Bekijk volle/desktop versie : Maleisie



Pagina's : [1] 2

22-01-2008, 13:24
wasalaam,

ik wil hier zo graag naar toe, wie is er weleens naar toe gegaan hier?

24-01-2008, 19:40


Mijn partner wil ook heel graag naar Maleisie en het schijnt heel mooi te zijn dus misschien gaan we wel in de loop van het volgende jaar inshallah.
En een groot voordeel aan Maleisie is dat het een Islamitische land is.

Ik denk zeker wel een aanrader Karima, en als je gaat wel een verslag geven aub.

xxx,
Kamar

24-01-2008, 19:41
let me know how it was...

1 ding op mijn verlanglijst is een trip door azie van 3maanden.. maleisie hoort daar zeker bij...

zucht.. moet nog zo lang sparen...

24-01-2008, 19:42
maleisie is prachtig...ben er zelf niet geweest maar heb fotos gezien van mensen die zijn geweest...
nadeel: lang vliegen en prijzig...

24-01-2008, 19:44


ook mijn wens, zijn er nog niet aan toe gekomen en willen wachten tot onze kinderen iets ouder zijn InschaAllah....heb wel al veel info verzameld erover als je tips wil....?

24-01-2008, 19:44
je zit inderdaad al gauw rond zo'n 1300,- a 1500,- p.p. maar ik denk dat het zeker wel het geld waard is

24-01-2008, 19:46

Citaat door kamar20:
je zit inderdaad al gauw rond zo'n 1300,- a 1500,- p.p. maar ik denk dat het zeker wel het geld waard is


ja het is het wel waard...alleen zou ik zonder mn kinderen gaan want het is echt te lang vliegen voor ze....

24-01-2008, 19:48
Wij hebben ruim 2500 euro betaald enkel voor de tickets.

24-01-2008, 19:48
De vader van mijn vriend had het laatst over Maleisiërs.
Tijdens zijn hadj was hij bevriend geraakt met een paar en hij vindt ze de meest oprechtste mensen ooit. Heel vroom en aardig voor elkaar en anderen.


Ps. http://www.kras.nl is goedkoop!

24-01-2008, 19:52

Citaat door (B)engel:
Wij hebben ruim 2500 euro betaald enkel voor de tickets.

voor jullie 4tjes toch?

Wij zitten eraan te denken om in juli met z'n tweetjes te gaan.. welke plaats raadt je ons aan? en hotel vanuit hier boeken?

24-01-2008, 19:53

Citaat door Yassin_e:
De vader van mijn vriend had het laatst over Maleisiërs.
Tijdens zijn hadj was hij bevriend geraakt met een paar en hij vindt ze de meest oprechtste mensen ooit. Heel vroom en aardig voor elkaar en anderen.

Ps. http://www.kras.nl is goedkoop!


Dit klinkt als muziek in de oren want ik hoorde precies het zelfde van mijn ouders toen ze terug kwamen van de hadj.

24-01-2008, 20:02

Citaat door PreciousWoman:
voor jullie 4tjes toch?

Wij zitten eraan te denken om in juli met z'n tweetjes te gaan.. welke plaats raadt je ons aan? en hotel vanuit hier boeken?


ja, twee volwassenen, 1 kind en 1 baby.
Wij gaan eerst naar Penang omdat we het daar nu een beetje kennen. Voor de eerste paar dagen dat we daar aankomen boeken we vanaf hier een hotel om bij te komen van de reis. Als we naar andere eilanden gaan, boeken we bij de plaatselijke bureautjes hotel en vervoer. Je kunt ook ticket incl. hotel vanuit hier boeken, maar dan zit je wel op 1 plek.

24-01-2008, 20:12



Citaat door Yassin_e:
De vader van mijn vriend had het laatst over Maleisiërs.
Tijdens zijn hadj was hij bevriend geraakt met een paar en hij vindt ze de meest oprechtste mensen ooit. Heel vroom en aardig voor elkaar en anderen.


Ps. http://www.kras.nl is goedkoop!



alles via kras is af te raden...

kras zijn oplichters.. go check zoover.nl yourself..

24-01-2008, 20:14

Citaat door Maghrebiya:
alles via kras is af te raden...

kras zijn oplichters.. go check zoover.nl yourself..



Vertel.
Ik wilde namelijk bijna iets boeken.

24-01-2008, 20:17

Citaat door (B)engel:
ja, twee volwassenen, 1 kind en 1 baby.
Wij gaan eerst naar Penang omdat we het daar nu een beetje kennen. Voor de eerste paar dagen dat we daar aankomen boeken we vanaf hier een hotel om bij te komen van de reis. Als we naar andere eilanden gaan, boeken we bij de plaatselijke bureautjes hotel en vervoer. Je kunt ook ticket incl. hotel vanuit hier boeken, maar dan zit je wel op 1 plek.

dus je raadt ons aan om alleen de eerste dagen een hotel te boeken? hoelang is het vliegen en voor hoeveel dagen gaan jullie? ik zie op internet dat het meestal min 11 dagen is

Pagina's : [1] 2