Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ik weet nooooit wat ik aan moet, of moet kopen Helpppp!!!



Pagina's : [1] 2

22-01-2008, 10:36
als ik in de stad ben, en ik wil kleren kopen, weet ik nooit wat ik moet kopen en welke kleren leuk zijn, ik kocht kleren eerst altijd van de coolcat of wonderwoman maar ik wil iets anders ik ben die winkels zat, en ik wil inshallah ook hoofddoek gaan dragen, dus wat past er goed bij een hoofddoek??
lange rokken?? spijker broek met tuniekje???

22-01-2008, 10:39


ja spijkerbroek met tuniekjes zijn mooi

22-01-2008, 10:44
Jah alleen weet je ik ben best klein weet je dus die spijkerbroeken zijn meestal te lang:P dus met legging ken ook tog

22-01-2008, 10:45
ja je ken bv jurkje met legging eronder en laarsjes is heel mooi ook met hoofddoek

22-01-2008, 10:46


of doe je spijkerbroek in je laarsjes dan valt het niet op dat die te lang is en lijk je gelijk langer

22-01-2008, 10:51
lange leve hm wollah....vest met een skinie en laarzen over je broek das ook mooi...

22-01-2008, 10:52

Citaat door _Man_Eater_:
lange leve hm wollah....vest met een skinie en laarzen over je broek das ook mooi...

idd is mooi

22-01-2008, 11:10
sorry als je een hijaab wil dragen dan moet je lange kleren dragen us een wijd vallende broek of rok, een spijkerbroek kan nog wel maar dat je je broek in laarzen doet of een legging draagt...dan zie je natuurlijk de vorm van de vrouw' je benen dus' en ik vind dat niet kunnen voor een respectvolle moslima...een hijaab dragende meid moet er netjes uitzien, met nette kleren niet net als een punkmeid...sorry hoor maar dat is mijn mening, ik vind dat echt geen styl!

22-01-2008, 11:19

Citaat door hayatmetalsia:
sorry als je een hijaab wil dragen dan moet je lange kleren dragen us een wijd vallende broek of rok, een spijkerbroek kan nog wel maar dat je je broek in laarzen doet of een legging draagt...dan zie je natuurlijk de vorm van de vrouw' je benen dus' en ik vind dat niet kunnen voor een respectvolle moslima...een hijaab dragende meid moet er netjes uitzien, met nette kleren niet net als een punkmeid...sorry hoor maar dat is mijn mening, ik vind dat echt geen styl!



ik bedoel ook netjes, en ik bedoel als je spijkerbroek aan hebt dan doe je er tog zon lange tuniek boven op,

22-01-2008, 11:29
Ja dta zoiezo maar ik heb het ook over de onderkant als je een legging aandoet of een skinny spykerbroek de woord zegt het al dat zat zo strak dat je je vorm van je benen ziet...en ik denk als je een hijaab draagt of geen hijaab draagt als moslimazijnde mag je je vorm aan niemand laten zien behalve aan je man en de mannen met wie je niet kan trouwen zoals je ooms je vader je broer..je bloedverwanten...'

dus een skinnyjeans in laarzen dat kan niet want dat dragen alleen lkafirat...en tachaboeh is HARAM

22-01-2008, 11:32

Citaat door mrsbigboss:

idd is mooi


dat heb ik nu namelijk aan

22-01-2008, 11:40
jullie hebben gelijk

22-01-2008, 11:45



Citaat door karkar00:
meisjes met hoofddoek zo raar ze raagen bijna geen kleren



droog

22-01-2008, 12:13

Citaat door karkar00:
meisjes met hoofddoek zo raar ze raagen bijna geen kleren



Dit is nou zo'n opmerking die nergens op slaat ik vind ook af en toe dat meisjes die een hijaab dragen er een beetje overdereven bij lopen maar dat ze zonder kleren lopen is een beetje overdreven....ik loop er in ieder geval niet in mijn nakie bij!

jij misschien???

22-01-2008, 22:59
nee dat bedoel ik echt niet hacha ik draag ook geen hoofddoek
mijn bedoeling was dat kleren moet niet strak zijn vooral met hoofdoek
of zichtbaar dan wa dragen wij eigenlijk niks als wij strake kleren of deregelijk
maar sorry i kan nederlands niet goed praten want ik kom uit frankrijk
daarom misschien kan jij niet wat bergijpen

Pagina's : [1] 2