Bekijk volle/desktop versie : Verhagen: troepen voor vrede Israel



22-01-2008, 08:02
Het kabinet is bereid troepen te leveren voor een vredesmacht die Israël na een vredesverdrag met de Palestijnen veiligheid moet garanderen. Dat zei hij gisteren op een conferentie in Israël.

Na een vredesverdrag zou de VN volgens Verhagen bijvoorbeeld een troepenmacht onder leiding van de NAVO een mandaat moeten geven om de stabiliteit te helpen garandaren. Hij wil zich ervoor inzetten dat ook Nederland dan meedoet, aldus Nos.nl.

Hij zei dat een vredesverdrag moet zijn gebaseerd op de grenzen van 1967.Dat betekent dat Israël de bezette gebieden inclusief Oost-Jeruzalem terug moet geven aan de Palestijnen.

22-01-2008, 09:03



Citaat door Redactie:
Het kabinet is bereid troepen te leveren voor een vredesmacht die Israël na een vredesverdrag met de Palestijnen veiligheid moet garanderen. Dat zei hij gisteren op een conferentie in Israël.

Na een vredesverdrag zou de VN volgens Verhagen bijvoorbeeld een troepenmacht onder leiding van de NAVO een mandaat moeten geven om de stabiliteit te helpen garandaren. Hij wil zich ervoor inzetten dat ook Nederland dan meedoet, aldus Nos.nl.

Hij zei dat een vredesverdrag moet zijn gebaseerd op de grenzen van 1967.Dat betekent dat Israël de bezette gebieden inclusief Oost-Jeruzalem terug moet geven aan de Palestijnen.

ik weet niet of Israel daar zo blij mee moet zijn,

zie het debacle afganistan.

22-01-2008, 09:21
Meneer verhagen,u bent op uw hoofd verslap.De isael bereikt zich diep leuzen als schuldig zijn oorlogmisdaden bevinden.Let op: De aanslag spoort zich achter de israel als de jodenvervolgiging vergeleken.Die de israel kan je toekomst bloedbad seruis te nemen.

Erstig overheid: Volgens mij schokt al dat de israel gelooft iets zelfs leuzen als christen verslapt.Dus de westers en arabiers weten allang ooggetuige die de israel als spion-joods verduisters.Zo ja dat de vs lijkte diep leuzen als vriend met z'n israel genoemd.Is dit alvast jodenvervolgiging uit tweedewereldoorlog voortvluchting in de VS gezet als christen gezakt.dag

22-01-2008, 09:27

Citaat door Redactie:
Het kabinet is bereid troepen te leveren voor een vredesmacht die Israël na een vredesverdrag met de Palestijnen veiligheid moet garanderen. Dat zei hij gisteren op een conferentie in Israël.

Na een vredesverdrag zou de VN volgens Verhagen bijvoorbeeld een troepenmacht onder leiding van de NAVO een mandaat moeten geven om de stabiliteit te helpen garandaren. Hij wil zich ervoor inzetten dat ook Nederland dan meedoet, aldus Nos.nl.

Hij zei dat een vredesverdrag moet zijn gebaseerd op de grenzen van 1967.Dat betekent dat Israël de bezette gebieden inclusief Oost-Jeruzalem terug moet geven aan de Palestijnen.

ik mag die verhagen niet, maar misschien is het nog niet zo'n gek idee.

22-01-2008, 09:31



Citaat door MonsterHands:
Meneer verhagen,u bent op uw hoofd verslap.De isael bereikt zich diep leuzen als schuldig zijn oorlogmisdaden bevinden.Let op: De aanslag spoort zich achter de israel als de jodenvervolgiging vergeleken.Die de israel kan je toekomst bloedbad seruis te nemen.

Erstig overheid: Volgens mij schokt al dat de israel gelooft iets zelfs leuzen als christen verslapt.Dus de westers en arabiers weten allang ooggetuige die de israel als spion-joods verduisters.Zo ja dat de vs lijkte diep leuzen als vriend met z'n israel genoemd.Is dit alvast jodenvervolgiging uit tweedewereldoorlog voortvluchting in de VS gezet als christen gezakt.dag




De meeste mensen hier kunnen geen zuid- afrikaans lezen.


Of is het nog te vroeg op de morgen dat ik alles verkeerd lees?

24-01-2008, 10:27

Wie weet, Inderdaad Meschien is het nog niet zo'n Gek Idee


24-01-2008, 10:28

Citaat door MonsterHands:
Meneer verhagen,u bent op uw hoofd verslap.De isael bereikt zich diep leuzen als schuldig zijn oorlogmisdaden bevinden.Let op: De aanslag spoort zich achter de israel als de jodenvervolgiging vergeleken.Die de israel kan je toekomst bloedbad seruis te nemen.

Erstig overheid: Volgens mij schokt al dat de israel gelooft iets zelfs leuzen als christen verslapt.Dus de westers en arabiers weten allang ooggetuige die de israel als spion-joods verduisters.Zo ja dat de vs lijkte diep leuzen als vriend met z'n israel genoemd.Is dit alvast jodenvervolgiging uit tweedewereldoorlog voortvluchting in de VS gezet als christen gezakt.dag



24-01-2008, 10:29

Citaat door Redactie:
Het kabinet is bereid troepen te leveren voor een vredesmacht die Israël na een vredesverdrag met de Palestijnen veiligheid moet garanderen. Dat zei hij gisteren op een conferentie in Israël.

Na een vredesverdrag zou de VN volgens Verhagen bijvoorbeeld een troepenmacht onder leiding van de NAVO een mandaat moeten geven om de stabiliteit te helpen garandaren. Hij wil zich ervoor inzetten dat ook Nederland dan meedoet, aldus Nos.nl.

Hij zei dat een vredesverdrag moet zijn gebaseerd op de grenzen van 1967.Dat betekent dat Israël de bezette gebieden inclusief Oost-Jeruzalem terug moet geven aan de Palestijnen.


Wishfull thinking.

24-01-2008, 10:46

Citaat door Redactie:
Het kabinet is bereid troepen te leveren voor een vredesmacht die Israël na een vredesverdrag met de Palestijnen veiligheid moet garanderen. Dat zei hij gisteren op een conferentie in Israël.

Na een vredesverdrag zou de VN volgens Verhagen bijvoorbeeld een troepenmacht onder leiding van de NAVO een mandaat moeten geven om de stabiliteit te helpen garandaren. Hij wil zich ervoor inzetten dat ook Nederland dan meedoet, aldus Nos.nl.

Hij zei dat een vredesverdrag moet zijn gebaseerd op de grenzen van 1967.Dat betekent dat Israël de bezette gebieden inclusief Oost-Jeruzalem terug moet geven aan de Palestijnen.


israel bestaat niet. ik ben met Hamas en Hizbollah eens. Israel moet gewoon niet meer bestaan en het gestolen land teruggeven

24-01-2008, 10:47
Ik ben het eens met Verhagen..maar sinds wanneer zijn er troepen nodig om een vredesverdrag te stellen?

26-01-2008, 23:32
Ojee,ik begrijp wel dat de israel ziet als de joods staat vrede wil alsof bang zijn.He kon niks doen.de arabier wereld is van de staat aard gescheidenis.Die de joods kondigt zich vrede met de arabier wereld bezetting.Wat belachelijk kolonie,de israel slijmt zich nieuwsering om goeie arabier wereld bestaan van god gescheidenis.Dus verrot zijn bezetting als afscheidsmuur doet hier twijfelaars als ook eruopaan verslap.Verbaasd al,de christendom is al verdween als je christen hebt niet waker gemaakt.Dus wees zijn altijd bang voor sterven.Goed let op deze jaren wat doen sterven opgelopen.Kijk maar goed oogschijn ervoor boete leeft,.dag

26-01-2008, 23:36

Citaat door MonsterHands:
Ojee,ik begrijp wel dat de israel ziet als de joods staat vrede wil alsof bang zijn.He kon niks doen.de arabier wereld is van de staat aard gescheidenis.Die de joods kondigt zich vrede met de arabier wereld bezetting.Wat belachelijk kolonie,de israel slijmt zich nieuwsering om goeie arabier wereld bestaan van god gescheidenis.Dus verrot zijn bezetting als afscheidsmuur doet hier twijfelaars als ook eruopaan verslap.Verbaasd al,de christendom is al verdween als je christen hebt niet waker gemaakt.Dus wees zijn altijd bang voor sterven.Goed let op deze jaren wat doen sterven opgelopen.Kijk maar goed oogschijn ervoor boete leeft,.dag


Ik kan jou echt niet volgen!

26-01-2008, 23:49


Die ik waarschuw voor minister verhagen zijn vrede.De israel heeft zelf schuldig zijn toegang aan de grens van de palestijn gelopen als de kolonien wat doen in de palestijn bezetting?!Dan de palestijn kon niet toegang met de israel zijn afscheidsmuur gezetplaats.Hoe komt dat de israel heeft iets anders gewoonlijk terorristen kolonien als lijk in elk oorlogmisdaden zowel onzichtbaar in elke vriend met europaan,vs, als spion-joods met christen te spelen.Al overtuigend,de islam houd gehoor zelf ook complex zero als je joods bezig bent verdedigd.Zeer alenweten,ik waarschuw voor minister verhagen zijn snel besprekking,waarschuwing zijn ook israel.Kijk maar goed op.dag

27-01-2008, 00:13
Stres verhouding,de islam waarschuw voor minister verhagen.Omdat vrede lijkt zelf israel gezegd.Daarbij de islamitisch staat weten niks om vrede te sluiten.Is dit de vrijheid van de mensenrechten bevrijding door god gescheidenis.Gelijken in cerenomien leven door Hun boodschap van god bestaan.Volgens mij voelt iets dat ik val erop dat verrot is israel ophouden.dag

27-01-2008, 00:18
Daar lijk echt wel of niet verdedigd!Zo moeilijk zeg toch.He stevig kaal als klotvis onbevangen.