Bekijk volle/desktop versie : Cohen keurt anti-islamiseringsdemonstratie niet af.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-01-2008, 16:37
Ja, het werd tijd dat er eens aandacht komt voor de voortgaande islamisering van Nederland. Het wordt hier steeds zotter. Ik las dat allochtone voetballers nu ook hun onderbroek onder de douche moeten aanhouden omdat allochtone spelertjes gehoord hebben dat een moslim zijn schaamstreek moet bedekken.

Dan komt er een allochtone socioloog vertellen dat dat normaal is, dat de meerderheid de minderheid moet na-apen. Net als die Rotterdams wethoudster van zo'n Vogelaarwijk. Die zij ook al dat de autochtonen de allochtonen van morgen zullen zijn en zich beter maar tot de islam kunnen bekeren.

Je zou dan denken dat die voetbalers hun onderbroek dan in hun mond zouden stoppen. Niet voor ons, autochtonen maar uit angst voor de straf van Allah. Niet om wat ze laten zien maar om wat ze zeggen. Net als die mevrouw in Charlois, Rotterdam.

Rotterdam, waar nieuwe bewoners van gemeentewege een boekje over de Holocaust krijgen omdat ze anders niets van Nederland snappen.

Nee, ik denk dat vele moslims nog veel over zichzelf zullen horen.[/SIZE]


Citaat:
[SIZE="3"]Anti-islam betoging op Dam

AMSTERDAM - Een anti-islamitische actiegroep wil volgende week zaterdag demonstreren op de Dam tegen 'de islamisering' van Europa.

Burgemeester Job Cohen ziet op dit moment geen reden om de demonstratie te verbieden of beperkingen op te leggen. Vandaag heeft hij overleg met de politie.

De demonstratie wordt georganiseerd door Stop Islamisering van Europa, een actiegroep die is opgericht door de Deense politicus Anders Gravers en de Brit Stephen Gash.

Een demonstratie vorig jaar in Antwerpen werd verboden omdat steeds meer extreem-rechtse partijen zich daaraan verbonden.

De organisatie van de demonstratie in Amsterdam zegt dat te willen voorkomen. In de regels voor de demonstratie staat dat racistische teksten niet zijn toegestaan, net zo min als vlaggen van extreem-rechtse organisaties als Stormfront en Blood and Honour. Ook partijpolitieke uitlatingen zijn uit den boze.

De demonstratie zou plaats kunnen vinden kort na het uitkomen van de film van Geert Wilders over de islam. Volgens organisator Monique van der Hulst is dat echter toeval en was de demonstratie al eerder gepland. Ze vind het ook geen reden om de demonstratie uit te stellen.

Er zijn volgens de gemeente geen aanwijzingen voor tegendemonstraties. Op websites als maroc.nl wordt wel over de demonstratie gesproken en voorspelt een enkeling dat het op rellen zal uitdraaien.

De organisatie verwacht zaterdag zo'n driehonderd mensen op de Dam. Daar worden toespraken gehouden, onder andere door Gravers.

Een tocht door de stad wordt niet gehouden, dat zou volgens de organisatie 'te gevaarlijk' zijn.
het Parool.

21-01-2008, 16:39


hij is tenminste nog voor de vrijheid van meningsuiting, in tegenstelling tot Wilders.

Heeft rechts Nederland nu weer wat te klagen?

21-01-2008, 16:40

Citaat door haatsmurf1:
vind ie ook een

anti-homo demonstratie

anti- christen demonstratie

en een anti- joden demonstratie goed ?
Hoezo, homo's, christenen en joden zijn toch niet bezig onze samenleving over te nemen?

Leggen christenen, homo's en of joden hun wil op aan Nederlandse moslims?

21-01-2008, 16:44

Citaat door Scottie:
Hoezo, homo's, christenen en joden zijn toch niet bezig onze samenleving over te nemen?

Leggen christenen, homo's en of joden hun wil op aan Nederlandse moslims?


Nou, gedwongen acceptatie lijkt me toch een onderwerping aan hun wil.

Je mag niets over hen zeggen, anders komt het COC, CIDI etc. achter je aan, maar uiteraard mag je alles over de moslims zeggen want in Nederland denken sommigen dat 700.000 moslims 16 miljoen Nederlanders kunnen overnemen

21-01-2008, 16:46



Citaat door haatsmurf1:
vind ie ook een

anti-homo demonstratie

anti- christen demonstratie

en een anti- joden demonstratie goed ?


Vast wel. Dus leef je uit.

21-01-2008, 16:46
gefeliciteerd kerel, veel plezier in je eentje.

21-01-2008, 16:48
op marokko.nl kan je geconfronteerd worden met het leven dat je leid en dat kan zeer doen!!

21-01-2008, 16:51
Mag er ook een anti-Ajax demonstratie worden gehouden in Amsterdam?

Want die Ajax fans en hooligans zorgen voor heel veel problemen in Amsterdam.

Of een anti-Junks demonstratie. Want die zorgen voor grootdeel van overlast in Amsterdam..

21-01-2008, 16:51

Citaat door haatsmurf1:
vind je het niet belachelijk klinken ?


maar een anti-islam demonstratie ow.. dat mag weer wel


ik hoop dat iemand een steen daar tegen zn kop krijg en nooit meer aan zoiest stom denkt !


Ach, het is even belachelijk als een anti-cartoon demonstratie of anti-film demonstratie. Laat ze lekker demonsteren. Organiseer jij toch een anti-jodendom demonstratie.

En niemand hoeft van mij een steen tegen z'n kop te krijgen. Dat vind ik nu weer nergens op slaan.

21-01-2008, 16:54
Ik wil een anti-Cohen demonstratie houden..

Zijn thee is niet meer wat het geweest is. Hij serveert nu alleen
Euroshopper thee!

21-01-2008, 16:54
De reden dat men de onderbroek aanhoudt is vanwege de angst dat ze door relnichten zoals scottie aangerandt worden. Ik begrijp wel dat homofiele gevallen zoals jij het liefst hebben dat men zich bloot onder de douche tussen de relnichten begeeft, maar wat mij betreft blijft het beperkt tot een natte droom. Grappig dat de scotties trouwens precies hetzelfde doen wat ze "de islam", "de moslims" verwijten. Namelijk dat moslims eisen dat anderen zich aan hen aanpassen. Wie heeft jou ooit gevraagd om je onderbroek aan te houden tijdens het douchen met andere mannen? De smerige pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

21-01-2008, 16:56

Citaat door haatsmurf1:
daar gaat het niet om !


ik mag demonsteren omdat ik homos vies vind...

ik mag demonsteren omdat ik christenen lelijk vind....

en ik mag demonsteren omdat ik vind dat joden een grote neus hebben....


dat recht heb ik

Zo dus daar ben jij allemaal op tegen?


Ik noem dat een jij bak.

21-01-2008, 16:56



Citaat door haatsmurf1:
nee alleen 1 milioen moslims belachelijk maken


door zo een bordje om je nek te hangen ''stop islam''


1 miljoen Er zijn helemaal geen 1 miljoen moslims in Nederland. Bovendien storen de meesten zich hier helemaal niet aan. Die hebben het zaterdag te druk met leuke dingen doen.

21-01-2008, 16:57

Citaat door palestijntje:
De reden dat men de onderbroek aanhoudt is vanwege de angst dat ze door relnichten zoals scottie aangerandt worden. Ik begrijp wel dat homofiele gevallen zoals jij het liefst hebben dat men zich bloot onder de douche tussen de relnichten begeeft, maar wat mij betreft blijft het beperkt tot een natte droom. Grappig dat de scotties trouwens precies hetzelfde doen wat ze "de islam", "de moslims" verwijten. Namelijk dat moslims eisen dat anderen zich aan hen aanpassen. Wie heeft jou ooit gevraagd om je onderbroek aan te houden tijdens het douchen met andere mannen? De smerige pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.


Houd in Godsnaam je kleren aan!

21-01-2008, 16:58
Scottie ga voor meer homo rechten opkomen in Urk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6