Bekijk volle/desktop versie : Nachtmerrie



21-01-2008, 21:18
Soldaat aangevallen met vibrator
Een soldaat, die dacht de nacht van zijn leven te beleven, is van een kale reis thuisgekomen. De avond begon nochtans perfect voor hem toen zijn liefje de handboeien bovenhaalde. De 19-jarige legerganger liet zich gewillig vastbinden, maar dan veranderde het romantische onderonsje in een gruwelijke nachtmerrie. Nicola Clunies-Ross dacht immers dat haar soldaat haar bedrogen had en wilde hem een lesje leren. "Ik ga je vernietigen", klonk het dreigend uit haar mond en prompt liet ze collega-soldaat Peter Gurdulic binnen, gewapend met een... vibrator.

Nicola ging hem vervolgens met het genotsmiddel te lijf, terwijl Peter alle 'actie' filmde en ermee dreigde de beelden op een algemeen toegangbare computer van het leger te plaatsen. Na een marteling van een uur werd de ongelukkige tenslotte vrijgelaten. "Ik probeerde heel luid te schreeuwen, maar door die prop in mijn mond kwam er niet veel uit", moest de man


Mannen laat je dus niet zomaar vastbinden

Ze heeft hem gewoon verkracht met die vibrator

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/141398/2008/01/21/Soldaat-aangevallen-met-vibrator.dhtml

21-01-2008, 22:25



Citaat door Assia88:



een uur lang nog wel

21-01-2008, 22:31

Citaat door brownie74:
Soldaat aangevallen met vibrator
Een soldaat, die dacht de nacht van zijn leven te beleven, is van een kale reis thuisgekomen. De avond begon nochtans perfect voor hem toen zijn liefje de handboeien bovenhaalde. De 19-jarige legerganger liet zich gewillig vastbinden, maar dan veranderde het romantische onderonsje in een gruwelijke nachtmerrie. Nicola Clunies-Ross dacht immers dat haar soldaat haar bedrogen had en wilde hem een lesje leren. "Ik ga je vernietigen", klonk het dreigend uit haar mond en prompt liet ze collega-soldaat Peter Gurdulic binnen, gewapend met een... vibrator.

Nicola ging hem vervolgens met het genotsmiddel te lijf, terwijl Peter alle 'actie' filmde en ermee dreigde de beelden op een algemeen toegangbare computer van het leger te plaatsen. Na een marteling van een uur werd de ongelukkige tenslotte vrijgelaten. "Ik probeerde heel luid te schreeuwen, maar door die prop in mijn mond kwam er niet veel uit", moest de man



Mannen laat je dus niet zomaar vastbinden

Ze heeft hem gewoon verkracht met die vibrator

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/141398/2008/01/21/Soldaat-aangevallen-met-vibrator.dhtml
Geweldig

21-01-2008, 22:33
Hij vond het stiekem wel fijn

21-01-2008, 22:33


Oh-mijn-lord.

21-01-2008, 22:35
:lolodelijk!!!

21-01-2008, 22:36
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh !!!
vasbinden is tog leuk, een vrouw mag doen alles wat ze wilt

21-01-2008, 22:36

Citaat door 3ir_ana:
Hij vond het stiekem wel fijn



verkracht met een reuzegrote roze dildo door een vrouw, wat een afgang

kzie hem al aangifte doen bij de politie..die lagen wss in een deuk

21-01-2008, 22:38

Citaat door brownie74:
verkracht met een reuzegrote roze dildo door een vrouw, wat een afgang

kzie hem al aangifte doen bij de politie..die lagen wss in een deuk



Die zullen de aangifte gewoon verscheuren

21-01-2008, 22:42
Een soldaat dan nog wel, zo'n stoere macho man verkracht door het dildo'ke van zijn vriendin.. Hoe kom je erop!

21-01-2008, 22:45

Citaat door Anoniempje25:
Een soldaat dan nog wel, zo'n stoere macho man verkracht door het dildo'ke van zijn vriendin.. Hoe kom je erop!



Muscles without brains

21-01-2008, 22:46

Citaat door brownie74:
Muscles without brains


Iwa, leer er uit Brownie, laat je nooit maar dan ook nooit vastbinden, of we krijgen er weer een sexblunder bij