Bekijk volle/desktop versie : Iran waarschuwt Den Haag over film Wilders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

21-01-2008, 19:03
TEHERAN - Een Iraanse parlementariër heeft de Nederlandse regering maandag gewaarschuwd over de anti-islamfilm van Geert Wilders. Als Den Haag de vertoning niet voorkomt, zal het Iraanse parlement de Iraanse regering oproepen haar betrekkingen met Nederland te heroverwegen.

Dat meldde het Iraanse persbureau IRNA maandag. Volgens de afgevaardigde Alaeddin Boroujerdi, die voorzitter is van de parlementaire commissie voor Nationale Veiligheid en Buitenlands Beleid, kan de film leiden tot „uitgebreide negatieve reacties“ van moslims over de hele wereld.

Iran gaat gebukt onder een islamistisch regime.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3084177/_Iran_waarschuwt_Den_Haag__.html?p=2,1

21-01-2008, 19:07


Wilders plaatst het filmpje toch of de regering het nu wil of niet.

En als er geen zender is die het uitzend lang leve het internet zal hij wel denken.

21-01-2008, 19:12
Die iraanse parlementairierwaarschijnlijk het equivelant van wilders maar dan op zijn iraans snapt dat in iedergeval niet, hoop dat het hele iraanse parlement dat wel snapt en de iraanse regering ook.

zoniet kunnen we maar beter meteen stoppen met handel te drijven met iran. een handelspartner die je bedreigt en intimideerd ben je beter kwijt.

21-01-2008, 19:13
Haha, dit is echt zo grappig. Nederland verslechterd haar naam zo erg in de Islamitische wereld alleen maar om 1 persoon. Goed bezig.

21-01-2008, 19:17


Iran heeft geen recht van spreken, zolang men homo's ophangt..

21-01-2008, 19:18

Citaat door Blizzard:
Haha, dit is echt zo grappig. Nederland verslechterd haar naam zo erg in de Islamitische wereld alleen maar om 1 persoon. Goed bezig.


Gezien de enorme hoeveelheid kiezers die Wilders erbij heeft gekregen, vrees ik dat de islamitische wereld er ook niet erg op vooruit zijn gegaan. Want de kans is groot dat Wilders ook rellen laat zien zoals we die recent hebben mogen meemaken. Een beetje zoals iedereen ze "kent", voor het gevoel. Ik zou me dan afvragen of dat zo een imago verbetering is voor die dat dan doen, of in dit geval, deden.

21-01-2008, 19:18
Dat ze in iran lekker kapot vallen!

21-01-2008, 19:19

Citaat door big2:
En die Iraanse "parlementariër niet door enige kennis tegengehouden denkt dat Nederland eenzelfde soort dictatuur is als zijn eigen land, waar een regering alles kan opleggen. Wat een dombo zeg ....


Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk over? Volgens iedere moslim is de koran een volmaakt boek, dus hoe zou er in die film dan iets vreselijks vertoond kunnen worden?

21-01-2008, 19:20

Citaat door big2:
En die Iraanse "parlementariër niet door enige kennis tegengehouden denkt dat Nederland eenzelfde soort dictatuur is als zijn eigen land, waar een regering alles kan opleggen. Wat een dombo zeg ....


Ze staan volledig in hun recht om deze eis te stellen..


21-01-2008, 19:20
Ze waarschuwen maar een end weg...

21-01-2008, 19:22

Citaat door Focus1:
Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk over? Volgens iedere moslim is de koran een volmaakt boek, dus hoe zou er in die film dan iets vreselijks vertoond kunnen worden?


Ik begrijp het ook niet! Het is immers 1 grote leugen.. ik kan me niet druk maken om leugens..

21-01-2008, 19:22

Citaat door BlueAngel:
Ze staan volledig in hun recht om deze eis te stellen..



Is waar, net zoals ieder ander het recht heeft daar niets mee te doen

Iran probeert over iets mee te praten wat het geeneens kent. Een vrijheid waar de voorouders van veel autochtonen voor hebben gestreden en zijn gestorven, die waar wij nu allemaal gebruik van maken en in sommige gevallen, misbruik.

21-01-2008, 19:22



Citaat door haatsmurf1:
jammer... nederlanders kunnen niet nu naar iran gaan voor een ski vakantie...



allemaal dankzij wilders


Jammer. Iran was tenslotte al jarenlang nummer 1 van vakantiebestemmingen.

21-01-2008, 19:23

Citaat door Focus1:
Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk over? Volgens iedere moslim is de koran een volmaakt boek, dus hoe zou er in die film dan iets vreselijks vertoond kunnen worden?


Geloof je zelf dat Wilders de koran op een eerlijke manier zal toelichten? Als hij dat echt zou doen zou ik zeggen prima, vooral doen. Van mij mag hij het nu ook nog steeds doen, het is zijn goed recht, het is alleen triest dat hij waarschijnlijk 'vergeet' enkele passages toe te lichten.

Overigens ik vraag me nog steeds af waarom hij niet het oude en het nieuwe testament onder dezelfde loep neemt als de koran. Maar dat zal hij wel niet durven...

21-01-2008, 19:24

Citaat door pseu:
Iran heeft geen recht van spreken, zolang men homo's ophangt..

Nederland heeft geen recht van spreken, zolang met kinderen vermoordt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10