken naar de religieuze betekenis van de woorden uit de Koran.

Binnenkort kom ik inchaAllah met ook een mail-mogelijkheid om het woord elke dag te mailen.





Citaat door Sleepy:
Goed initiatief

Begin vooral met woorden die veel in de Koran voorkomen


Ps, misschien kun je ook de taalkundige en religieuze betekenis neerzetten.

22-01-2008, 22:48

Citaat door aardreiziger:
Salaam ou3alaikoum

Daar zeg je me wat, ik vond de taalkundige betekenis iets mager. Ik was aan het overwegen meerdere woorden te posten, maar dat is weer niet pakkend 1 woord = 1 dag is toch beter? Het is ook geduld wat je opbouwd voor het volgende woord de volgende dag.

Ik ben er zelf niet zo goed in hoor, één van de voornaamste redenen dat ik dit doe is om er zelf ook van op te steken. Ik zal incha Allah de komende tijd kijken naar de religieuze betekenis van de woorden uit de Koran.

Binnenkort kom ik inchaAllah met ook een mail-mogelijkheid om het woord elke dag te mailen.


Wa salem alaikum,

1 woord per dag is perfect, en je kunt het neem ik aan, altijd terugzien..?

Is de site van jouw? Mooie site hoor

Als tip geef ik je wel, probeer je te onderscheiden van andere islam sites, de ene lijkt op de andere kwa aanbod.

ps, <title>Welcome to the Frontpage</title> Ben je denk ik vergeten om naar het Nederlands te vertalen


Mag Allah je bijstaan in deze geweldige project, amin.

Wa salem

22-01-2008, 22:54
asalaamoe aleikom,

dit is echt een mooie ideee...en NUTTIG.

wnr komen de volgende woordjes?

baaraka Allaahoe fiekoem

22-01-2008, 22:55
Elke dag &#233;&#233;ntje incha Allah, als het systeem werkt om middernacht

22-01-2008, 23:07

Citaat door aardreiziger:
Elke dag ééntje incha Allah, als het systeem werkt om middernacht



Inscha Allaah.

22-01-2008, 23:08
maschallah
up

22-01-2008, 23:12
MashaAllaah

22-01-2008, 23:28


Hey, superidee!

Zoals boven al is gezegd: ook de religieuze betekenis te bij in een paar zinnen mits mogelijk, zodat het goed te onthouden is. En zeker houden op 1 woord per dag! Ga je er de hele tijd aan denken, en hopelijk ook toepassen.

Echt goed! Allahi3awenek!