Bekijk volle/desktop versie : Tofik Dibi maakt film.



Pagina's : [1] 2

22-01-2008, 14:35
Wat vinden jullie van dat?

22-01-2008, 14:39


Heel goed van hem!

22-01-2008, 14:39
Ik vind dat we geen aandacht moeten schenken want dat is juist wat die Wilders wilt.

22-01-2008, 14:43
ken hem niet, nooit van gehoord

22-01-2008, 14:45


Hij zit in de Tweede Kamer, in Groenlinks.

Ik vind het wel goed van hem, maar zoals één van jullie al eerder zei: "Ik vind dat we geen aandacht moeten schenken want dat is juist wat die Wilders wilt." , is helemaal waar! Zo krijgt hij nog meer aandacht en vind hij het nog leuker.

Maar, ik denk wel dat het wat word.

22-01-2008, 14:46
Da's leuk, meer films. Daar kan je er nooit genoeg van hebben!

22-01-2008, 14:46
Tof man!
Wie is het eigenlijk?

22-01-2008, 14:47

Citaat door @bracadaver:
Da's leuk, meer films. Daar kan je er nooit genoeg van hebben!

wayouwwwwww je avatar, hope dat jij het niet bent.

22-01-2008, 14:49


Dat is Tofik Dibi.

22-01-2008, 14:52
Weet je die politici hebben gewoon teveel vrije tijd. Wie gaat nu
nog de politiek serieus nemen, ipv politiek voeren gaan ze lekker
met z'n alle stomme filmpjes maken who's next! Hadden ze toch een andere beroep moeten kiezen dacht ik zo, want dit is natuurlijk niks. Ik neem ze in iedergeval niet meer serieus, ik zal dan ook nooit meer gaan stemmen, heb het helemaal gehad met ze. Wat ze doen noem ik spelen, kinderachtig gewoon bahhhhh!!!!!!!!!

22-01-2008, 14:56

Citaat door moccrolady:
Weet je die politici hebben gewoon teveel vrije tijd. Wie gaat nu
nog de politiek serieus nemen, ipv politiek voeren gaan ze lekker
met z'n alle stomme filmpjes maken who's next! Hadden ze toch een andere beroep moeten kiezen dacht ik zo, want dit is natuurlijk niks. Ik neem ze in iedergeval niet meer serieus, ik zal dan ook nooit meer gaan stemmen, heb het helemaal gehad met ze. Wat ze doen noem ik spelen, kinderachtig gewoon bahhhhh!!!!!!!!!


Ik geef je groot gelijk! Wollah.

22-01-2008, 15:35
Thank's dat je het met me eens bent, nou de rest nog van Nederland
hahahha kan ik volgens mij lang wachten. Maar nee serieus, de politiek
neem ik dankzij Geert Wilders niet meer serieus.
En met zo'n tegenfilm van Toufik Dibi kom je echt niet verder, hij moet zich niet tot Wilders niveau verlagen. Wij moslims moeten hem gewoon negeren, zodra hij merkt dat het ons niks doet houdt hij er vanzelf mee op en gaat hij weer verder naar z'n volgende hobby. Dus 1 tip voor iedereen: NEGEREN DIE MAN!!!!! hij zoekt gewoon aandacht en meer niet.

22-01-2008, 15:39


Wat voor film gaat hij maken???

22-01-2008, 15:39
wie is die tofik dibi?

22-01-2008, 15:40

Citaat door moccrolady:
Thank's dat je het met me eens bent, nou de rest nog van Nederland
hahahha kan ik volgens mij lang wachten. Maar nee serieus, de politiek
neem ik dankzij Geert Wilders niet meer serieus.
En met zo'n tegenfilm van Toufik Dibi kom je echt niet verder, hij moet zich niet tot Wilders niveau verlagen. Wij moslims moeten hem gewoon negeren, zodra hij merkt dat het ons niks doet houdt hij er vanzelf mee op en gaat hij weer verder naar z'n volgende hobby. Dus 1 tip voor iedereen: NEGEREN DIE MAN!!!!! hij zoekt gewoon aandacht en meer niet.


Ja precies, mijn moeder zei laatst: In de tijd van Wim kok was het pas echte politiek. Nu is het een en al poppenkast.

Pagina's : [1] 2