Bekijk volle/desktop versie : Jongens die hard to get spelen, maar je weet dat ze helemaal gek op je zijn!



Pagina's : [1] 2

21-11-2003, 17:26
Onbegrijpelijk. Kijken ze ongeinteresseerd de andere kant op met hun toneelstukje terwijl je weet dat ze het ondertussen bijna in hun broek doen. Wat verwachten ze nou?

21-11-2003, 17:43


hahahahahahahahaha

21-11-2003, 18:01
AHHAHA

21-11-2003, 18:05
zo grappig hahahahhahah

21-11-2003, 18:08



Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Onbegrijpelijk. Kijken ze ongeinteresseerd de andere kant op met hun toneelstukje terwijl je weet dat ze het ondertussen bijna in hun broek doen. Wat verwachten ze nou?
Een parodie moet wel kloppen

Mannen zijn duidelijk, straight-to-the-point. Vrouwen kunnen soms moeilijk toegeven dat ze interesse hebben. Dat gebeurt omdat ze zijn.

21-11-2003, 20:11
niemand daar echt wat op te zeggen!!!!
het is wel stom, vervelend, maar wat zouden ze nou willen dat jij ze wel steeds lief aankijkt!!!
ze kunnen wel lekker vergeten dat ik naar hem toe zal stappen of het eerste stap zet.....
maar moehim jongens onvoorspelbaar, raar, vreemds, maar kunnen wel zo lief zijn....
hahhahahaha moehim schrijfen jullie nog walla...

DIKKE KUS MISSY_MAROCY

21-11-2003, 22:40
!!

Mee eens

21-11-2003, 22:56

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Onbegrijpelijk. Kijken ze ongeinteresseerd de andere kant op met hun toneelstukje terwijl je weet dat ze het ondertussen bijna in hun broek doen. Wat verwachten ze nou?
Taz als ik jou tegenover me heb zal ik je merken dat jij je moet knielen en buigen wil je een kans maken, want jij hebt mijn nodig en ik jou niet. Je zal me moeten overtuigen om voor jou te gaan, en dat is moeilijk geloof me

21-11-2003, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Taz als ik jou tegenover me heb zal ik je merken dat jij je moet knielen en buigen wil je een kans maken, want jij hebt mijn nodig en ik jou niet. Je zal me moeten overtuigen om voor jou te gaan, en dat is moeilijk geloof me

21-11-2003, 23:43

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Taz als ik jou tegenover me heb zal ik je merken dat jij je moet knielen en buigen wil je een kans maken, want jij hebt mijn nodig en ik jou niet. Je zal me moeten overtuigen om voor jou te gaan, en dat is moeilijk geloof me
Oh plz... neem dit als een korreltje zout! En jij zou wel willen dat jij een kans bij mij zou maken en nie andersom

21-11-2003, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Een parodie moet wel kloppen

Mannen zijn duidelijk, straight-to-the-point. Vrouwen kunnen soms moeilijk toegeven dat ze interesse hebben. Dat gebeurt omdat ze zijn.
Pff... ik laat dus wel merken dat ik interesse heb! Ik ga me nie anders voor doen! Maaruhm.... zulke leuke jongens lopen er dus niet! Niet hierr....

21-11-2003, 23:53

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Oh plz... neem dit als een korreltje zout! En jij zou wel willen dat jij een kans bij mij zou maken en nie andersom
Jij bent niet het type dat mijn ter zijde zou kunnen staan, je komt net even dat stukje exstra tekort. Ik wijs jou af en dan ga je nog hoogwaardig doen . Je komt tekort leer ermee leven.

22-11-2003, 00:00



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Taz als ik jou tegenover me heb zal ik je merken dat jij je moet knielen en buigen wil je een kans maken, want jij hebt mijn nodig en ik jou niet. Je zal me moeten overtuigen om voor jou te gaan, en dat is moeilijk geloof me
Maak hun de weg wijs!!!

22-11-2003, 00:02

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Jij bent niet het type dat mijn ter zijde zou kunnen staan, je komt net even dat stukje exstra tekort. Ik wijs jou af en dan ga je nog hoogwaardig doen . Je komt tekort leer ermee leven.
WHATEVER!!!! Net alsof ik jou wil ontmoeten, laat staan begroeten! Jij komt iets tekort in je leven... charisma!

22-11-2003, 01:48

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Wuahahaah ofniet

Pagina's : [1] 2